Контрольна робота з теми:"Голонасінні. Покритонасінні. Екологічні групи рослин."

Про матеріал

Робота містить завдання для узагальнення знань з ботаніки з теми "Голонасінні. Покритонасінні. Екологічні групи рослин". Завдання є різнотиповими: тестові, визначення понять, завдання відкритого типу.

Перегляд файлу

Контрольна робота з теми:   Голонасінні. Покритонасінні. Екологічні групи рослин.

Уч____________________6 класу

_____________________________________________________________

Варіант 1

1 рівень

1. Укажіть групу рослин, представники якої утворюють квітку:

а) покритонасінні;  б) голонасінні;  в)папороті;  г) хвощі.

2. Визначте екологічну групу рослин, здатних запасати воду у листках або стеблі:

А) тіневитривалі;  б) світлолюбні;  г) посухостійкі;    г) комахоїдні.

3. Зазначте, чим насінина голонасінних відрізняється від насінини покритонасінних:

А) має зародковий корінь;  б) має зародкове стебло;

В) має сімядолі;     г) не має оплодня.

2 рівень

Дайте визначення поняттям:

А)  Шишка- це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Б) Життєва форма- ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

В) Хвоїнка- це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 рівень

Дайте порівняльну характеристику Дводольних та Однодольних рослин. Наведіть приклади рослин ( однодольних та дводольних), що ростуть поблизу вашого дому.

 

4 рівень

Які ознаки дали змогу покритонасінним краще пристосуватися до різних  умов середовища порівняно з голонасінними?


Контрольна робота з теми:   Голонасінні. Покритонасінні. Екологічні групи рослин.

Уч________________6 класу

______________________________________________________

Варіант 2

1 рівень

1. Визначте екологічну групу рослин, що мають добре розвинену кореневу систему та розсічені листкові пластинки:

А) тіневитривалі;  б) світлолюбні;  г) посухостійкі;    г) комахоїдні.

2. Зазначте чинник за участі якого відбувається запилення у голонасінних:

А) вітер;                     б) комахи;                        в) вода;                  г) птахи.

3. Для Дводольних рослин характерні такі життєві форми:

А) трави, кущі;  б) лише трави;   в) дерева, кущі, трави;   г)лише дерева.

2 рівень

Дайте визначення поняттям:

А) Квітка-це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Б) Рослинне угруповання- це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

В) Оплодень- це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 рівень

Дайте порівняльну характеристику Голонасінних та Покритонасінних рослин. Наведіть представників кожної групи рослин, що ростуть поблизу вашого дому.

4 рівень

Як рослини пристосовуються до життя у різних екологічних  умовах. Охарактеризуйте групи рослин за відношенням до світла, температури та води.

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
2 липня 2018
Переглядів
6092
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку