Контрольна робота з української літератури 7 клас Екстернат

Про матеріал
Контрольна робота з української літератури розрахована для здобувачів освіти 7 класу екстернатної форми навчання.
Перегляд файлу

       Контрольна робота  з української літератури для учнів екстерну за курс 7-го класу

        Початковий рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповіді, з яких лише ОДИН правильний.

1. До соціально-побутових пісень належать усі пісні в рядку:

а) кріпацькі, чумацькі, весільні;

б) рекрутські, наймитські, заробітчанські;

в) веснянки, щедрівки, колядки;

 г) козацькі, чумацькі, колискові.                                                                             0,5б.

2. Героя якої пісні мати спочатку проганяла з дому, а потім кликала повернутися?

а) «Ой у степу криниченька»;           б) «Гомін, гомін по діброві»;

в) «Ой на горі та женці жнуть»;        г) «Стоїть явір над водою».                       0,5б.

3. Яке прохання було у Павлуся до Девлета Гірея?

а) допомогти повернути в Україну невільника Остапа Швидкого,

б) допомогти йому повернутися в Україну,

в) звільнити козака Недолю,

г) повернути свого батька із полону.                                                            0,5б.

4. Що символізують гуси лебеді у творі М. Стельмаха “Гуси-лебеді летять”?

а) спогади про рідне село                                                         

б) плин життя, чистоту, відродження, щасливе дитинство

в) батьків хлопчика                                

  г) добро і зло.                                                                                                        0,5б.

5. Звідки Михайлик знав,що за плугом навіть сам Бог ходив? З:            

а) Біблії                                                            б) щедрівок

в) колядок                                                      г) від дідуся.                              0,5б.

6. Укажіть, для чого сільські парубки, йдучи шукати скарб, захотіли взяти з собою лінивого Павлуся:

А)  Щоб їм пощастило, як завжди щастить Павлові.

Б) Щоб виманити з хати і обікрасти.

В) Щоб він допоміг їм.

Г) Вони не хотіли брати його з собою.                                                           0,5б

     Середній рівень

7. Запишіть символом чого є Крила у поезії Л.Костенко «Крила».                1б.

8. Знайдіть правдиві твердження(за твором "Климко")( декілька) і запишіть:      1б.

  А. Найціннішим продуктом була сіль.

  Б. Климко не голодував.

  В . Головний герой твору під час війни втратив дядька Кирила.

  Г . Климко перебував у тітки Марини 3 дні.

  Д . Головний герой побачив не старий курінь, а чорну копичку.

9. Як тухольці змогли зламати навалу монголів?(І.Франко «Захар Беркут») Відповідь запишіть.                                                                                                  1б.

   Достатній рівень

10. Установіть відповідність між  героєм твору та його характеристикою.( О.Гаврош   «Неймовірні пригоди Івана Сили»)                                                          1,5б.

 

Герой твору

    Характеристика

1. Міха Голий

А) ” Він ніколи нікому не вірив. Завжди був усім незадоволений.Заздрив Іванові Силі, ненавидів його,намагався нашкодити.

2. Аделія Бухенбах

Ґ) Привокзальний волоцюга,пройдисвіт, бездомний злодій,який живе тільки крадіжкою, не маючи бажання працювати та змінитися, зустрівши Івана Силу,стає його справжнім другом, а згодом отримує роботу сторожа в цирку мадам Бухенбах….

3. Джебсон 

Б) Для Івана Сили вона була для нього, як ікона, котрій щовечора

молився: карі оченята,рівненький носик, точені губки,чорну косу до пояса” .

4. Карлик Піня

Г) Гарна, заможна. Не зважає на людей, а просто використовує їх,

прагне слави та визнання,великих прибутків. Закохавшись,стає чутливою до проблем інших,проявляє щедрість, чим дивує всіх.

5. Маруся Петрикова

В) “Русява дівчина з пишними кучерями і сріблястою короною і

почала грандіозно танцювати на великій блискучій кулі”. Щира ,

добра, ніжна й тендітна, вона полонила серце силача і була дуже вражена, коли Іван Сила зробив їй пропозицію руки та серця.

 

Д) Був дебелим чорношкірим з білосніжною усмішкою.Його удари,мов град,сипалися Іванові на голову….

 

11. Установіть послідовність подій у творі:                                       1,5б.

  1 Виборювання Іваном титулу найсильнішої людини світу.

  2 Тренування героя в доктора Брякуса, встановлення першого

рекорду, робота в цирку мадам Бухенбах.

  3 Вимушений розпад цирку Бухенбах.

  4 Приїзд Івана до столиці з метою знайти роботу та самореалізуватися.
  5   Вуйко Микульця гостює у  Івана Сили.

         Вашу відповідь запишіть:

   Високий рівень  

  Завдання відкритої форми.

12. Складіть твір (6-7 речень) «Майбутнє Софійки, Вадима і Сашка» із повісті-казки М.Павленко «Русалонька із 7-В, або….» .                                        3б.

  

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 травня
Переглядів
926
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку