Контрольна робота з украінської літератури за І семестр для 11 класу (сімейне навчання)

Про матеріал
Робота розрахована на перевірку знань з української літератури за І семестр для здобувачів освіти , що навчаються за сімейною формою навчання.
Перегляд файлу

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

з української літератури

за І семестр 2024/2025 навчального року

для здобувачів освіти 11 класу, які здобувають освіту за   сімейною (домашньою)  формою навчання.

 

Варіант 1

Початковий рівень (1 – 3 бали, по 1 балу)

1.Укажіть, до якого угрупування належав М. Рильський:
а) футуристів;                                      б) символістів;
в) неокласиків;                                     г) імпресіоністів.                                                                                 2. Микола Хвильовий належав до літературного угруповання:                                                          а) «Молодняк»;                                    б) ВАПЛІТЕ;                                                                                      в) МАРС;                                              г) «Плуг».                                                                                             3.  «Сонячні кларнети» – перша збірка поезій…                                                                                      а) О. Теліги;                                         б) П. Тичини;                                                                                       в) М. Рильського;                                г) В. Сосюри.                                                                            

Середній рівень (4 – 6 балів, по 1 балу)

4. Збірка М. Рильського, яка ілюструвала його творчу манеру, мала назву:
а) « Знак терезів»;                                б) « Синя далечінь»;
в) « На білих островах»;                      г) « Троянди й виноград».

5. М. Драй-Хмара назвав неокласиків «гроном п’ятірним нездоланих співців». Кого він мав на увазі:
а) Тичину, Семенка, Зерова, Рильського, себе;
б) Зерова, Рильського, Филиповича, Бургардта, себе;
в) Плужника, Тичину, Рильського, Зерова, себе;
г) Зерова, Семенка, Плужника, Филиповича.

6.Представником авангардного мистецтва в українській літературі був:
а) Є.Плужник;                                         б) М.Семенко;
в) О.Вишня;                                             г) М.Рильський.

Достатній рівень (7 – 9 балів, по 1,5 бали)

7. Установити відповідність між зразком поезії та видом лірики:

1) «Одчиняйте двері…»;                                а) інтимна лірика;

2) «О панно Інно!»;                                         б) громадянська лірика;

3) «Місто»;                                                       в) авангардна лірика;

4) «Ніч…а човен – як срібний птах»;            г) філософська лірика;

                                                                           д) пейзажна лірика. 

 

8. Установити відповідність між назвою твору та поетичними рядками з нього:

1) «Арфами, арфами» ;                 а) «Зорі віддам дітям – хай граються…»;

2) «Бажання»;                                б) «Буде бій Вогневий! Сміх буде, плач буде...»;

3) «Солодкий світ»;                      в) «Зимовий вечір. Тиша. Ми...»;

4) «Пам’яті тридцяти»;                 г) «Твій погляд, ніби пролісок несмілий ...»;

                                                        д) «Вмерли в новім заповіті…» 

Високий  рівень (10-12 балів)

9. Скласти висловлення на тему: «Чи вдалося Степанові Радченку підкорити Київ?» (за романом Валер’яна Підмогильного «Місто»).

 

 

 

ІІ варіант

Початковий рівень (1 – 3 бали, по 1 балу)

1. В українській літературі 1920-1930-х років активізувалися проблеми:

а) природи і людини, екології;                               б)  землі і волі, прав селянства;

в) митця і свободи, свободи творчості;                 г)  сім’ї та шлюбу, кохання.

2. Перша друкована збірка П. Тичини мала назву:
а) « Плуг»                                                                б) « Сонячні кларнети»
в) « Вітер з України»                                              г) « В космічному оркестрі»

3. До якого виду лірики належить поезія « Арфами, арфами...» П. Тичини:
а) пейзажна                                                             б) інтимна
в) філософська                                                        г) громадянська

Середній рівень (4 – 6 балів, по 1 балу)

4. «Міщанство та українізація» – це тема твору…

а) «Місто»;                                               б) «Мина Мазайло»;
в) «Я (Романтика)»;                                г) «Майстер корабля».

5. М. Драй-Хмара назвав неокласиків «гроном п’ятірним нездоланих співців». Кого він мав на увазі:
а) Тичину, Семенка, Зерова, Рильського, себе;
б) Зерова, Рильського, Филиповича, Бургардта, себе;
в) Плужника, Тичину, Рильського, Зерова, себе;
г) Зерова, Семенка, Плужника, Филиповича.

6.Представником авангардного мистецтва в українській літературі був:
а) Є.Плужник;                                         б) М.Семенко;
в) О.Вишня;                                             г) М.Рильський

Достатній рівень (7 – 9 бали, по 1,5 бали)

7. Установити відповідність між зразком поезії та видом лірики:

1) «Майстер корабля»;                                    а) Марія;

2) «Мина Мазайло»;                                        б) Мотя;

3) «Місто»;                                                       в) Василь;

4) «Я (Романтика)»;                                         г) Максим;

                                                                           д) Богдан. 

 

8. Установити відповідність між назвою твору та поетичними рядками з нього:

1) «Арфами, арфами» ;                 а) «Зорі віддам дітям – хай граються…»;

2) «Бажання»;                                б) «Там за нивами: ой одкрий...»;

3) «Солодкий світ»;                       в) «Зимовий вечір. Тиша. Ми...»;

4) «Пам’яті тридцяти»;                 г) «Чи ми самі прозріли й зрозуміли...»;

                                                         д) «Вмерли в новім заповіті…» 

Високий  рівень (10-12 балів)

9. Написати есе на одну з тем: «Поезія неокласиків близька моєму серцю», «Проблема будівництва держави і культури у творі Ю. Яновського «Майстер корабля».

docx
Додано
15 листопада
Переглядів
1456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку