Контрольна робота з теми "Займенник" 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Займенник" 6 клас. Тестові та відкриті форми завдань.
Перегляд файлу

Контрольна робота

з мовної теми «Займенник»

 

1.  З’ясуйте скільки займенників у цьому уривку (0,5б.)

Вона була красуня з Катеринівки.

Було у неї п’ятеро вже нас.

Купляла нам гостинчика за гривеник,

Топила піч і поралась гаразд.

 

А 4;       Б 2;      В 3;     Г 5.

 

2. Присвійний займенник є в кожному рядку, ОКРІМ (0,5б.)

А  Взяти його зошит;

Б  схвалити мій проєкт;

В  запросив її в кіно;

Г  знає своє місце.

 

3. Немає орфографічної помилки у словосполученні (0,5б.)

А  Залишитися ні з чим;

Б  де-які питання;

В  які сь незрозумілі дії;

Г  гніватися хтозна чому.

 

4. До одного розряду належать усі займенники в рядку (0,5б.)

А Ніхто, скільки, ніщо, ніскільки;

Б  мій, наш, вони, ваш;

В абияка, який, скільки-небудь, чий;

Г  інший, сам, всякий, весь.

 

5. Виділені займенник належить до одного розряду в усіх реченнях, ОКРІМ (0,5б.)

А Що не забуду я  ніколи?

Б  Намалюю квіти, що ростуть у лузі.

В  Хто наш народ? Яка у нього доля?

Г Та до кого ж я літатиму?

 

6. Через дефіс треба писати всі займенники рядка (0,5б.)

А Аби/кому, ні/скільки, хтозна/кого;

Б  бозна/що, будь/кого, ані/кому;

В  що/небудь, казна/чому, який/небудь;

Г  ні/з/чого, бозна/кому, чий/небудь.

 

7. У реченні  Без будь-кого з нас Батьківщина може обійтися, але будь-хто без Батьківщини - ніщо. НЕМАЄ (0,5б.)

А Заперечного займенника;

Б неозначеного займенника;

В присвійного займенника;

Г особового займенника.

 

8. Разом треба писати всі займенники рядка (0,5б.)

А Ні/який, аби/скільки, яка/сь; 

Б бозна/чого, ані/хто, ні/з/ким;

 

В хто/небудь, аби/чий, котрий/сь;

Г де/що, ні/до/чого, казна/з/ким.

 

9. Запишіть займенники, знявши риски. (2б.)
 

Аби/кому, де/кого, ні/хто, будь/з/ким, де/який, де/в/чому, хтозна/з/кого, хтозна/чим, будь/у/кого, будь/ким, що/небудь, чий/небудь, казна/хто, каз­на/в/кого, будь/котрий, будь/з/якого.

 

10. Установіть відповідність між займенниками та їхніми розрядами за значенням: (2б.)

1 відносні                                   А свій, наш, твій, його;

2 неозначені                               Б всякий, кожний, самий, інший;

3 вказівні                                    В цей, той, такий, стільки;

4 присвійні                                 Г дехто, будь-який, абищо, хтось;

                                                    Д який, чий, котрий, скільки.

 

11. Установіть відповідність між членами речення та займенниками, якими вони виражені. (2б.)

1 підмет                        А Людей питай, а свій розум май.

2 присудок                   Б Хто учиться, а хто й мучиться.

3 додаток                      В Брехун собі ворог і людям зло робить.

4 означення                  Г Надвечір стих дощ, окремі великі прозорі краплі,

                                      спадали з листу.

                                      Д Дівчина стала мов сама не своя.            

 

12. Прочитати прислів’я. Знайти займенники, зробити їх морфологічний розбір. (2б.)

1. Рідна мова -  не полова і її за вітром не розвієш. 2. Не гріє мене кожух, лиш слово гріє й тішить. 3. Чиєсь одне слово губить діло. 4. Балакун, мов дірява бочка, нічого в собі не здержить.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Губар Алла Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 травня 2023
Переглядів
7046
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку