Контрольна робота з "Пізнаємо природу" за 3 чверть навчання. 5 клас. Сімейна форма навчання

Про матеріал
Контрольна робота з "Пізнаємо природу" за 3 чверть навчання. 5 клас. Сімейна форма навчання
Перегляд файлу

Контрольна робота з предмету «Пізнаємо природу»

за І чверть навчання

Контрольна робота складається з 6 тестових завдань, 1 завдання на аналіз інформації, 2 завдання потребують відкритої відповіді, 1 творче завдання.

  1.               Між ядром та земною корою планети Земля знаходиться:

Глобус з підсвіткою та картою зоряного неба від Lakeshore - купити в  інтернет магазині Obetty: ціна, відгукиА) мантія

Б) повітряний прошарок

В) водний прошарок

2.  Що є правдою про предмет зображений на фото?

А) За допомогою нього можна вийти з лісу, якщо загубишся.

Б) За його допомогою можна визначити погоду.

В) За його допомогою  можна визначити географічне розташування континентів.

3. Сонце – це космічне тіло, що є …

А) супутником планети

Б) зіркою

В) головним тілом космосу

4.  Тропосфера, мезосфера, стратосфера разом складають …

А) гідросферу

Б) літосферу

В) атмосферу

5.  Що з цього НЕ є правдою?

А) Живлення необхідне живим організмам для отримання еннергії.

Б) Енергія робить організми знесиленими, не здатними підтримувати життя.

В) Дихання це процес поглинання кисню та утворення вуглекислого газу.

6.  Оберіть прилади, який допоможе вам здійснювати спостереження за погодою:

А) Зачем нужен тонометр? - МедМаг СПб  Б) Термометр зовнішній віконний на липучці 3000В) Кухонні ваги: купити за вигідною ціною в АШАН

7. Учні на уроці отримали творчі завдання, які вони демонструватимуть на космічному ярмарку. Іван, Петро та Софія  поділили між собою три завдання:

  • Створити модель сонячної системи.
  • Створити модель внутрішньої будови планети Земля.
  • Створити модель, що демонструє природу сонячного затемнення.

Відомо, що Іван обрав для себе модель, яка  складається з найбільшої кількості об’єктів. Софія обрала модель, для демонстрації якої необхідно використати ліхтарик. Петро взявся виконувати модель, яка була ніким не зайнята. Яке завдання обрав кожен учень?

 

Петро

Іван

Марія

Створити модель сонячної системи.

 

 

 

 

Створити модель внутрішньої будови планети Земля

 

 

 

Створити модель, що демонструє природу сонячного затемнення.

 

 

 

 

 

8. _____________- живі природні тіла, до яких належать усі тварини, рослини, гриби, бактерії, а також люди.

9. Утворення рослиною глюкози з вуглекислого газу й води під дією світла в зеленому листку називається _____________.

10. Опишіть значення науки, техніки і технологій для пізнання природи Землі й проведення досліджень у Всесвіті.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Галайба Любов Анатоліївна
    Дякую! Чудова розробка)))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 січня 2023
Переглядів
2534
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку