19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Контрольна робота з математики для 5 класу

Про матеріал

завдання для контрольної роботи з математики для учнів 5 класу "Множення і ділення натуральних чисел." крім того до них увійшли завдання з тем " Ділення з остачею. Степінь числа"

Перегляд файлу

 

Контрольна робота з математики 5 клас

І варіант

 

  1.     Першого дня велосипедисти проїхали 32 км, що в 4 рази менше, ніж другого. Яку відстань подолали велосипедисти другого дня?

А. 8км     Б. 36км       В. 128 км       Г. 28 км

 

2. Знайдіть добуток чисел 305 і 794

А. 27790   Б. 24217    В. 242170    Г. 242270

 

3. Для пошиття сукні потрібно 3 м тканини. Скільки метрів тканини було у рулоні, якщо пошили 11 суконь і залишилося 2м тканини?

А. 33м      Б. 34м     В. 35м     Г. 36м

 

4. Обчисліть значення виразів:                   а) 30602:143;                 б) 7224:24;        в)42000:120

 

5. За 8 годин автомобіль проїхав 520 км. Яку відстань він подолає за 11 годин, рухаючись з тією самою швидкістю?

 

6. а) Виконайте ділення з остачею: 57:6; 789:37.

     б) Дмитрик поділив число 86 на деяке число і  отримав остачу 11. На яке число ділив Дмитрик?

 

7. Обчисліть значення виразу:

а) 386*(52-10);   б) (32-23)*145;            в)(122-144):703

 

8. Двом учням потрібно було  помножити одне і те ж саме число :першому – на 18, а другому на 31. Перший у відповіді отримав число 1296. Яке число  у відповіді отримав другий учень?

 

Контрольна робота з математики 5 клас

ІІ варіант

 

1.Першого дня Маринка знайшла 27 грибів, що в 3 рази менше, ніж другого. Скільки грибів знайшла Маринка другого дня?

А. 9      Б. 24       В. 81       Г. 30

 

2. Знайдіть добуток чисел 204 і 695

А. 16680   Б.14178    В.141780    Г.141880

 

3. Для друку газети потрібно 4 м паперу. Скільки метрів паперу було у рулоні, якщо надрукували 1100 примірників газети і залишилося 3м  паперу?

А.7700м      Б.13200м     В.443м     Г.4403м

 

4. Обчисліть значення виразів:                   а) 716103:951;                 б) 22348:74;        в)2600000:1300

 

5. За 6 годин потяг проїхав 438 км. Яку відстань він подолає за 10 годин, рухаючись з тією самою швидкістю?

 

6. а) Виконайте ділення з остачею: 48:5; 678:24.

     б) Петрик поділив число 108 на деяке число і  отримав остачу 10. На яке число ділив Петрик ?

 

7. Обчисліть значення виразу:

а) 985*(81-92);   б) 309:(32-23);                в)(62-12)*497

 

8. Двом учням потрібно було  поділити одне і те ж саме число :першому – на 18, а другому на 31. Перший у відповіді отримав число 23436. Яке число  у відповіді отримав другий учень?

docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
580
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку