Контрольна робота з теми "Творчість Григора Тютюнника, Олекси Стороженка, Богдана Лепкого та Ліни Костенко" містить тестові завдання, завдання на встановлення відповідності та завдання відкритого типу. Сподіваюсь, вам стане в пригоді)))
Контрольна робота №4
Творчість Григора Тютюнника, Олекси Стороженка,
Богдана Лепкого, Ліни Костенко
І варіант
1. Який з цих творів – автобіографічний?
А) «Кольорові миші»; Б) «Климко»;
В) «Скраб»; Г) «Мишка».
2. Хто із вивчених авторів народився на Тернопільщині?
А) Олекса Стороженко; Б) Григір Тютюнник;
В) Богдан Лепкий; Г) Ліна Костенко.
3. У якому творі піднята тема щастя людини?
А) «Мишка»; Б) «Климко»;
В) «Чайка на крижині»; Г) «Скарб».
4. Який вислів найкраще характеризує ідею вірша «Крила»?
А) Людина без людини не проживе. Б) Кого поважають, того і шанують.
В) Кожен молодець на свій взірець. Г) Червона ягідка, та гірка на смак.
5. Установіть відповідність між письменником та його твором.
1. Григір Тютюнник А) «Крила»
2. Олекса Стороженко Б) «Мишка»
3. Богдан Лепкий В) «Ти знаєш, що ти – людина…»
4. Ліна Костенко Г) «Скарб»
Д) «Климко»
6. Установіть відповідність між цитатами з одного твору.
1. «У моїх господарів не те. А) «Ходім, мамо, додому,— хлипа,— їсти хочу!..»
Єсть чим поживитися…»
2. «Не ходи, синку: душно, Б) «Життя — це справа без гарантії…»
сонце напече головку, голова болітиме…»
3. «Ти куди ж розігналась? В) «Мої корови тільки молока дають, що кіт наплакав...»
Чи бува не до самого моря?...»
4. «Панове судді! Я її привів…» Г) «Дивна людино! Я ж маю крила…»
Д) «Як тут мій помошничок? Не боявся сам уночі?...»
7. З якою метою та куди вирушив головний герой повісті «Климко» (назвати мету і місто).
8. Чи був, на вашу думку, Павлусь (оповідання «Скарб») щасливим? Думку обґрунтуйте.
9. Написати невеликий твір-роздум на тему «Чого нас навчають вірші Ліни Костенко» (з прикладами з вивчених творів).
Контрольна робота №4
Творчість Григора Тютюнника, Олекси Стороженка,
Богдана Лепкого, Ліни Костенко
ІІ варіант
1. Жанр твору «Климко»…
А) пригодницька повість; Б) автобіографічний роман;
В) автобіографічна повість; Г) пригодницьке оповідання.
2. Хто із вивчених авторів народився на Київщині?
А) Олекса Стороженко; Б) Григір Тютюнник;
В) Богдан Лепкий; Г) Ліна Костенко.
3. У якому творі піднята тема індивідуальності людини?
А) «Мишка»; Б) «Климко»;
В) «Крила»; Г) «Скарб».
4. Чому мишка з казки погризла гроші господаря?
А) вона була жадібною; Б) скриня з грішми заважала їх повзати в нору;
В) хотіла покарати господаря за жадібність і брехню; Г) щоб зберегти своє життя.
5. Установіть відповідність між твором та образом із нього.
1. «Дощ полив…» А) наймит
2. «Кольорові миші» Б) дідок
3. «Мишка» В) чайка
4. «Скарб» Г) господиня
Д) сусід
6. Установіть відповідність між цитатами з одного твору.
1. «Як тут мій помошничок? А) «Як бог милосердний пошле йому
Не боявся сам уночі?...» щастя, то без нас житиме ще лучче,
як теперечки!..»
2. «Все блищить, і люди як нові…» Б) «Людина нібито не літає...»
3. «А й правда, крилатим ґрунту не треба…» В) «Струшується сад, як парасолька...»
4. «На яку радість ми його вигодували? Г) «Може б, ти до мене перейшов?
Який з його хазяїн буде?..» Куди ж тобі тепер діватися?..»
Д) «Вночі приходять якісь чужі люди, і він
їм продає. За гарні гроші…»
7. Назвіть художню деталь з повісті «Климко» та поясніть її значення.
8. Які моральні якості характерні для мишки (казка «Мишка»)?
9. Написати невеликий твір-роздум на тему «Чого нас навчають вірші Ліни Костенко» (з прикладами з вивчених творів).