Контрольна робота з теми «ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ.»

Про матеріал
Контрольна робота із зарубіжної літератури, 10 клас, для перевірки рівня засвоєння матеріалу з теми «ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ.» для перевірки предметних і ключових компетентностей здобувачів освіти із зарубіжної літератури, містить різнорівневі завдання та завдання у тестовій формі закритого та відкритого типів.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 5

ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ.

Моріс Метерлінк «СИНІЙ ПТАХ»

І варіант

Завдання 1–6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь та обведіть кружечком літеру, яка їй відповідає. (0,50 бала за кожну правильну відповідь)

Предметні компетентності

Знання

1. Роки життя Моріса Матерлінка

А 1862–1949

Б 1850-1920

В 1854-1891

Г 1821-1867

2. Моріс Матерлінк письменник

А Франції

Б Німеччини

В Бельгіїї

Г Австрії

3. Метерлінк називав свій театр:

А театром мовчання

Б театром абсурду

В театром тиші

Г театром сучасності

4. Про моральний обов’язок перед тими, хто пішов із життя, діти дізнаються у

А Палаці Ночі

Б Лісі

В Країні Спогадів

Г З книги

5. Як потрапляють на Землю діти з Царства Майбутнього?

А на крилах синіх птахів

Б на падаючих зорях

В по Чумацькому шляху

Г спускаються по місячному світлу

6 Яка головна якість старого Часа?

А незговірливість

Б терплячість

В забудькуватість

Г ввічливість

Діяльність

Завдання 7 передбачає установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений ЛІТЕРОЮ, і зробіть позначки (×) у таблицях відповідей на перетині відповідних колонок і рядків.

(1 бал за кожну правильну відповідь)

7. Відновіть маршрут подорожі дітей в драмі-феєрії Метерлінка «Синій птах»

1   А Палац Ночі

2   Б Царство майбутнього

3   В Країна Спогадів

4   Г Сади Блаженства

5   Д Ліс

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

8. Установіть відповідність

Персонаж     Символ

1 Вогонь    А утілення улесливості, підступності,                                                                        зради

 

2 Кішка Б відчайдушність

 

3 Хліб    В символ незнання

 

4 Двері Г втілення відданості, готовності до самопожертви

 

5 Пес     Д слабкодухість

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

Завдання 9 передбачає правильне заповнення таблиці (1 бал)

9. Заповніть таблицю «Паспорт п'єси М.Матерлінка «Синій птах»

Автор

 

Назва

 

Дата написання

 

Тема

 

Ідея

 

Проблематика

 

Герої

 

Новаторство

 

Переклади

 

Цінності

Завдання 10-12 відкритої форми (обсяг письмової роботи обмежений кількістю рядків). (2 бали за кожну правильну відповідь)

10. Перелічіть Великі Радощі, які згадуються у творі. Чому вони всі відступили перед Радістю Материнської Любові? Поясніть символічний сенс останнього образу.

Ключові компетентності

Уміння вчитися

11. Доведіть, що «Блакитний Птах» — п’єса «нової драми».

Соціальна та громадянська компетентності

12. Які соціальні проблеми відображено у творі? Розкрийте ставлення автора до них.


Контрольна робота № 5

ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ.

Моріс Метерлінк «СИНІЙ ПТАХ»

ІІ варіант

Завдання 1–6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь та обведіть кружечком літеру, яка їй відповідає. (0,50 бала за кожну правильну відповідь)

Предметні компетентності

Знання

1. Твір М. Метерлінка «Синій птах» - це:

А казка

Б драма

В роман

Г казка-феєрія

2. Синій птах у творі Метерлінка - це:

А символ щастя

Б символ любові

В символ благодаті

Г символ миру

3. У феї Берилюни дуже хвора онучка. Що з нею?

А вона хоче бути щасливою

Б вона всім заздрить

В вона не може прокинутися

Г вона має опіки

4. Старий Час каже, що йому потрібна чесна людина для...

А свого майбутнього наступника

Б надзвичайно рідкісного явища

В вірного помічника

Г переможця неправди

5. Чому Берилюна не захотіла забрати птицю Тільтіля?

А вона занадто голосно співа

Б вона недостатньо синя

В вона смішна

Г Берилюна злякалася цього птаха

6. Звідки з'явилася перед дітьми Душа Світу?

А з лампи

Б з палаючого вогнища

В з каміна

Г з води

Діяльність

Завдання 7 передбачає установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений ЛІТЕРОЮ, і зробіть позначки (×) у таблицях відповідей на перетині відповідних колонок і рядків. (1 бал за кожну правильну відповідь)

7. Установіть відповідність.

Персонажі   Символи

1 Царство Майбутнього  А щастя

 

2 Синій Птах   Б уособлює справедливість,

символ пізнання нового

 

3 Блаженства  В гімн людині, її безмежним можливостям

 

4 Цукор Г відображення самовдоволення

 

5 Душа Світла Д улесливість

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

8. Установіть відповідність.

Герої п'єси       Цитата

1 Фея      А Господи! Які ви гарненькі

й чистенькі!.. Тебе вимила матуся?.. І панчішки в тебе цілісінькі!.. Колись було я їх штопала. Чому ж ви до нас не заходите частіше?.. Ми такі раді!.. Вже стільки місяців нікого не бачили! Ви зовсім забули нас...

 

2 Бабуся  Б Ходить!.. Де там! Бігає, танцює, літає!.. Тільки побачила птаха,

тут-таки плигонула до вікна, щоб у світлі роздивитися, чи це Тільтілева горлиця... А тоді — пурх! — надвір, мов янголя... Ледве встигла за нею...

 

3. Сусідка  В Та ні, вона завжди на мені, ось тільки її не видно. Коли очі заплющиш, нічого ж не бачиш. Геть усі матері багаті, якщо люблять своїх діток... Немає бідних мам, немає некрасивих чи старих... їхня Любов -найбільша Радість, і то навік. І навіть коли нені здаються сумними, одного лише цілунку досить, аби сльози їхні обернулися на зорі в глибинах віч.

 

4 Материнська Любов Г Кажу ж тобі: ти нічого не бачиш!.. От який я маю вигляд?.. Якою я тобі здаюся?.. То як? Відповідай! От я й дізнаюся, чи добре ти бачиш... Вродлива я чи бридка? Не хочеш відповісти? Юна чи стара?

Рум’янощока чи блідолиця?..А може, в мене горб?..

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

Завдання 9 передбачає правильне заповнення таблиці (1 бал)

9. Заповніть таблицю «Візитка М. Матерлінка»

 

Прізвище, ім’я

 

Роки життя

 

Країна

 

Освіта

 

Сфера діяльності

 

Найвідоміші твори

 

Цікаві факти з життя та творчості

 

 

Цінності

Завдання 10–12 відкритої форми (обсяг письмової роботи обмежений кількістю рядків). (2 бали за кожну правильну відповідь)

10. Напишіть 5–6 речень на тему: «Яка мудрість відкрилася дітям у Країні Спомину?»

Ключові компетентності

Екологічна грамотність і здорове життя

11. Як вирішено проблему довкілля в п’єсі М. Метерлінка «Блакитний

Птах» у зображенні відносин природи й людини?

Обізнаність і самовираження у сфері культури

12. Уявіть, що ви — режисер, який готує до постановки п’єсу

М. Метерлінка. Розробіть план постановки будь-якої картини (за вибором), дайте рекомендації щодо костюмів, акторської гри.

docx
Додав(-ла)
Гергун Наталія
Додано
23 березня
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку