Контрольна робота з зарубіжної літератри за 1 семестр 11 класу

Про матеріал
Перевірити рівень знань, умінь та навичок із метою контролю та корекції; сприяти актуалізації набутих знань; розвивати вміння систематизувати й узагальнювати вивчений матеріал; удосконалювати логічне мислення; сприяти вихованню самостійності, вміння сконцентрувати увагу.
Перегляд файлу

Контрольна робота з зарубіжної літератури в 11 класі за 1 семестр

 

Тести (по 0,25 бала)

1.Один з провідних прийомів літератури модернізму; форма внутрішнього монологу, яка імітує безпосередню передачу хаотичного процесу внутрішнього мовлення людини називається:

а) «підтекст»;

б) «поліфонія»;

в) «потік свідомості»;

г) «монтаж»?

 

2.Загальна назва сукупності течій і шкіл у літературі та мистецтві кінця ХІХ – початку ХХ ст., які вирізняються антиреалістичною спрямованістю, тяжінням до умовних засобів художнього зображення та вираження, духом експериментаторства – це:

а) модернізм;

б) натуралізм;

в) неоромантизм;

г) соцреалізм?

 

3.«Потік свідомості» - літературний прийом, спосіб зображення героя, який використовує…

а)  О. де Бальзак;      

б) Дж.Джойс;     

в) Ф.Кафка «Перевтілення»?

4.У якому місті народився Франц Кафка:

а) у Берліні;

б) у Празі;

в) у Відні;

г) у Мюнхені?

5.Якою мовою писав Франц Кафка:

а) англійською;

б) німецькою;

в) чеською;

г) івритом?

6.Який з цих романів не належить перу Франца Кафки:

а) «Процес»;

б) «Замок»;

в) «Улісс»;

г) «Америка»?

 

7.Визначте, у чому простежується автобіографічність новели Ф. Кафки «Перевтілення»:

а) у професії комівояжера, як і в героя;

б) у складних стосунках із батьком, як і в героя;

в) у тяжкій хворобі автора, що символізує перетворення;

г) у схожих із героєм снах?

8.Що таке каліграми?

а) Вірші, написані у вигляді малюнків;     

б) віршовані підписи під малюнками;

в) різновид ілюстрацій до віршів;            

г) прозові підписи під малюнками?

9.Який із названих творів Аполлінера є каліграмою?

а)  «Міст Мірабо»; 

б)  «Зарізана голубка й водограй»; 

в)  «Лорелея»?

10.До збірки Р. М. Рільке «Сонети до Орфея» входить вірш…

а)  «Осінній день»; 

б)  «Гетсиманський сад»; 

в)  «Ось  дерево звелось»?

11.Сюжет «Лорелеї» Аполлінер запозичив…

а)  з балади Брентано;   

б)  з народної легенди;  

в)  з балади Гейне?

12.Що означає термін «акмеїзм»

а) краса;      

б) найвищий ступінь чогось;   

в) буденне, земне життя;     

 г) винятковість?

 

13. 1.Представник авангардної поезії. Захоплення живописом, особливо кубізмом. Дружба з П. Пікассо мала великий вплив на його творчість.

а) Г.Аполлінер;  

б) Р.М.Рільке;    

в) Ф.Г.Лорка?

 

14. 5.Автор сонетів про Орфея

а) Г.Аполлінер; 

б) А.Ахматова;   

в) Б.Пастернак;  

г) Р.М.Рільке?

 

15.Зазначте  характерні особливості розвитку жанрів  лірики у ХХ ст.

а) новації в жанрових формах; 

б) ритм і рима залишаються незмінними; 

в) філософське спрямування лірики;

г) наслідування традиційних жанрів,;

д) змінення строфічної й ритмічної організації лірики?

 

16.Проблеми, порушені у творах Г. Аполлінера:

а) Проблеми війни і миру; 

б) Боротьба життя і смерті; 

в) Сенс життя та плин часу;  

г) Сила мистецтва; 

д) Швидкоплинність життя;

е) Жага до життя, гостроти почуттів, гармонії?

 

 

17.Починає як неоромантик. Опановує поетику символізму й імпресіонізму. Вивчає творчість художників-імпресіоністів. Захоплюється творчістю скульптора О.Родена.

а) Г.Аполлінер;  

б) Р.М.Рільке;    

в) Ф.Г.Лорка?

 

18.Автор віршів-малюнків, ліричних ідеограм

а) Г.Аполлінер; 

б) Ф.Лорка;  

в) Р.М.Рільке?

 

19. 7.Зазначте  характерні особливості розвитку жанрів лірики у ХХ ст.

а) новації в жанрових формах; 

б) ритм і рима залишаються незмінними; 

в) філософське спрямування лірики;

г) наслідування традиційних жанрів; 

д) змінення строфічної й ритмічної організації лірики?

 

20.Проблеми, порушені у творах  Р. М. Рільке:

а) проблеми війни і миру; 

б) боротьба життя і смерті; 

в) сенс життя та плин часу;  

г) сила мистецтва;

д) швидкоплинність життя;

е) жага до життя, гостроти почуттів, гармонії?

 

21. Зазначте те, що характеризує поетичні досягнення Г. Аполлінера:

а) використання тонічної системи віршування;

б) використав слово сюрреалізм, який розумів як «новий реалізм»;

в) запис вірша «драбинкою»;

г)  використання внутрішньої рими;

д) активно опановував верлібр;

е) несподівані образи й нові слова;

є) несподівані, приголомшливі образи?

 

22. Перша збірка Р. М. Рільке:

а) «Часослов»;

б) «Нові вірші»;

в) «Життя й пісні»?

 

23. Чіткість, ясність, особлива «прозорість» образів характерні для такого напряму (течії):

а) акмеїзму; 

б) символізму;

в) неоромантизму? 

 

24.Модерністський період розвитку російської поезії кінця ХІХ – початку ХХ ст.

а) «Золотим віком»;

б) «Срібним віком»;

в) «Бронзовим віком»;

г) «Цвітом»?

 

№2  Установіть відповідності: (2б)

  • між персонажем твору Й.В. Ґете «Фауст» та його висловлюванням (0,5б);

 

1 Мефістофель

А Щасливий той, хто весь свій хист Оберне на таку користь!

2 Вагнер

Б Тим розумом владає він,
Щоб жити, як тварина із тварин.

3 Фауст

В Бо знає садівник, як деревце плекає, Який від нього буде цвіт і плід.

4 Господь

 

Г Постій, хвилино, гарна ти!
Ніяка вічність не поглине Мої діла, мої труди!

 

Д Це та гармонія, що лине із грудей І обійма весь світ – природу і людей.

 

 -між назвою літературного твору та його автором (0,5б);

 

1.«Перевтілення»

А  Ф. Кафка

2.«Фауст»

Б  Й.В. Ґете

3.«Скотоферма»

В  Джордж Оруелл

 

Г  Р.М. Рільке

   -між поняттям та його визначенням =1б.

1) гротеск

а) художній засіб, який виражає глузливо- критичне ставлення митця до предмета зображення

2) модернізм

б) сукупність літературних напрямів і течій нереалістичного спрямування

3) декаданс

в) тип художньої образності, який ґрунтується на поєднанні фантастичного і реального, трагічного і комічного тощо, що сприяє виявленню глибинної сутності явищ

4) «потік свідомості»

г) художній засіб зображення внутрішнього світу людини, що полягає у безпосередньому відтворенні «зсередини» плину її роздумів, переживань, настроїв

 

Д загальна назва кризових явищ у мистецтві та культурі кінця 19 – початку 20 стол

№3 Дати розгорнуті відповіді(2б)

1) Як у новелі «Перевтілення» втілилося світобачення Франца Кафки? Чи є фінал твору закономірним?

2) У чому суть протистояння Фауста і Мефістофеля? Чому ці образи вважають вічними?

№4 Творча робота (твір-розсуд на одну з даних тем (2б)

1) «Грегор – людина у комашиній подобі, а його сім’я – комахи в людській подобі» (В. Набоков). Доведіть або спростуйте цю тезу.

2) Осмислення трагедії Першої світової війни в поезії Гійома Аполінера «Зарізана голубка й водограй»

3) Філософське осягнення світу в поезії Р. Рільке

4) Гійом Аполлінер — поет - новатор.

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Світова література (академічний, профільний рівень) 11 клас (Звиняцковський В.Я.)
Додано
13 червня 2023
Переглядів
3948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку