Контрольна робота з тем "Вступ", "Біорізноманіття".

Про матеріал
Контрольна робота з тем «Вступ», «Біорізноманіття» створена для контролю навчальних досягнень учнів 10 класу з даних тем. Вона містить чотири рівні завдань: І рівень - тестові завдання з однією правильною відповіддю; ІІ рівень - тестові завдання з кількома вірними відповідями; ІІІ рівень містить завдання на встановлення відповідності . IV рівень - це завдання з відкритою відповіддю.
Перегляд файлу

 Контрольна робота з тем «Вступ», «Біорізноманіття».

Варіант І

І рівень  (завдання з однією вірною відповіддю  по 0,5б,  всього 3б)

1.Наука,  що вивчає клітинний рівень організації життя називається:

А) морфологія;  Б) цитологія;  В) гістологія;   Г) екологія.

2. Наука про гриби -  це:

А) ботаніка;   Б) зоологія;   В) вірусологія;   Г) мікологія.

3. Збільшення маси живої речовини  -  це:

А) саморегуляція;   Б) ріст;   В) розвиток;   Г) розмноження.

4. Визначте рівень організації життя  прайду левів:

А) організмовий;  Б) тканинний;   В) екосистемний;  Г) популяційно-видовий.

5. Організми,  клітини яких позбавлені ядра,  це:

А) еукаріоти;  Б) прокаріоти;  В) неклітинні форми життя;  Г) пріони.

6. Багатоклітинні водорості,  які поєднують ознаки водоростей і вищих рослин і ззовні схожі на хвощі,  це:

А) Глаукофітові водорості;  Б) Червоні водорості;  В) Зелені водорості;

 Г) Харові водорості.

 ІІ рівень (завдання з  трьома вірними відповідями по 1б, всього 2б)

 7. Вкажіть неклітинні форми життя:

А) археї;  Б) пріони;  В) віруси;  Г) бактеріїї;  Д) віроїди.

8. Вкажіть  ознаки грибів:

А) хемотрофний спосіб живлення;  Б) осмогетеротрофний спосіб живлення;

В) запасають глікоген;  Г) запасають крохмаль;  Д) розмножуються спорами;

Е) розмножуються насінням; Є) прокаріотичні організми.

ІІІ рівень   (завдання на встановлення відповідності по 2б, всього 4б)

9. Виберіть ознаки, що характеризують  щитник  чоловічий:

 

А) Рівень

Б) Належність до групи

В) Спосіб живлення

1)  молекулярний

1) голонасінні

1) гетеротрофний

2)  клітинний

2) мохоподібні

2) паразит

3) організмовий

3) папоротеподібні

3) фотоавтотрофний

4) екосистемний

4) хвощі

4) хемотрофний

 

10.Знайдіть відповідність між організмом та групою, до якої він належить:

А) голонасінні;  Б) мохи;  В) водорості;  Г) папоротеподібні; 

Д) покритонасінні;

1) пшениця;  2) сфагнум;  3) модрина;   4) орляк;  5) кораліна.

ІV рівень  (2б)

11. Дайте розгорнуту відповідь на питання.

Вкажіть особливості вірусів як неклітинних форм життя. Наведіть приклади вірусних захворювань людини.

 

 

 

Контрольна робота з тем «Вступ», «Біорізноманіття».

Варіант ІІ

І рівень  (завдання з однією вірною відповіддю  по 0,5б,  всього 3б)

1.Вищі спорові  безсудинні рослини,  в життєвому циклі яких переважає гаметофіт – це:

А) водорості;   Б) мохи;   В) хвощі;    Г) плауни.

2. Біологічна система із вільносхрещуваних між собою організмів одного виду, які проживають тривалий час на певній території й відносно ізольовані від інших таких самих груп це: 

А) клітина;  Б)молекула;   В) організм;   Г) популяція;    Д) екосистема.

3. Неклітинні форми життя, що є білковими частинками без нуклеїнової кислоти – це:

А) віруси;   Б) археї;   В)  віроїди;   Г) пріони.

4. Визначте рівень організації  життя   зграї  вовків:

А) організмовий;  Б) тканинний;  В) клітинний;  Г) популяційно-видовий

5. Безхлорофільні  еукаріотичні організми,  що мають грибницю і здатні до осмогетеротрофного живлення  це:

А) рослини;   Б) бактерії;   В) гриби;   Г) справжні тварини.

6.До якої екологічної групи відносяться гриби мукор і пеніцил?

А)  паразити;  Б) дріжджеві гриби;   В) цвілеві;    Г) хижі;   Д) слизовики.

ІІ рівень (завдання з  трьома вірними відповідями по 1б, всього 2б)

7.  Вкажіть ознаки, які характеризують  археї:

А) належать до неклітинних форм життя;  Б) відкриті  К. Воузом;      

В) еукаріоти;  Г) прокаріоти;  Д) здатні утворювати цисти;  Е) є багато  видів­екстремофілів.

8. Оберіть із переліку тварин типу Жалкі:

 А) червоний корал;   Б) реброплав мнеміопсис;   В) бітинія;

 Г) медуза-хрестовик;  Д) гідра звичайна;  Е) кальмар.

ІІІ рівень   (завдання на встановлення відповідності по 2б, всього 4б)

9. Виберіть ознаки, що характеризують зозулин льон.

А) Рівень

 Б) Належність до групи

В) Спосіб живлення

1)  молекулярний

1) голонасінні

1) гетеротрофний

2)  клітинний

2) мохоподібні

2) паразит

3) організмовий

3) папоротеподібні

3) фотоавтотрофний

4) екосистемний

4) хвощі

4) хемотрофний

10.Установіть відповідність  між морфологічними особливостями та групою рослин:

А) Листки прості або складні, корені головні, бічні й додаткові, квітка, насіння, плід.

Б) Листки у вигляді хвої, корені  головні й бічні,  насіння в шишках.

В) Стебло нерозгалужене, листки дрібні, зелені, коренів немає, є  ризоїди.

Г) Стебло членисте, з вузлами, містить кремнезем,  листки редуковані.

Д) Листкоподібні пагони - вайї, спорангії у сорусах.

1) мохи; 2) хвощі; 3) голонасінні; 4) папоротеподібні; 5) покритонасінні/

ІV рівень  (2б)

11. Дайте розгорнуту відповідь на питання.

Наведіть приклади одноклітинних твариноподібних організмів. Охарактеризуйте  евглену зелену.

 

 

       

      

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дрешер Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
12072
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку