Робота містить завдання для узагальнення знань з ботаніки з теми "Голонасінні. Покритонасінні. Екологічні групи рослин". Завдання є різнотиповими: тестові, визначення понять, завдання відкритого типу.
Контрольна робота з теми: Голонасінні. Покритонасінні. Екологічні групи рослин.
Уч____________________6 класу
_____________________________________________________________
Варіант 1
1 рівень
1. Укажіть групу рослин, представники якої утворюють квітку:
а) покритонасінні; б) голонасінні; в)папороті; г) хвощі.
2. Визначте екологічну групу рослин, здатних запасати воду у листках або стеблі:
А) тіневитривалі; б) світлолюбні; г) посухостійкі; г) комахоїдні.
3. Зазначте, чим насінина голонасінних відрізняється від насінини покритонасінних:
А) має зародковий корінь; б) має зародкове стебло;
В) має сім’ядолі; г) не має оплодня.
2 рівень
Дайте визначення поняттям:
А) Шишка- це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Б) Життєва форма- ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
В) Хвоїнка- це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 рівень
Дайте порівняльну характеристику Дводольних та Однодольних рослин. Наведіть приклади рослин ( однодольних та дводольних), що ростуть поблизу вашого дому.
4 рівень
Які ознаки дали змогу покритонасінним краще пристосуватися до різних умов середовища порівняно з голонасінними?
Контрольна робота з теми: Голонасінні. Покритонасінні. Екологічні групи рослин.
Уч________________6 класу
______________________________________________________
Варіант 2
1 рівень
1. Визначте екологічну групу рослин, що мають добре розвинену кореневу систему та розсічені листкові пластинки:
А) тіневитривалі; б) світлолюбні; г) посухостійкі; г) комахоїдні.
2. Зазначте чинник за участі якого відбувається запилення у голонасінних:
А) вітер; б) комахи; в) вода; г) птахи.
3. Для Дводольних рослин характерні такі життєві форми:
А) трави, кущі; б) лише трави; в) дерева, кущі, трави; г)лише дерева.
2 рівень
Дайте визначення поняттям:
А) Квітка-це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Б) Рослинне угруповання- це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
В) Оплодень- це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 рівень
Дайте порівняльну характеристику Голонасінних та Покритонасінних рослин. Наведіть представників кожної групи рослин, що ростуть поблизу вашого дому.
4 рівень
Як рослини пристосовуються до життя у різних екологічних умовах. Охарактеризуйте групи рослин за відношенням до світла, температури та води.