Контрольна робота
з теми «Фізика як природнича наука» Варіант 1
1.(1бал.) Розподілити у три групи подані слова та словосполучення.
Групи: I.Фізичне тіло. ІІ.Речовина. III.Фізичні явища.
Слова: крейда, блискавка, світанок, крапля води, Місяць, постріл,
циркуль, ртуть, мед, повінь, молоко, авторучка.
2.(1бал.) Розподілити у три групи подані слова та словосполучення.
Групи: I.Фізична величина. II.Одиниці вимірювання фізичних величин. III.Фізичні прилади.
Слова: квадратний метр, годинник, метроном, століття, температура,
час, площа, лінійка, світловий рік, спідометр, градус, грам.
3.(1бал.) Складіть відповідність:
1.Механічне явище А. Спостереження веселки.
2.Теплове явище Б. Кипіння води.
3.Електромагнітне явище В. Рух Землі навколо Сонця.
4.(2бали.) З'ясувати, що більше:
а) 10см чи 0,8м; б) 5,4г чи 0,054кг;
в) 10хв чи 601с; г) 2дм2 чи 190см2 .
5.(2бали.) Визначити об’єм тіла (Рис.1).
6.(2бали.) Чи зможете ви за допомогою учнівської лінійки досить точно виміряти товщину аркуша підручника фізики? Спробуйте здійснити вимірювання, запишіть у зошит послідовність ваших дій та
отриманий результат. Рис.1
7.(3бали.)Уявіть, що куб із довжиною ребра 2дм розрізали на маленькі кубики з довжиною ребра 1мм та, поставивши усі ці кубики один на одного, «побудували» башту. Яку висоту матиме така башта?
Контрольна робота
з теми «Фізика як природнича наука»
Варіант 2
ти у три групи подані слова іло. ІІ.Речовина. III.Фізичні явища.
Слова: скло, вагон, олівець, падіння, метал, лампа, танення льоду, кулька,
ковзання, нагрівання, повітря, кипіння.
2.(1бал.) Розподілити у три групи подані слова та словосполучення.
Групи: I.Фізична величина. II.Одиниці вимірювання фізичних величин. III.Фізичні прилади.
Слова: тона, мензурка, відстань, висота, морська миля, спідометр,
мікрометр, міліметр, хвилина, амперметр, маса, ампер.
3.(1бал.) Складіть відповідність:
1.Механічне явище А. Політ комаря.
2.Теплове явище Б. Випаровування води.
3.Електромагнітне явище В. Робота електричного двигуна.
4. (2бали.) Визначити, що більше:
а) 51см чи 0,56м; б) 20г чи 19980мг;
в) 210с чи 2хв; г) 2дм3 чи 190см3 .
5.(2бали.) Визначити об’єм тіла (Рис.1).
6.(2бали.) Як можна за допомогою мензурки виміряти об’єм канцелярської скрепки? Запропонуйте план експерименту. Що вам знадобиться для його проведення?
7.(2бали.)Уявіть, що аркуш міліметрового паперу розмірами 4x2дм розрізали на окремі міліметрові Рис.1
квадратики. Яку довжину матиме полоса завширшки 1мм, викладена з цих квадратиків?
Контрольна робота
з теми «Фізика як природнича наука»
Варіант 3
ти у три групи подані слова іло. ІІ.Речовина. III.Фізичні явища.
Слова: алюміній, кулька, полярне сяйво, екран, лід, лампа, завірюха, ключ,
маятник, коливання, зіткнення, охолодження.
2.(1бал.) Розподілити у три групи подані слова та словосполучення.
Групи: I.Фізична величина. II.Одиниці вимірювання фізичних величин. III.Фізичні прилади.
Слова: довжина коридору, термометр, об’єм бруска, градус, вимірювальна
стрічка, секундомір, центнер, температура, рік, об’єм, доба, вимірювальний циліндр.
3.(1бал.) Складіть відповідність:
1.Механічне явище А. Блискавка.
2.Теплове явище Б. Гудіння сирени.
3.Електромагнітне явище В. Замерзання води.
4.(2бали.) Визначити, що більше:
а) 10дм чи 0,8м; б) 0,054кг чи 450г;
в) 10хв чи 601с; г) 2дм2 чи 1,90л.
5.(3бали.) Визначити об’єм тіла (Рис.1).
6.(2бали.)Чи зможете ви без спеціальних приладів (лише звичайною учнівською лінійкою)
виміряти діаметр тонкого мідного дроту? Якщо так, то що для цього вам знадобиться і як ви будете
виконувати це завдання? Рис.1
7.(3бали.)Уявіть, що куб із довжиною ребра 1м розрізали на маленькі кубики з довжиною ребра 1см та, поставивши усі ці кубики один на одного, «побудували» башту. Яку висоту матиме така башта?
Контрольна робота
з теми «Фізика як природнича наука»
Варіант 4
ти у три групи подані слова іло. ІІ.Речовина. III.Фізичні явища.
Слова: літак, залізо, гальмування, бульбашка, Сонце, пісок, склянка,
дзеркальце, охолодження, пластмаса, вода, парашут.
2.(1бал.) Розподілити у три групи подані слова та словосполучення.
Групи: I.Фізична величина. II.Одиниці вимірювання фізичних величин.
III.Фізичні прилади.
Слова: кілограм, лінійка, температура, сантиметр, гектар, висота будинку,
швидкість, секунда, довжина лінійки, об’єм куба, метр, літр.
3.(1бал.) Складіть відповідність:
1.Механічне явище А. Танення льоду.
2.Теплове явище Б. Грім.
3.Електромагнітне явище В. Полярне сяйво.
4.(2бали.) Визначити, що більше:
а) 5см чи 0,31м; б) 0,4г чи 99мг;
в) 10хв чи 600с; г) 2л чи 190см2.
5.(2бали.) Визначити об’єм тіла (Рис.1).
6.(2бали.)Як можна за допомогою мензурки виміряти об'єм монети? Запропонуйте план експерименту. Що вам знадобиться для його проведення?
7.(3бали.)Уявіть, що аркуш міліметрового паперу розмірами 20x25см розрізали на окремі міліметрові квадратики. Яку довжину матиме полоса завширшки 1 мм, Рис.1 викладена з цих квадратиків