Контрольна робота
І.Франко «Захар Беркут», А.Чайковський «За сестрою»
1. Який план оборони через Мирославу передав Максим односельцям?
2. Для чого тухольці вирішили звалити камінь?
3. Коли Максим вирішив зіграти роль зрадника, який шлях порятунку для монголів він запропонував?
4. Хто врятував життя Максимові, коли Бурунда заніс зброю над головою хлопця?
5.. Як називався камінь, що стеріг вхід до Тухлі?
6. Для чого тухольці вирішили звалити камінь?
7. Хто з героїв твору був «чудовим лікарем, бесідником і порадником»?
8. Хто з героїв твору сказав ці слова: «Життя в неволі нічого не варте»?
9. Установи відповідність між героями повісті та їхніми внутрішнім (зовнішніми) характеристиками:
А) Захар Беркут; Б) Максим Берку В) Мирослава; Г) Бурунда-бегадир; Д) Тугар Вовк.
|
|
10. Історична повість – це…
11. Яка історична епоха відображена у творі?
12. Скільки дітей було у родині Судаків?
13. «...Був відважний козак і не жалів себе. Тепер йому стало ніяково, коли подумав, що його можуть убити, а тоді Павлусь стане круглим сиротою, на опіці чужих людей».
14. У сідлі коня, на якому Павлусь втік від татар,козак знайшов…
15. Павлусь умовляв батька і брата …
16. Що зробив розбійник Карий із хлопцем?
17. Чому татарам-купцям сподобався Павлусь?
18. Як Павлусь обдурив татарина, який спіймав хлопця під час втечі?
19. Що попросили брат з сестрою у татарського хана за свою правдиву розповідь про Мустафу-агу?
20. Назвіть художні засоби, використані у повісті: «жили, начеб у якій фортеці»; «червоні, мов буряки», «тихо, мов у вусі»