Контрольна робота з теми "Різноманітність рослин".

Про матеріал
Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин» створена для контролю навчальних досягнень учнів 6 класу. Вона містить чотири рівні завдань. Початковий рівень (І) (завдання 1-6) : тестові завдання з однією вірною відповіддю. Середній рівень (ІІ) : завдання 7, 8 з трьома вірними відповідями, завдання 9 – на вилучення зайвого терміна. Достатній рівень (ІІІ): завдання 10,11 - на встановлення відповідності. Високий рівень (ІV): завдання 12 передбачає розгорнуту відкриту відповідь.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин»

Варіант 1

І рівень (завдання з однією вірною відповіддю по 0,5б;  всього 3б)

1. Найменшою систематичною одиницею в систематиці є:

а) рід;   б) вид;    в) родина;   г) порядок;    д) царство.

2. До нижчих рослин  відносяться  рослини,  які :

а) розмножуються спорами;  б) розмножуються статево;

в) мають тіло, почленоване на органи;  г) не мають тканин і органів.

3. Водорості, які мають твердий панцир, що містить сполуки Силіцію належать до:  а) Діатомових;    б) Зелених;   в) Бурих;    г) Червоних.

4.Соруси - це:

а) гаметофіти хвощів;   б) листки папоротей;   в) спорангії папоротей;  

г) органи прикріплення мохів.

5. Вайями в папоротеподібних називають:

а) листки;    б) стебла;    в) заро­стки;   г) спори.

6. Насінні рослини відрізняються від вищих спорових:

а) наявністю пагона;  б) наявністю вегетативних органів;

в) розвиненими коренями;    г) наявністю насіння та плоду. 

 

ІІ рівень (завдання 7,8 з трьома вірними відповідями по 1б;  завдання 9 -1б)

7. До Голонасінних рослин належать:

а) плаун булавовидний;   б) туя;   в) сфагнум;   г) модрина;    д) сосна.

8. Виберіть характерні ознаки мохів:

а) у життєвому циклі переважає спорофіт;   б) у життєвому циклі переважає гаметофіт;   в) мають листкостеблову будову;   г)  підземна частина кореневище;   д) спори утворюються у коробочці.

9. Визначте, який  термін  зайвий і поясніть чому:  спорофіт,  гаметофіт,  спори,  плід,  зигота.

ІІІ рівень (по 1,5 б; всього 3б)

10. Установіть відповідність між рослинами і систематичними одиницями, до яких  вони належать:

1) Водорості;   2) Спорові рослини;   3) Голонасінні;   4) Покритонасінні.

А) кукурудза;   Б) хвощ польовий ;   В) порфіра;   Г) ялина.

11.  Установіть відповідність між групами рослин  та їх особливостями:

1) Водорості;   2) Спорові рослини;   3) Голонасінні;   4) Покритонасінні.

А) мають квітку, насіння і плід;  Б) насінні зачатки розміщені відкрито на лусках шишок;  В) тіло не почленоване на органи;  Г) характерне чергування статевого та нестатевого поколінь.

 

IV рівень (2б)

Завдання з відкритою відповіддю.

12. Які рослини називають Покритонасінними? На які два класи їх поділяють? Порівняйте Однодольні та Дводольні рослини.

 

 

 

Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин»

Варіант 2

І рівень (завдання з однією вірною відповіддю по 0,5б; всього 3б)

1. До нижчих рослин відносяться:

а) мохи;   б)  плауни;   в) хвощі;    г) водорості;   д) квіткові.

2. Торф утворюється  із:

а) зозулиного льону;   б) сфагнуму;   в) хвощів;   г) відмерлих папоротей.

3. Сорусами у папоротеподібних називають:

а) групи заростків;  б) скупчення коренів;  в) скупчення спорангіїв;

г) молоді листки.

4. Рогіз,  росичка,  сфагнум, верба  –  це рослини такого угруповання,  як:

а) ліс;   б) степ;   в)  болото;  г) луки;   д) поле.

5. До спорових рослин  НЕ  належить:

а) хвощ польовий;  б) щитник чоловічий;  в) зозулин льон;  г) секвоя.

6.  Насінні зачатки лежать відкрито  на лусках шишок у рослин групи:

а) Голонасінні;   б) Покритонасінні;   в) Спорові;    г) Насінні.

 

ІІ рівень (завдання 7,8 з трьома вірними відповідями по 1б;  завдання 9 -1б)

7. До зернових культур відносяться: 

а) капуста городня;   б) горох;   в) пшениця;  г) ячмінь;   д) кукурудза.

8. Вкажіть ознаки Дводольних рослин:

а) одна сім'ядоля;   б) дві сім'ядолі;   в) має камбій;   г) без камбію;   д) листки прості і складні, сітчасте жилкування;   е) листки прості, дугове , паралельне жилкування.

9. Визначте, який  термін  зайвий і поясніть чому:  соруси,  вайї,  плід, заросток,  спорофіт.

 

ІІІ рівень (по 1,5 б;  всього 3б)

10. Установіть відповідність між рослинами і систематичними одиницями, до яких  вони належать:

1) Водорості;   2) Спорові рослини;   3) Голонасінні;   4) Покритонасінні.

А) секвоя;   Б) ламінарія;   В) шипшина;   Г) зозулин льон.

11. Установіть відповідність між групами рослин  та їх особливостями:

1) Водорості;   2) Спорові рослини;   3) Голонасінні;   4) Покритонасінні.

А) характерне подвійне запліднення;   Б) насіння утворюється та дозріває у  жіночих шишках;   В) нестатеве покоління утворює спори;   Г) тіло називається слань або талом.

 

IV рівень (2б)

Завдання з відкритою відповіддю.

12. Які рослини називають Голонасінними?  Які особливості хвойних рослин? Наведіть приклади хвойних рослин.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Струннікова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сорока Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 березня 2023
Переглядів
10686
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку