Контрольна робота з природознавства №5
Тема: Водойми України. Ґрунти.
Учень______________________________
Варіант 1
Тести (по 0,5б.)
1.____ 2._____ 3._____ 4.____ 5._____ 6.______
7.Допиши речення: (2б.)
Джерела, річки, моря, болота, ставки, озера – це ________________.
Водойми поділяються на __________________і ___________________.
8.Впиши назву водойми: (3б.)
Світязь - ____________________, Південний Буг - _______________________,
Канівське - _____________________, Ялпуг -___________________________,
Каховське - _______________________, Чорне - _______________________.
9.Підкресли, що входить до складу ґрунту: (1б.)
Вода, кам’яне вугілля, пісок, глина, деревина, повітря, перегній.
10. З’єднай назву з її визначенням: (1,5б)
Озеро • • це штучна річка.
Болото • • водойма, що виникла в природних западинах.
Канал • • озеро, яке поступово міліє і заростає рослинами.
11. Чому важливо зберігати джерела води чистими, не забруднювати їх? (1,5б.)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Контрольна робота з природознавства №5
Тема: Водойми України. Ґрунти.
Учень______________________________
Варіант 2*
Тести (по 0,5б.)
1.____ 2._____ 3._____ 4.____ 5._____ 6.______
7. Дай визначення: (2б.) Водойма – це -________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Річка – це -_________________________________________________________
_________________________________________________________________.
8. Заповни таблицю: (3б.)
Водойми
Штучні |
Природні |
1. 2. 3. 4. |
1. 2. 3. 4. |
9. Впиши назву водойми: (3б.)
Світязь - ____________________, Дністер - _______________________,
Стрий - _____________________, Синевір -________________________,
Каховське - ______________________, Азовське - ______________________.
10. Які організми живуть у ґрунті і як вони впливають на ґрунт? (1 б.)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Контрольна робота з природознавства №5
Тема: Водойми України. Ґрунти.
Учень______________________________
Варіант 3**
Тести (по 0,5б.)
1.____ 2._____ 3._____ 4.____ 5._____ 6.______
7. Підкресли природні водойми: (1б.)
річка, океан, канал, джерело, водосховище, болото, ставок, море.
8. Дай визначення: (4 б.)
Водойми – це ____________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________.
Штучні водойми – це ______________________________________________
_______________________________________________________________.
Річка – це _______________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________.
Річки бувають ____________________ і _________________________.
9. Порівняй річки і озера. (2б.)
Спільне |
Відмінне |
|
|
|
|
|
|
10. Яке значення ґрунту для людей, тварин, рослин? (1 б.) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
11. Заповни схему. (1 б.)
Склад ґрунту