Контрольна робота з теми "Хімія. Перші кроки".

Про матеріал
Містить завдання для перевірки знань учнів з теми "Хімія. Перші кроки". Розроблена для курсу хімії 7 класу НУШ.
Перегляд файлу

Тема 1. Хімія. Перші кроки.

 

  1.     Позначте правильне твердження про предмет вивчення хімії.
  1.      Хімія — це наука про розподіл хімічних речовин у Всесвіті.
  2.     Хімія — це наука про речовини та їх взаємоперетворення.
  3.      Хімія вивчає хімічний склад фізичних тіл.
  4.      Хімія вивчає хімічний склад зірок.
  1.     Позначте метод наукового пізнання, що полягає в активному цілеспрямованому сприйнятті об’єкта, в ході якого одержують знання про його зовнішні властивості.
  1.      аналіз    в) дослід

б) спостереження   г) експеримент

  1.     Виберіть серед наук ту, що не відноситься до природничих:
  1.      математика    в) біологія
  2.     фізика    г) хімія
  1.     Становлення хімії як науки почалося:
  1.      у Давньому Єгипті;
  2.     з відкриття Періодичного закону;
  3.      з відкриття закону збереження маси;
  4.      ще в часи первісних людей.
  1.     Одним із завдань сучасної хімії є:
  1.      перетворення речовин;
  2.     створення нових відтінків у кольоровій гаммі;
  3.      пошуки філософського каменю;
  4.      створення надміцних матеріалів.
  1.     Знайдіть і виправте помилки, якщо вони є в даних твердженнях:

І. Хімія не пов’язана з іншими природничими науками.

ІІ. Хімія — це наука про речовини та їх перетворення.

  1.      правильне тільки перше
  2.     правильне тільки друге
  3.      обидва правильні
  4.      жодне з них неправильне
  1.     Проаналізуйте твердження.

І. Усі записи в зошиті здійснюють під час виконання досліду.

ІІ. Сухе пальне перед підпалюванням закріплюють у лапці штатива.

Чи є з-поміж них правильні?

А. Правильне лише І  В. Обидва правильні

Б. Правильне лише ІІ  Г. Немає правильних

  1.     Доберіть правильні закінчення речення «Нагрівати пробірку з речовиною потрібно ... »:
  1.      тримаючи її рукою біля отвору;
  2.     попередньо закріпивши її в пробіркотримачі;
  3.      спочатку всю, рухаючи в полум’ї, а потім — лише ту частину, де міститься речовина;
  4.      тільки в тій частині, де міститься речовина.
  1.     Установіть послідовність етапів розвитку хімії.
  1.      сучасна хімія
  2.     антична хімія
  3.      алхімічний період
  4.      реміснича хімія
  1. Установіть відповідність твердження і значення в ньому слова «хімія» (запишіть номер кожного твердження, а після нього — літеру а, б, в чи г):

Твердження

1) світова продукція хімії — сотні мільйонів тонн різних речовин;

2) хімію викладають у всіх країнах;

3) хімія, як і фізика, має свої закони;

Значення слова «хімія»

а) навчальний предмет;

б) розділ екології;

в) галузь промисловості;

г) наука.

  1. Знайдіть і виправте помилки, якщо вони є в даних твердженнях:

1) Здебільшого для хімічних дослідів використовують порцеляновий посуд, іноді — металічний і досить рідко скляний посуд.

2) Хімічну склянку використовують для приготування розчинів певної точної концентрації.

3) У нижній частині полум’я температура є найвищою.

  1. Опишіть алгоритм дій у разі виливання реактиву на парту.

 

 

  1. Укажіть дії учнівства, які не відповідають правилам безпеч­ної поведінки в кабінеті хімії. Поясніть, чому ви так вважає­те. Спрогнозуйте, які наслідки можуть мати такі дії:
  1.      учень забіг у кабінет і кинув портфель на парту;
  2.     учениця розчісує коси під час виконання експерименту;
  3.      учениця ретельно вимила руки після уроку хімії;
  4.      учень змішав усі реактиви в одній посудині;
  5.     перед уроком учениця пригостила свою подругу яблуками, виклавши їх на парту;
  6.      учень закрив корком посудину, з якої щойно взяв реактив.
  1. Назвіть посуд та обладнання, які використовують:
  1.      для вимірювання об’єму рідини;
  2.     для нагрівання речовин;
  3.      для випарювання води з розчину;
  4.      для подрібнення твердих речовин.
  1. Обговоріть ваші дії та їх послідовність, якщо під час досліду:
  1.      у лапці штатива тріснула гаряча пробірка з твердою речовиною;
  2.     зі спиртівки на стіл потрапив спирт, який загорівся.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вахно О. Ф.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 листопада 2024
Переглядів
1307
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку