Контрольна робота з біології 11 клас
а) відповідність у будові статевих органів самців і самок
б) теплокровність птахів і самців
в) синтез речовин, що забезпечують захист від ворогів
г) турбота про потомство у багатьох тварин
а) об’єднання хижаків у зграї
б) теплокровність птахів і самців
в) синтез речовин що забезпечують захист від ворогів
г) турбота про потомство у багатьох тварин
а) переносити дуже низькі температури
б) переносити дуже високі температури
в) жити при постійній температурі навколишнього середовища
г) переносити значні коливання температури
а) рослини і тварини, що можуть жити лише в місцях із специфічними умовами, які мають вузький діапазон екологічної пластинчастості
б) організми, що можуть жити лише в певних умовах середовища
в) тварини, існування яких можливе лише при певній або мінливій у дуже вузьких межах температури
г) водяні тварини, що живуть в умовах дуже незначних змін солоності води
а) актиній і рака-пустельника
б) людини і термітів
в) корови і печінкового сисуна
г) копитних ссавців у саванах
а) організми отримують взаємну користь
б) особина одного виду використовує особину тільки як житло
в) особина одного виду використовує особину іншого виду як житло й джерело живлення і завдає їй шкоди
г) особина одного виду використовує особину іншого виду як житло й джерело живлення, не завдаючи їй шкоди
8.Встановіть відповідність між поняттями:
1 |
Водне середовище |
А |
Добре розвинена опорна система |
2 |
Наземно-повітряне середовище |
Б |
Компактне тіло і слабо розвинені органи зору |
3 |
Грунтове середовище |
В |
Наявність органів кріплення й захисних покривів тіла, надійний захист |
4 |
Живий організм |
Г |
Відносно низький рівень процесів життєдіяльності |
9. Встановіть відповідність між поняттями:
1 |
Дерево |
А |
Брусниця |
2 |
Кущ |
Б |
Липа |
3 |
Кущики |
В |
Кропива |
4 |
Трава |
Г |
Шипшина |
10. Виберіть одну правильну відповідь, яка характеризує дане поняття:
Екологічна ніша |
Коеволюція |
Коадаптація |
|||
1 |
Паралельна, спільна, взаємозв’язана еволюція двох або більшої кількості таксонів, які екологічно тісно пов’язані між собою. |
1 |
Паралельна, спільна, взаємозв’язана еволюція двох або більшої кількості таксонів, які екологічно тісно пов’язані між собою. |
1 |
Паралельна, спільна, взаємозв’язана еволюція двох або більшої кількості таксонів, які екологічно тісно пов’язані між собою. |
2 |
Місце і структурно-функціональна роль популяції певного виду в екосистемі. |
2 |
Місце і структурно-функціональна роль популяції певного виду в екосистемі. |
2 |
Місце і структурно-функціональна роль популяції певного виду в екосистемі. |
3 |
Забезпечення можливості спільного існування двох видів і підвищення стійкості біоценозу як цілісної системи. |
3 |
Забезпечення можливості спільного існування двох видів і підвищення стійкості біоценозу як цілісної системи. |
3 |
Забезпечення можливості спільного існування двох видів і підвищення стійкості біоценозу як цілісної системи. |
Відповіді до контрольної роботи з біології 11 клас
1. |
Г |
0,5 б |
2. |
Б |
0,5 б |
3. |
Г |
0,5 б |
4. |
А |
0,5 б |
5. |
А |
0,5 б |
6. |
Г |
0,5 б |
7.
1. |
Так |
0,5 б |
2. |
Ні |
0,5 б |
3. |
Так |
0,5 б |
4. |
Ні |
0,5 б |
5. |
Так |
0,5 б |
6. |
Так |
0,5 б |
8.
1. |
Д |
0,5 б |
2. |
А |
0,5 б |
3. |
Б |
0,5 б |
4. |
Г |
0,5 б |
9.
1. |
Б |
0,5 б |
2. |
Г |
0,5 б |
3. |
А |
0,5 б |
4. |
В |
0,5 б |
10. 213 – по 0,5 б
Максимальна кількість балів – 12.