Контрольна робота з математики 6 клас тема "Раціональні числа. модуль числа"та її застосування

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 6 класу на тему "Раціональні числа, модуль числа" Розрахована на 2 варіанти
Перегляд файлу

Контрольна робота № 6 з теми:

«Раціональні числа. Модуль числа (6 клас)

Варіант І

 

Початковий рівень.

У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження.

Кожне завдання оцінюється 1 балом.

 

1. Число  –9,1  розташоване між сусідніми цілими числами:

А) –8  і –7;    Б) –9  і –8;   В) –9  і –10;   Г) –11  і –10.

2. Які числа є коренями рівняння | х | = 8 ?

А) –3 і 3;       Б) 8;      В) –9 і 5;     Г) -8 і 8.

3. Правильним є твердження.

А)  – 6 ˂ – 7;   Б) | – 4,8| =  4,8;   В) |3,6| = – 3,6;   Г) + ( –13) = 13.

 

Середній рівень

Кожне завдання оцінюється 1 балом.

4. Запишіть координати точок, зображених на рисунку .

C:\Documents and Settings\Lida\Мои документы\Геом. мал\pryama 2.bmp

 

 

5. Розташуйте числа в порядку зростання –11,2; -5,6;  0;  –8,3;  –1,4;  –24.

 

6. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (–3).

Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці.

Знайдіть довжину відрізка АВ

 

Достатній і високий рівні навчальних досягнень.

Кожне завдання оцінюється 2 балами.

 

7. Знайдіть значення виразу   (5 |-11| + 1205 : |-5| ) + 320 =

8. Порівняйте числа:   а) –0,75  і    ;    б)   .

9. Розв’яжіть рівняння: | х | - 16 =  1,07

 

 

Контрольна робота № 6 з теми:

«Раціональні числа. Модуль числа (6 клас)

Варіант ІІ

 

Початковий рівень

У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження.

Кожне завдання оцінюється 1 балом.

 

  1. Число  –2,9 розташоване між сусідніми цілими числами:

А) – 3  і – 2;      Б) –6  і – 5;        В) –3  і – 4;       Г) – 4  і – 5.

2. Які числа є коренями рівняння | х | = 4 ?

А) 4;         Б) 0 і 14;       В) –4 і 0;      Г) –4 і 4.

3. Правильним є твердження.

А)  – 7 ˃  - 10;       Б) |–2,91| = - 2,91;     В) + (–8) = 8;      Г) |3,6| = – 3,6.

 

Середній рівень

Кожне завдання оцінюється 1 балом.

C:\Documents and Settings\Lida\Мои документы\Геом. мал\pryama 1.bmp4. Запишіть координати точок, зображених на рисунку .

 

 

 

5. Розташуйте числа в порядку спадання:  –8,8;  9,5; 0;  7,4;  –3,2;  –45.

 

6. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (3). Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці.

Знайдіть довжину відрізка АВ

 

Достатній і високий рівні навчальних досягнень.

Кожне завдання оцінюється 2 балами.

 

7. Знайдіть значення виразу   (6 |-12| + 1590 : |-3| ) + 421 =

8.Порівняйте числа:   а) – 0,25  і    ;    б)   .

9. Розв’яжіть рівняння:  | х | + 3,5 = 17.

 

docx
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
4723
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку