Контрольна робота з тем «Вступ» і «Казки народів світу» (різнорівневі завдання)

Про матеріал

Контрольна робота з тем "Вступ" і "Казки народів світу" містить завдання різних типів та рівнів складності.

Перегляд файлу

Контрольна робота з тем «Вступ» і «Казки народів світу»

Різнорівневі завдання

І рівень

(За кожну правильну відповідь – 0,5 б.)

1.Малий жанр фольклору, що являє собою коротке висловлювання або судження повчального змісту, містить закінчену думку, оцінку певного явища, називається … .

а)прислів’ям;

б)приказкою;

в)загадкою.

2.Індійська народна казка «Фарбований шакал» ввійшла до збірки … .

а)«Казки для дітей і родини»;

б)«Тисяча і одна ніч»;

в)«Панчатантра».

3.Головний герой японської народної казки «Момотаро, або Хлопчик-Персик» отримав своє дивне ім’я тому, що … .

а)дуже любив їсти персики;

б)з’явився на світ із персика;

в)народився, коли цвіли персики.

4.Скільки всього подорожей здійснив Синдбад-мореплавець?

а)3;

б)7;

в)12.

5.У вдови з казки «Пані Метелиця» було … .

а)дві дочки рідних;

б)одна рідна донька;

в)три дочки.

6.Автором вступу до поеми «Руслан і Людмила» є … .

а)О.С. Пушкін;

б)Г.К. Андерсен;

в)О. Уайльд.

7.Олов’яний солдатик із казки Г.К. Андерсена загинув … .

а)на полі бою;

б)у вогні;

в)замерз у лютий мороз.

8.Хлопчик-Зірка втратив свою красу і став дуже потворним, бо …

а)образив рідну матір;

б)образив названу матір;

в)випив невідоме зілля.

ІІ рівень

(За повну правильну відповідь на 1 питання – 2 б., на 2 питання – 1 б., на третє питання – 1 б.)

1.Дайте визначення поняття «народна казка». Вкажіть, на які основні групи поділяють народні казки.

2.Чому братів Грімм називають збирачами, а не авторами казок?

3.Що таке антитеза?

ІІІ рівень

(Максимальна оцінка за виконання завдання цього рівня – 4 б).

Напишіть невеличку розповідь про свого улюбленого героя чи героїню народної казки.

docx
Додано
15 вересня 2021
Переглядів
3653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку