Контрольна робота з української мови «Складнопідрядне речення (ІІ частина)»

Про матеріал
Контрольна робота з української мови «Складнопідрядне речення (ІІ частина)» для учнів 9 класу
Перегляд файлу

Контрольна робота

«Складнопідрядне речення (ІІ частина)»

 

1.Установіть відповідність

        1…працював, хоч…         А обставинне допустове

        2…прийшла, щоб…          Б обставинне міри й ступеня

        3…зіщулився, бо…           В обставинне мети

        4…напишу, якщо…          Г обставинне причини

                                                    Д обставинне умови

2.Установіть відповідність

       1 Проспівай мені ту пісню, що…        А обставинне допустове

       2 Було холодно, дарма що…                Б обставинне порівняльне

       3 Не знає спокою, хто…                       В обставинне наслідку

       4 Вода в Дніпрі піднялася, так що…   Г означальне

                                                                        Д з’ясувальне

3.Установіть відповідність

1 означальне                       А Народ, що не знає своєї історії, є народом сліпців.

2 з’ясувальне                      Б Я сідаю на горбик зігрітий, щоб ключі журавлині зустріти.

3 обставинне наслідку     В Струни чекають, щоб пальці торкнулися їх.

4 обставинне мети          Г Дарма що сніг хрумкотить під ногами, весна своє бере.

                                             Д Дощ тут випав менший, так що ледве прибив пилюку.

4.Виділене слово є сполучником у реченні

       А Де кров текла козацькая, трава зеленіє.

       Б Куди серце летить, туди й око глядить.

       В Хоча була північ, спати не хотілося.

       Г Звідки казка, звідти й ласка.

5.Підрядну частину до головної приєднує сполучне слово в реченнях

       А Не писав я через те, що був у дорозі.

       Б Усі тоді зрозуміли, що спізнилися на потяг.

       В Це давній спів громів, що відгриміли.

       Г Розкажи мені, моя сестро, що маю робити?

6.Визначити складнопідрядне речення з підрядним означальним (знаки пропущено)

       А Мені завжди здавалося що в Греції навіть статуї теплі.

       Б Музика це туркіт води що струменить у фонтанах.

7.Визначити варіант простого ускладненого речення, синонімічного зі складнопідрядним з означальною підрядною частиною

       А Він, застебнутий на всі ґудзики, тішив мені очі.

       Б Весна, висилаючи вперед своїх розвідників-ручаїв, ще тільки натякала на себе.

       В Перед нами розкрився зовсім новий світ, осяяний сонцем.

8.Позначити рядок, у якому немає пунктуаційної помилки (розділові знаки поставлено правильно)

       А У гущині заростей, де повітря стояло непорушно було жарко.

       Б Народ що не знає своєї історії, є народом сліпців.

       В Займаю саме те місце, яке мені визначила доля і не прагну кращого.

       Г Уже зоря золоторога, де полинами зацвіло, кладе на огненні пороги своє сивіюче

           крило.

9.Записати речення, поставити розділові знаки, проаналізувати речення (визначити центри, накреслити схему, дати характеристику)

                           Не можна допустити щоб людиною керував страх.

 

docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
3677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку