Контрольна робота з технології

Про матеріал
Тестова робота, що містить чотирнадцять питань питань різного рівня складності, та два питання, на які необхідно дати повну розгорнуту відповідь. Цей тест слід використовувати для перевірки знань здобувачів освіти за темами: "Інформаційні джерела та інформаційні технології в проектній діяльності", "Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини"
Перегляд файлу

Контрольна робота №1 з технології

за розділами: «Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини»; Інформаційні джерела та інформаційні технології в проектній діяльності»

Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0,5 бала)

  1. Вивченням патентів займаються під час виконання....
  1. технічного завдання; b) технічної пропозиції; c)ескізного проекту
  1. Дослідження проблеми і збирання інформації виконують на такому етапі навчального проектування:
  1. Пошуковий; b)технологічний; c) обгрунтування проекту
  1. Висока якість продукції - це критерії оцінування, який належить до групи критеріїв
  1. Ринкових; b)виробничих; c) товарних
  1. Створенням макета займаються під час виконання... 
  1. технічного завдання; b)ескізного проекту; c) технічної пропозиції
  1. Розробка плану роботи над проектним завданням виконується на такому етапі навчального проектування
  1. Пошуковий; b) технологічний; c) обгрунтування проекту
  1. Потреба продукції - це критерії оцінювання, який належить до групи критеріїв...
  1. Ринкових; b) виробничих; c)товарних

Середній та достатній рівні (за кожну правильну відповідь 1 бал; 9, 10,12 та 13 питання по 0,5 бала)

  1. Установіть послідовність етапів навчального проектування
  1. Пошуковий;  2) технологічний; 3) обгрунтування проекту; 4)завершальний
  1. Укажіть правильні твердження:
  1. Різні варіанти можливих рішень виробу розглядаються на стадії розробки технічного завдання
  2. Під час створення простих конструкцій стадія ескізного проектування як самостійна відсутня
  3. Дослідний зразок виробу проходить випробування
  4. Технічне завдання включає встановлення основних параметрів новго виробу
  1. Метод синектики - це варіант методу...
  1. фінансово-вартісного; b) морфологічного аналізу; c) мозкової атаки
  1. Метод гірлянд випадковостей і асоціацій - це розвиток методу...
  1. мозкової атаки; b) морфологічного аналізу; c) фокальних об'єктів
  1. Установіть правильну послідовність
  1. розробка технічного завдання
  2. розробка технічного проекту
  3. розробка робочої документації
  4. складання ескізного проекту
  5. розробка технічної пропозиції
  1. Для розв'язання винахідницьких завдань ефективним є метод:
  1. мозкового штурму; b) ТРВЗ; c) МФO; d) ФСА
  1. Мета функціонально-вартісного аналізу
  1. вибір оптимального співвідношення між споживчими властивостями й витратами на їх досягнення
  2. генерація більшої кількості ідей
  3. висування гірлянд випадковостей
  1. Укажіть правильні твердження
  1. у МФО доцільніше використовувати випадкові слова з різних галузей знань
  2. метою мозкового штурму є висування двох-трьох ідей
  3. завдання ТРВЗ - досягнення ідеального кінцевого результату розв'язання проблеми

Високий рівень (за кожну правильну відповідь 2 бала)

  1. Яку інформацію можна назвати актуальною. Навести приклади
  2. Яка інформація вважається цінною? Навести приклади

 

docx
До підручника
Технології (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Коберник О.М. та інші)
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
4948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку