Ім'я, прізвище учня |
Клас |
Дата |
Варіант |
Діагностична робота №6.
1.
2.
3.
4.
5. |
Запиши в секундах: 5хв= У годинах: 2доби= У хвилинах: 180с=
Обчисли письмово: 3роки 4місяці +8місяців= 2тижні 3доби + 4тижні 2 доби=
З'єднай вираз із результатом:
1год10хв:7= 1хв20с*3= 1хв30с:9=
10с 10хв 240с
Порівняй:
16 місяців……1рік9місяців 2тижні 2доби …… 5тижнів
3год 10хв…….200хв 360с…...6хв
Розв'яжи задачу: Перший тесляр за 3 дні виготовив 12 стільців. Другий тесляр виготовляє в день на 1 стілець менше. Скільки стільців виготовить другий тесляр за 9 днів ?
|
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел
Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел,
Читає,записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок |
Величини. Одиниці часу. Сюжетні задачі.
6.
7. |
Тракторист розпочав роботу о 7год15хв і працював 8год30хв. О котрій годині тракторист закінчив роботу?
Домалюй стрілки до кожного годинника за вказівками під малюнками:
За десять шоста. Двадцять по другій. Сімнадцять годин, тридцять хвилин.
Самооцінювання: - - - мені було дуже легко
- - - мені потрібно було довше подумати, я вагався/вагалася - - - мені потрібна була допомога вчителя
- - - мені було важко |
Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами
Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами.
|