Контрольна робота № 6 з теми:
«Раціональні числа. Модуль числа (6 клас)
Варіант І
Початковий рівень.
У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження.
Кожне завдання оцінюється 1 балом.
1. Число –9,1 розташоване між сусідніми цілими числами:
А) –8 і –7; Б) –9 і –8; В) –9 і –10; Г) –11 і –10.
2. Які числа є коренями рівняння | х | = 8 ?
А) –3 і 3; Б) 8; В) –9 і 5; Г) -8 і 8.
3. Правильним є твердження.
А) – 6 ˂ – 7; Б) | – 4,8| = 4,8; В) |3,6| = – 3,6; Г) + ( –13) = 13.
Середній рівень
Кожне завдання оцінюється 1 балом.
4. Запишіть координати точок, зображених на рисунку .
5. Розташуйте числа в порядку зростання –11,2; -5,6; 0; –8,3; –1,4; –24.
6. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (–3).
Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці.
Знайдіть довжину відрізка АВ
Достатній і високий рівні навчальних досягнень.
Кожне завдання оцінюється 2 балами.
7. Знайдіть значення виразу (5 ∙ |-11| + 1205 : |-5| ) + 320 =
8. Порівняйте числа: а) –0,75 і – ; б) .
9. Розв’яжіть рівняння: | х | - 16 = 1,07
Контрольна робота № 6 з теми:
«Раціональні числа. Модуль числа (6 клас)
Варіант ІІ
Початковий рівень
У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження.
Кожне завдання оцінюється 1 балом.
А) – 3 і – 2; Б) –6 і – 5; В) –3 і – 4; Г) – 4 і – 5.
2. Які числа є коренями рівняння | х | = 4 ?
А) 4; Б) 0 і 14; В) –4 і 0; Г) –4 і 4.
3. Правильним є твердження.
А) – 7 ˃ - 10; Б) |–2,91| = - 2,91; В) + (–8) = 8; Г) |3,6| = – 3,6.
Середній рівень
Кожне завдання оцінюється 1 балом.
4. Запишіть координати точок, зображених на рисунку .
5. Розташуйте числа в порядку спадання: –8,8; 9,5; 0; 7,4; –3,2; –45.
6. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (3). Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці.
Знайдіть довжину відрізка АВ
Достатній і високий рівні навчальних досягнень.
Кожне завдання оцінюється 2 балами.
7. Знайдіть значення виразу (6 ∙ |-12| + 1590 : |-3| ) + 421 =
8.Порівняйте числа: а) – 0,25 і – ; б) .
9. Розв’яжіть рівняння: | х | + 3,5 = 17.