Контрольна робота №1 з технології
за розділами: «Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини»; Інформаційні джерела та інформаційні технології в проектній діяльності»
Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0,5 бала)
-
Вивченням патентів займаються під час виконання....
-
технічного завдання; b) технічної пропозиції; c)ескізного проекту
-
Дослідження проблеми і збирання інформації виконують на такому етапі навчального проектування:
-
Пошуковий; b)технологічний; c) обгрунтування проекту
-
Висока якість продукції - це критерії оцінування, який належить до групи критеріїв
-
Ринкових; b)виробничих; c) товарних
-
Створенням макета займаються під час виконання...
-
технічного завдання; b)ескізного проекту; c) технічної пропозиції
-
Розробка плану роботи над проектним завданням виконується на такому етапі навчального проектування
-
Пошуковий; b) технологічний; c) обгрунтування проекту
-
Потреба продукції - це критерії оцінювання, який належить до групи критеріїв...
-
Ринкових; b) виробничих; c)товарних
Середній та достатній рівні (за кожну правильну відповідь 1 бал; 9, 10,12 та 13 питання по 0,5 бала)
-
Установіть послідовність етапів навчального проектування
-
Пошуковий; 2) технологічний; 3) обгрунтування проекту; 4)завершальний
-
Укажіть правильні твердження:
-
Різні варіанти можливих рішень виробу розглядаються на стадії розробки технічного завдання
-
Під час створення простих конструкцій стадія ескізного проектування як самостійна відсутня
-
Дослідний зразок виробу проходить випробування
-
Технічне завдання включає встановлення основних параметрів новго виробу
-
Метод синектики - це варіант методу...
-
фінансово-вартісного; b) морфологічного аналізу; c) мозкової атаки
-
Метод гірлянд випадковостей і асоціацій - це розвиток методу...
-
мозкової атаки; b) морфологічного аналізу; c) фокальних об'єктів
-
Установіть правильну послідовність
-
розробка технічного завдання
-
розробка технічного проекту
-
розробка робочої документації
-
складання ескізного проекту
-
розробка технічної пропозиції
-
Для розв'язання винахідницьких завдань ефективним є метод:
-
мозкового штурму; b) ТРВЗ; c) МФO; d) ФСА
-
Мета функціонально-вартісного аналізу
-
вибір оптимального співвідношення між споживчими властивостями й витратами на їх досягнення
-
генерація більшої кількості ідей
-
висування гірлянд випадковостей
-
Укажіть правильні твердження
-
у МФО доцільніше використовувати випадкові слова з різних галузей знань
-
метою мозкового штурму є висування двох-трьох ідей
-
завдання ТРВЗ - досягнення ідеального кінцевого результату розв'язання проблеми
Високий рівень (за кожну правильну відповідь 2 бала)
-
Яку інформацію можна назвати актуальною. Навести приклади
-
Яка інформація вважається цінною? Навести приклади