Контрольна робота з теми: "Десятковіі дроби" для учнів 5 класу з поглибленим вивченням математики.

Про матеріал
Контрольна робота з математики для 5 класу з поглибленним вивченням математики за програмою Харіка О. Ю. «Програма з математики для учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів з класами фізико-математичного профілю» за темою «Десяткові дроби». Мета роботи: перевірити засвоєння навчального матеріалу з теми "Десяткові дроби".
Перегляд файлу

Контрольна робота № 10  за темою: «Десяткові дроби»

І варіант

 

1. Виконати множення (1 бал):

а) 32,99 · 0,1;                  б) 7,1154 · 100;

в) 8,315 · 4,6;                  г)  8,67 · 12.

2. Виконати ділення (1 бал):

а) 35,7 : 100;                   б) 13 : 0,65;

в) 6 : 24;                          г) 75,45 : 15. 

3. (1 бал):

Хлопці 5 класу здали нормативи швидкості з бігу на 60 м і отримали результати: 8,6; 9,4; 10,2; 11,1; 11,9; 12,2; 13; 8,8; 9; 10,5; 10,8. Обчисліть середній показник з бігу.

4. (1 бал):

Маса одного кавуна 16,8 кг, а маса другого становить   0,35 маси першого. Яка маса двох кавунів?

5. (2 бали):

 Записати у порядку зростання числа: 0,22; 0,(2); 0,2; 0,022; .

6. (2 бали):

Мандрівник йшов 2 год зі швидкістю 6,3  км/год і плив 4 год на човні зі швидкість 9,9 км/год. Знайдіть середню швидкість мандрівника.

7. (2 бали):

Із двох міст, відстань між якими 190,4 км, одночасно в одному напрямі виїхали мотоцикліст і велосипедист, який їхав попереду. Мотоцикліст наздогнав велосипедиста через 4 год. Знайти швидкість велосипедиста, якщо швидкість мотоцикліста 61,8 км/год.

8. Розвязати рівняння (2 бали):

(0,5х – 5,12) · 0,25 = 2,645.

 

 

 

Контрольна робота № 10  за темою: «Десяткові дроби»

ІІ варіант

1. Виконати множення (1 бал):

а) 72,93 · 0,1;                  б) 8,1239 · 100;

в) 7,425 · 3,6;                  г)  6,87 · 13.

2. Виконати ділення (1 бал):

а) 46,9 : 100;                   б) 22 : 0,55;

в) 9 : 36;                          г) 52,65 : 13. 

  1. (1 бал):

Дівчата 5 класу виконали стрибки у довжину з місця і отримали результати: 157; 148; 150; 129; 123; 116; 125; 147; 150; 155. Обчисліть середній показник із стрибків.

4. (1 бал):

Маса одного гарбуза 12,6 кг, а маса другого становить  0,45 маси першого. Яка маса двох гарбузів?

5. (2 бали):

Записати у порядку зростання числа: 0,(7); 0,7; 0,777; 0,077; .

6. (2 бали):

 Човен рухався 2 години  зі швидкістю 5,2 км/год  і 3 години зі швидкістю 6,7 км/год. Знайдіть середню швидкість човна.

7. (2 бали):

Із двох міст, відстань між якими 102,4 км, одночасно в одному напрямі виїхали мотоцикл і автомобіль, який їхав позаду. Автомобіль наздогнав мотоцикл через 8 год. Знайти швидкість автомобіля, якщо швидкість мотоцикла 59,4 км/год.

8. Розвязати рівняння (2 бали):

 (0,4х – 27,5) · 0,25 = 2,745.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 червня 2020
Переглядів
2250
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку