Контрольна робота з теми " Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками"

Про матеріал
перевірити рівень засвоєння знань із теми « Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками».
Перегляд файлу

Тема уроку: « Звичайні дроби та дії з ними».

Мета:   навчальна – перевірити рівень засвоєння знань із теми « Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками»;

розвивальна – формувати вміння правильно висловлювати думки в письмовому визляті;

виховна – виховувати відповідальність за результати своєї роботи, віру у власний досвіт.

Тип уроку: контроль знань і вмінь.

Хід уроку.

  1. Організаційний момент.
  2.  Перевірка домашнього завдання. Вчитель збирає зошити для їх перевірки.
  3. Текст контрольної роботи.

1 варіант.

Початковий рівень.

1. Обчисли : + .

А)   ;               Б)    ;                     В)    ;                        Г)   .

2.  Знайди значення різниці : - .

            А)   ;               Б)    ;                     В)    ;                        Г)   .

3. Виконай віднімання : 1 - .

            А)   ;                 Б)    ;                       В)    ;                        Г)   .

 

Середній рівень.

4. Знайди значення виразу : 52 + 4 ;  39 - 15 .

5. Запишіть число у вигляді неправильного дробу : 10 .

 

Достатній рівень.

6. Розв’яжи рівняння    4 – ( х - 6 ) = 2 ;

7. Андрійко та Петрик зібрали 60 грибів рижиків. Андрійко зібрав усіх рижиків, а Петрик –  решту. Скільки грибів зібрав Петрик ?

 

Високий рівень.

8. Знайдіть числа, якого дорівнюють 160.

 

2 варіант.

Початковий рівень.

1. Обчисли : + .

А)   ;                     Б)    ;                      В)    ;                            Г)   .

2.  Знайди значення різниці : - .

            А)   ;                      Б)    ;                      В)    ;                            Г)   .

3. Виконай віднімання : 1 - .

            А)   ;                        Б)    ;                       В)    ;                             Г)   .

 

Середній рівень.

4. Знайди значення виразу : 23 + 18 ;  75 - 69 .

5. Перетворіть у мішане число неправильний дріб: .

 

Достатній рівень.

6. Розв’яжи рівняння    7 – (  5 - у ) = 3 ;

7. Карлсон та Малюк вирішили скуштувати торт, який важив 650 гр. Малюк з’їв  усього торта. А Карлсон решту. Скільки грамів торта з’їв Карлсон?

 

Високий рівень.

8. Знайдіть число якого дорівнюють числа 210.

4. Домашне завдання. Розв’язати завдання іншого варіанта.

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
2636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку