25 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити вивчення математики цікавим і веселим

Контрольна робота з теми "Дієслово"

Про матеріал
Контрольна робота з української мови по темі "Дієслово", 3 клас. Складається з 2 варіантів й поділена на різні рівні складності.
Перегляд файлу

                      Українська мова, 3 клас

 

Прізвище та ім’я __________________________           Дата___________________

 

Контрольна робота  з теми

«ДІЄСЛОВО»

 

Варіант  1

 

Початковий рівень (3 б.)

 

  1. Дієслова відповідають на питання:

а) хто? що?;          б) що робити?  що зробити?;           в) який?   яка?   яке?  які?.

 

  1. Познач  дієслово, вимова якого відрізняється  від написання:

а) сміявся;           б) сміється;           в) буде сміятися.

 

3. Укажи дієслово, що означає  незавершену дію:

а) пригріє;            б) зазеленів;          в) цвіте.

 

4. Дієслова минулого часу відповідають на питання

а) що робив?, що робила?, що робили?;

б) що робить?, що роблять?, що робиш?;

в) що зробить?, що будуть робити?, що робитимеш?.

 

5. Підкресли дієслова, вжиті в переносному значенні.

Сплять дерева, віє вітер, спить мама, прокинувся пролісок, дівчина читає, усміхається сонечко, плаче немовля, плачуть берези.

 

Середній рівень (3 б.)

 

6. Добери й запиши до поданих дієслів антоніми.

Відпочивати - ______________, 

говорити - ________________ ,      

сміятися - _________________.

   

7. Добери й запиши  до поданих дієслів синоніми.

Міркувати - _____________, 

побачити - ______________,

ходити - ________________.

 

Достатній рівень (4 б.)

 

  1. Погрупуй подані дієслова :

Світить, просили, пожнеш, розлив, боїться, принесла, погодують, читає, виконає.

 

Минулий час

Теперішній час

Майбутній час

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розмежуй слова. Прочитай утворене прислів’я. Запиши його.

    Некажиневмію,акажинавчуся.

_____________________________________________________________________

 

Високий рівень (2 б.)

 

10. Постав дієслова в дужках у потрібній часовій формі. Спиши, розкриваючи дужки. 

 

Друзі (йти) лісом і (збирати) гриби. На галявині вони (помітити) зламану берізку, її тоненькі гілочки (звисати) додолу. Нижнє зелене листячко почало в’янути. Хлопчики (підняти) берізку і (прив’язати) до міцного кілка.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінка____________

 

                     Українська мова, 3 клас

 

Прізвище та ім’я __________________________           Дата___________________

 

Контрольна робота  з теми

«ДІЄСЛОВО»

 

Варіант  1

 1. Дієслова означають

а) дію предмета;           б) ознаку предмета;            в) назву предмета.

 

  1. Познач  дієслово, вимова якого відрізняється  від написання.

а) вчився                б) вчишся              в) буду вчитися

 

  1. Укажи дієслово, що означає завершену дію

а) зацвіте            б) світить             в) читав  

 

4. Дієслова майбутнього часу відповідають на питання:

а) що робив?, що робила?, що робили?;

б) що робить?, що роблять?, що робиш?;

в) що зробить?, що будуть робити?, що робитимеш?.

 

5. Підкресли дієслова, вжиті в переносному значенні:

     Вмивається земля, квітнуть яблуні, йде весна, чорніє земля, шепочуть листочки, світить сонце, пливуть хмари, пливе човник.

 

Середній рівень (3 б.)

 

6.  Добери й запиши до поданих дієслів антоніми.

Знайти - _____________,

будувати - ___________,

сваритися - ___________.

   

7. Добери й запиши  до поданих дієслів синоніми.

Говорити - ____________,

сміятися - _____________,

бігати - _______________.

 

Достатній рівень (4 б.)

 

  1. Погрупуй подані дієслова :

Відніс, читають, накрила, розмовляє, перепливе, креслить, випаде, збудують, знайшли.

 

Минулий час

Теперішній час

Майбутній час

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розмежуй слова. Прочитай утворене прислів’я. Запиши його.

Хтонепрацює,тойнеїсть.

__________________________________________________________________

 

Високий рівень (2 б.)

 

10. Постав дієслова в дужках у потрібній часовій формі. Спиши, розкриваючи дужки. 

 

Ось і зима (прийти). Несподівано (випасти) глибокий сніг. Мороз (укрити кригою) озера та річки. Дітлахи почали (катати) на санчатах.

Усім (буим) весело.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінка____________

doc
Додано
17 квітня
Переглядів
3576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку