Різнотипові тестові завдання мають рівневий характер і дібрані з метою контролю якості засвоєння змісту вивчених творів, елементів теорії літератури, комунікативних умінь та навичок дев'ятикласників.
І варіант
Початковий і середній рівні
1. Засновником «нової драми» драми вважають:
а) А. Чехова; в) М. Метерлінка;
б) Б. Шоу; г) Г. Ібсена.
2. П’єса «Ляльковий дім» - це:
а) сатирична комедія; в) п’єса-дискусія;
б) соціально-побутова драма; г) соціально-психологічна драма.
3. Нора, героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», вісім років приховувала, що:
а) її шантажує Крогстад; б) змушена віддавати великий борг;
в) закохана в доктора Ранка; г) витратила батькові гроші.
4. Визначте, які риси характеру не притаманні Торвальду Хельмеру:
а) жорстокість та егоїзм;
б) хвальковитість та лицемірство;
в) компромісність та розуміння;
г) самовпевненість та кар’єризм.
5. Риси характеру, властиві головній героїні п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:
а) легковажність, безсоромність; б) пихатість, зарозумілість;
в) почуття власної гідності та природна моральність;
г) цинізм та кар’єризм.
6. Основна проблема п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:
а) кохання і сім’я; в) доля таланту в мистецтві;
б) освіта й виховання; г) кар’єризм та підприємливість.
Достатній рівень
7. Вкажіть на відмінності «старої» і «нової» драми
8. Схарактеризуйте один із образів (з творів цієї теми), який вам найбільше запам’ятався.
Високий рівень (спільний для обох варіантів)
Виконати одне із завдань.
1. Напишіть твір-есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя» (за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).
2. Продовжте історію Нори із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім».
ІІ варіант
Початковий і середній рівні
1. «Ібсенізм» - це...:
а) дотримання положень «старої драми»;
б) пародіювання творів Ібсена; в) копіювання творів Ібсена;
г) дотримання положень «нової драми».
2. Основна проблема п’єси «Ляльковий дім» - це проблема:
а) батьків і дітей; в) становлення жінки як особистості;
б) вірності та зради; г) влади грошей.
3. Нора, героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», позичила гроші, щоб:
а) мати привабливий вигляд, красивий одяг; б) урятувати чоловіка;
в) урятувати батька; г) дати дітям гарну освіту.
4. Яким є насправді Торвальд Хельмер, він показав, коли:
а) отримав листа від Крогстада; б) дістав підвищення по службі;
в) дізнався про кохання Ранка до Нори;
г) у Нори не виходив на репетиції танець тарантела.
5. Головна героїня п’єси Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза, яку професор Хіггінгс випадково зустрів на вулиці, вирізнялася:
а) не зовсім чесним ставленням до покупців; б) пихатістю, грубістю;
в) жахливою вимовою; г) лагідністю, відкритістю, гарними манерами.
6. Про що замислювався Хіггінгс із п’єси «Пігмаліон», коли розпочинав екперимент?
а) Про те, що скаже батько дівчини; б) що буде робити Еліза далі;
в) що скажуть у вищому світі; г) як зробити з квіткарки герцогиню.
Достатній рівень
7. Які символи використав автор у п’єсі «Ляльковий дім»? Що вони означають?
8. Схарактеризуйте один із образів (з творів цієї теми), який вам найбільше запам’ятався.
Високий рівень (спільний для обох варіантів)
Виконати одне із завдань.
1. Напишіть твір-есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя»(за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).
2. Продовжте історію Нори із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім».