Контрольна робота з теми "Рослини"

Про матеріал

Контрольна робота складається з чотирьох рівнів.Перший рівень має на меті вибір однієї правильної відповіді, другий - завдання на встановлення відповідності, третій-встановлення послідовності процесу, четвертий - завдання відкритого типу.

Перегляд файлу

                  Біологія.  6 клас.

               Контрольна  робота з теми «Рослини»

 

І варіант.

 

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді.

 

І. Маточка квітки складається з:

А)квітконіжки та квітколожа;                      Б)тичинкової нитки та пиляка;

В)приймочки,стовпчика,зав’язі;                  Г) чашечки та віночка.

 

2.У конвалії, смородини, черемхи, суцвіття:

А) головка,         Б)щиток,

В) зонтик,           Г)китиця.

 

3.У комахозапильних рослин квітки переважно:

А) поодинокі та яскраві,                          Б) дрібні та зібрані в суцвіття,

В) великі з привабливим запахом ,          Г) мають яскраву оцвітину.

 

4. Зернівка кукурудзи, жолудь дуба--це:

А) багатонасінні сухі плоди;                  Б) сухі нерозкривні плоди,

В) сухі розкривні плоди,                         Г) однонасінні соковиті плоди.

 

 

5.Плоди та насіння можуть поширюватись:
А)тільки вітром та людиною,                     Б)транспортом та водою,
В)вітром, водою, тваринами, людиною,    Г)самопоширенням та тваринами.

 

 

6.Міжнародна видова назва подається:

А)українською мовою;       Б)російською , мовою

В)латинською мовою ,       Г) англійською   мовою.

 

 

 

ІІ.Завдання на встановлення відповідності.

 

7. Установіть відповідність між типом плоду та рослиною, для якої він характерний .

А)супліддя                                      1. квасоля

Б) кістянка                                      2. капуста

В)біб                                                3.слива

Г)стручок                                        4.ананас.

 

8. Установіть відповідність між назвою рослини та властивим їй способом поширення плодів

та насіння.

А)вітром                      1.горобина.

Б) водою                      2. розрив-трава

В)птахами                   3.кульбаба

Г)саморозкидання      4.латаття біле.

 

ІІІ. Завдання на встановлення послідовності процесу.

 

9. Установіть послідовність етапів розвитку рослинного організму.

А) насіння ,          Б) проросток,

В) цвітіння,        Г) доросла рослина.

 

10. Розмістіть наведені таксономічні категорії у низхідному порядку.

А) клас,       Б) родина,      В) вид,       Г) відділ,   Д) царство.

 

ІV. Завдання відкритого типу.

 

11. Яке біологічне значення плодів  в житті рослин.

 

 

 

ІІ варіант.

 

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді.

І. Гамети- це

А) особливі органи;                Б) особливі тканини;

В) статеві клітини;                  Г) речовини, необхідні для життя.

 

2. Головні частини квітки:

А) маточка і пелюстки;          Б) тичинки і маточки;

В) пелюстки і квітконіжка;    Г) чашолистки і пелюстки.

 

3. Суцвіття бувають:

А) прості і складні;                                            Б) однодомні і дводомні;

В) самозапильні і перехреснозапильні;           Г) поодинокі та зібрані групами.

 

 

4.У вітрозапильних рослин квітки:

А) поодинокі та яскраві,                          Б) дрібні та зібрані в суцвіття,

В) великі з привабливим запахом ,          Г) мають яскраву оцвітину.

 

 

5. Плід утворюється:
А) у насінних рослин,                      Б) у всіх рослин,

В) тільки у квіткових рослин,         Г) у комахозапильних рослин.

 

6. За будовою насіння рослин поділяють на:
А) двосім’ядольні та багатосім’ядольні,              Б) односім’ядольні та багатосім’ядольні,
В) однодольні та дводольні,                                  Г) двосім’ядольні та односім’ядольні.

 

 

 

ІІ.Завдання на встановлення відповідності.

 

7. Установіть відповідність між назвою рослини та властивим їй типом листків.

А) прості черешкові листки          1. конюшина

Б) сидячі листки                             2. клен

В) пальчастоскладні                      3. пшениця

Г) трійчастоскладні                        4. каштан.

 

8. Установіть відповідність між назвою органа та виконуваною ним функцією.

А) корінь             1. Здійснює процес фотосинтезу.

Б) листок             2. Є опорою, виконує провідну функцію.

В) стебло             3. Закріплює рослину в ґрунті.

Г) насінина         4. Захищає зародок.

 

ІІІ. Завдання на встановлення послідовності процесу.

 

9. Установіть послідовність процесу утворення плодів.

А) запилення ,          Б) цвітіння,

В) запліднення,        Г) утворення  насіння та плодів.

 

10. Розмістіть наведені таксономічні категорії у висхідному порядку.

А) клас,       Б) родина,      В) вид,       Г) відділ.

 

ІV. Завдання відкритого типу.

 

11. Охарактеризуйте будову квітки. Поясніть значення квітки в життєдіяльності рослин.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. шевченко Тимур
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Оленюк Діана Валеріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кострова Тетяна Маратівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Трофимова Инна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
15309
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку