завдання для контрольної роботи з математики для учнів 5 класу "Множення і ділення натуральних чисел." крім того до них увійшли завдання з тем " Ділення з остачею. Степінь числа"
Контрольна робота з математики 5 клас
І варіант
А. 8км Б. 36км В. 128 км Г. 28 км
2. Знайдіть добуток чисел 305 і 794
А. 27790 Б. 24217 В. 242170 Г. 242270
3. Для пошиття сукні потрібно 3 м тканини. Скільки метрів тканини було у рулоні, якщо пошили 11 суконь і залишилося 2м тканини?
А. 33м Б. 34м В. 35м Г. 36м
4. Обчисліть значення виразів: а) 30602:143; б) 7224:24; в)42000:120
5. За 8 годин автомобіль проїхав 520 км. Яку відстань він подолає за 11 годин, рухаючись з тією самою швидкістю?
6. а) Виконайте ділення з остачею: 57:6; 789:37.
б) Дмитрик поділив число 86 на деяке число і отримав остачу 11. На яке число ділив Дмитрик?
7. Обчисліть значення виразу:
а) 386*(52-10); б) (32-23)*145; в)(122-144):703
8. Двом учням потрібно було помножити одне і те ж саме число :першому – на 18, а другому на 31. Перший у відповіді отримав число 1296. Яке число у відповіді отримав другий учень?
Контрольна робота з математики 5 клас
ІІ варіант
1.Першого дня Маринка знайшла 27 грибів, що в 3 рази менше, ніж другого. Скільки грибів знайшла Маринка другого дня?
А. 9 Б. 24 В. 81 Г. 30
2. Знайдіть добуток чисел 204 і 695
А. 16680 Б.14178 В.141780 Г.141880
3. Для друку газети потрібно 4 м паперу. Скільки метрів паперу було у рулоні, якщо надрукували 1100 примірників газети і залишилося 3м паперу?
А.7700м Б.13200м В.443м Г.4403м
4. Обчисліть значення виразів: а) 716103:951; б) 22348:74; в)2600000:1300
5. За 6 годин потяг проїхав 438 км. Яку відстань він подолає за 10 годин, рухаючись з тією самою швидкістю?
6. а) Виконайте ділення з остачею: 48:5; 678:24.
б) Петрик поділив число 108 на деяке число і отримав остачу 10. На яке число ділив Петрик ?
7. Обчисліть значення виразу:
а) 985*(81-92); б) 309:(32-23); в)(62-12)*497
8. Двом учням потрібно було поділити одне і те ж саме число :першому – на 18, а другому на 31. Перший у відповіді отримав число 23436. Яке число у відповіді отримав другий учень?