Контрольна робота з теми «Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування»

Про матеріал
Контрольна робота з теми «Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування»
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування»

Варіант 1

1.Алгоритми опрацювання даних, записаний  спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером, називається …


  1.      Процедура
  2.      Комп’ютрна програма
  3.      Мова програмування
  4.        Код

  1.       

2.Кнопка   Abc  призначена для вставки ( у мові програмування Lazarus) :


  1.      Поля
  2.      Напису
  3.      Кнопки
  4.        Малюнка

3.Для того, щоб на кнопці був напис «Розрахувати», потрібно написати таку команду :

  1.      Button1.Text:= ‘Розрахувати’;
  2.      Button1.Caption:= ‘Розрахувати’;
  3.      Label1.Caption:=Кнопка;
  4.        Button1.Color:=clRed;

4.До властивості  Font не відноситься властивість:


  1.      Color
  2.      Size
  3.      Height
  4.        Enablet

5.Середовище програмування  Lazarus складається із вікон:

  1.      Головне меню.  Інспектор об’єктів. Редактор тексту. Форма.
  2.      Головне меню. Панель інструментів. Редактор тексту. Вікно для кнопок.
  3.      Панель інструментів. Вікно для запису команд. Редактор тексту. Форма.
  4.        Головне меню. Кнопки керування вікном. Редактор тексту. Форма.

6.Для зміни положення верхньої межі кнопки відносно верхньої межі форми потрібно вибрати властивість:


  1.      Left
  2.      Width
  3.      Top
  4.        Heigth

7.Встановіть відповідність між назвою влативості та її значенням

  1.      Caption                    висота об’єкта
  2.      Enablet                     властивість шрифту
  3.      Height                      текст на кнопці
  4.        Font                         доступність об’єкту
  5.     8.Чим відрізняється  властивість Color для напису і для кнопки?

 

9.Розтавте по-порядку дії, що потрібно виконати для розв’язування процедур з подією Click;

  1. Відкрити вкладку Події у вікні Інспектор об’єктів
  2. Клацнути двічі у поточному полі
  3. Вибрати об’єкт
  4. Вибрати подію  OnClick

10.Дайте відповідь на запитання:

  1.      Як зберегти проект?
  2.      Як розмістити напис на кнопці?
  3.      Форма – це …
  4.        Які складові мови програмування ви знаєте?

11.Записати обробник події OnClick для  кнопки, виконання якого  встановить  ширину кнопки 2000 пікселів, колір форми зелений, і  виведе повідомлення «Контрольна робота».

12.Виправити помилки у записі виконання команди у середовищі  Lazarus

  1.      Form1.Color=colRed;
  2.      Form1.Cfption:=Урок малювання;
  3.      Form1.Left:=’400’;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

docx
Додано
5 грудня 2023
Переглядів
399
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку