Контрольна робота з предмету «Захист України» за І семестр

Про матеріал
Контрольна робота з предмету «Захист України» за І семестр за новою програмою на 2024-2025 навчальний рік
Перегляд файлу

Опорний заклад загальної середньої освіти ліцей з дошкільним підрозділом с. Корделівка Калинівської міської ради Вінницької області

 

 

 

 

Контрольна робота з предмету «Захист України» за ІІ семестр 2024-2025 н. р. для учнів 10 класу , які здобувають освіту за сімейною формою навчання (погоджено на засіданні методичного засідання, протокол № 1  від 13.09. 2024 року)

Учня/учениці_____________________________________________________________

 


 

Початковий рівень (6 питань по 0,5 балів)

1.  Національна безпека – це…

а) захист інтересів осіб певної національності;

б) захищеність життєво важливих інтересів людини і громадянина, суспільства і держави в різних сферах життєдіяльності від внутрішніх та зовнішніх реальних або потенційних загроз;

в) фізичний захист особливо-важливих об’єктів, стратегічних підприємств, об’єктів інфраструктури;

г) виявлення терористичної діяльності, ліквідація діяльності незаконних збройних формувань і усунення передумов і причин їх появи.

2.  Яку роль виконують Збройні Сили України у системі національної безпеки?

а) Збройні Сили України складають основу оборони держави і є головним елементом забезпечення його безпеки;

б) Збройні Сили України не мають ніякого відношення до системи національної безпеки України;

в) Збройні Сили України надають допомогу Службі безпеки України в забезпеченні національної безпеки;

г) Збройні Сили України призначені виключно для виконання завдань відповідно до міжнародних договорів України.

3.  Що означає поняття «маскування»?

А) маскування полягає в адаптації колірної гами відкритих ділянок тіла бійця, форм екіпірування, зброї і приладів для спостереження до навколишньої місцевості, фону, ландшафту;

б) бути поміченим і знищеним супротивником;

в)  бойовий грим і використання макетів схожих на бойову техніку для залякування противника;

г) обладнання окопу з "лисячою норою".

4.  Коли були створено Збройні Сили України?

а) 6 грудня 1991 року;

б) 6 грудня 1996 року;

в) 14 жовтня 1996 року;

г) 1 жовтня 1991 року.

5.  Основоположні документи міжнародного гуманітарного права (МГП):

а) загальна декларація прав людини;

б) Конституція України;

в) Концепція  про права дитини;

г) Женевські конвенції та Додаткові протоколи.

6.  Вкажіть процедуру, яку слід проводити найперше згідно  алгоритму MARCH:

а) зупинка кровотечі, що загрожує життю; 

б) забезпечення прохідності дихальних шляхів;  

в) закриття всіх відкритих ран  грудної клітки;  

г) виявлення травм голови.

 

Середній рівень (3 питання по 1 балу)

7  Встановіть відповідність між фазами TCCC та описаними діями:

1. Фаза “Care Under Fire” (Допомога під вогнем)

2. Фаза “Tactical Field Care” (Тактична допомога на полі бою)

3. Фаза “Tactical Evacuation Care” (Евакуаційна допомога)

Дії:

а) транспортування постраждалого до місця надання кваліфікованої медичної допомоги;

б) надавання допомоги в зоні відносної безпеки, проведення детального огляду на алгоритм MARCH;

в) накладання турнікета для зупинки критичної кровотечі під час бою.

8.  Встановіть відповідність між етапами алгоритму MARCH та їхніми ключовими діями:

1. Massive Hemorrhage (Масивна кровотеча)

2. Airway (Прохідність дихальних шляхів)

3. Respiration (Дихання)

4. Circulation (Циркуляція крові)

5. Hypothermia/Head injury (Гіпотермія/Травми голови)

Дії: 

а) контроль дихальних шляхів, використання носоглоткового чи ротоглоткового повітроводу;

б) накладання турнікета або використання гемостатичних засобів для зупинки критичної кровотечі;

в) утеплення постраждалого, накриття термопокривалом для запобігання переохолодженню;

г) оцінка наявності пневмотораксу, накладання оклюзійної пов’язки;

д) перевірка пульсу, зупинка менш виражених кровотеч.

9.  Встановіть відповідність між складовими національної безпеки та їхніми характеристиками:

1. Політична безпека

2. Кібербезпека

3. Військова безпека

4. Економічна безпека

а) захист від кібератак;

б) оборона країни від зовнішніх агресорів;

в) захист національної економіки;

г) забезпечення стабільності державних інститутів.

 

Достатній рівень (2 питання по 1,5 балів, відкрите питання)

10.  Які правила відповідальної поведінки зі зброєю?

11.  Навіщо застосовувати протоколи дій при наданні домедичної допомоги?

 

Високий рівень(1 питання на 3 бали)

12  Чому оборона країни є ефективнішою, коли до неї долучаються усі громадяни незалежно від їхніх вроджених та соціальних ознак? Поділись своїми міркуваннями.

docx
Додав(-ла)
Mahden Yurii
Додано
10 грудня
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку