Контрольна робота з теми "Вступ. Біорізноманіття"

Про матеріал
Контрольну роботу створено з метою перевірки рівня засвоєння учнями основних понять та навчального матеріалу з теми "Біорізноманіття".
Перегляд файлу

10 клас

Контрольна робота з теми «Біорізноманіття»

Варіант ІІ

І рівень (кожне завдання по 0,5 бали)

1. Наука, що вивчає тканинний рівень організації життя:

А) анатомія;                                  Б) цитологія;

В) морфологія;                             Г) гістологія.

2. До еукаріотичних організмів належить:

А) кишкова паличка;                   Б) амеба звичайна;

В) вірус грипу;                             Г) ціанобактерії.   

3. Укажіть захворювання, яке спричиняють віруси:

А) туберкульоз;                            Б) веретеноподібність бульб картоплі;

В) губчаста енцефалопатія;        Г) мозаїчна хвороба тютюну.

4. Бактеріофаги здатні вражати клітини:

А) грибів;                                     Б) тварин;

В) бактерій;                                  Г) водоростей.

5. До вищих спорових рослин НЕ належать:

А) папороті;                                 Б) водорості;

В) мохи;                                       Г) плауни.

6. Клітинну стінку до складу якої  входить целюлоза містять клітини:

А) тварин;                                    Б) грибів;

В) бактерій;                                 Г) рослин.

 

ІІ рівень (7 завдання - 2 бали, 8 – 1 бал)

7. Дайте визначення наступним поняттям: прокаріоти, віроїди.

8. Установіть відповідність між біологічними системами та їхніми складовими частинами:

    1 популяція                           А органели

    2 біосфера                             Б особини одного виду

    3 клітина                               В усі екосистеми нашої планети

    4 екосистема                         Г популяції різних видів, абіотичні фактори.

 

 

ІІІ рівень (кожне завдання по 1,5 бали)

9. Опишіть процеси життєдіяльності одноклітинних еукаріотів.

10. Розкрийте роль тварин у природі та житті людини.

 

IV рівень (3 бали)

11. Що спільного та відмінного у будові та процесах життєдіяльності рослин та грибів? Відповідь обгрунтуйте.

docx
Додав(-ла)
Гаврих Надія
Додано
28 жовтня
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку