Контрольна робота за І семестр

Про матеріал
Узагальнення і систематизація знань учнів за пеший семестр з курсу біології
Перегляд файлу

І варіант

І рівень (0,5 б)

Виберіть одну правильну відповідь

  1. Які речовини розщеплюються в ротовій порожнині:

А) вітаміни;            В) вуглеводи;          Б) білки;                 Г) жири.

  1. Укажіть кількість зубів у дорослої людини в нормі:

А) 22;          В) 36;                 Б) 32;          Г) 64.

  1. Укажіть процес, який відбувається у товстому кишечнику:

А) розщеплення білків;    В) всмоктування води;

Б) розщеплення жирів;    Г) розщеплення вуглеводів.

  1.  Укажіть систему органів, яка забезпечує транспорт газів:

А) травна;   Б) нервова;   В) опорно-рухова;   Г) кровоносна.  

  1. Позначте функцію травної системи, що полягає в утворенні й виділенні слини: а) рухова; б) секреторна; в) розщеплення; г) всмоктувальна.
  2. Укажіть ряд кісток, які входять до складу грудної клітки:а)ребра, грудина, грудні хребці;б)ключиці, ребра, грудина; в) ключиці, грудина, грудні хребці; г) ключиці, грудина, лопатка.

ІІ рівень (1 б)

Встановити відповідність

  1. Встановіть відповідність між органом дихальної системи (1-4) та його функцією (А-Д)

1 носова порожнина    А дифузія кисню в кровоносні капіляри

2 гортань                       Б проведення та знезараження повітря

3 трахея                   В проведення повітря та формування звуків

4 легеня                   Г збільшення об΄єму легень

                                   Д лише проведення повітря

 

  1. Підпишіть малюнок:

 

C:\Users\Vaio\Desktop\legkie.jpg

 

 

9. Установіть відповідність між систематичними категоріями і їх приналежністю.

1. Вид   2. Тип   3. Ряд    4. Клас

А) Людина    Б) Ссавці    В) Хордові   Г)Людина розумна    Д) Примати

 

ІІІ рівень (1,5 б)

Встановити послідовність

10.  Укажіть правильну послідовність відділів, з яких складається товстий кишечник: а) сліпа, ободова, сигмоподібна і пряма кишки; б) ободова, пряма, сигмоподібна і сліпа кишки; в) ободова, сигмоподібна пряма і сліпа кишки; г) пряма, сигмоподібна, сліпа та ободова кишки.

11. Установіть правильну послідовність безумовно-рефлекторного слиновиділення: а) нервові імпульси від рецепторів по чутливих нервових волокнах надходять до відповідного нервового центру; б) їжа подразнює рецептори язика і слизової оболонки ротової порожнини; в) центр слиновиділення; г) виділення слини; д) від центру слиновиділення по рухових нервових волокнах імпульси надходять до слинних залоз.

ІV рівень (1,5 б)

Завдання з відкритою відповіддю

12.  Яке значення має дихальна система?

13.  Назвіть органи травної системи та їх функції

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

І рівень (0,5 б)

  1. Укажіть процес, що відбувається в товстому кишечнику:  
    А) розщеплення білків   Б) розщеплення жирів   В) всмоктування води   Г) розщеплення вуглеводів
  2.  Позначте орган, у якому перетинаються дихальні і травні шляхи:

А) глотка; Б) носова порожнина; В) бронхи; Г) гортань.

  1. Назвіть фермент, що розщеплює вуглеводи:

А) трипсин;        В) амілаза;            Б) ліпаза;           Г) пепсин.

  1. Позначте функцію травної системи, яка полягає в механічній обробці їжі: а) рухова; б) секреторна; в) видільна; г) всмоктувальна.
  2. Позначте фермент, який виробляють залози шлунка: а) лізоцим;

б) амілаза; в) пепсин; г) мальтаза.

  1. Укажіть властивість м’язів, завдяки якій зберігається постава тіла, утримуються внутрішні органи в певному положенні: а)сила; б)швидкість скорочення; в) витривалість; г)тонус

ІІ рівень (1 б)

  1. 1 ротова порожнина     А всмоктування поживних речовин

2 шлунок                       Б початок розщеплення вуглеводів

3 тонкий кишечник      В початок розщеплення білків

4 товстий кишечник     Г всмоктування води

                                        Д дифузія вуглекислого газу

 

  1. Підпишіть малюнок

 

 

                                                  А

C:\Users\Vaio\Desktop\vchen-tochno-viznachili-osnovnih-vorogv-pechnki_461.jpeg

9. Установіть відповідність між систематичними категоріями і їх приналежністю.

1. Вид   2. Тип   3. Ряд    4. Клас

А)Ссавці   Б)Примати   В)Людина розумна    Г)Хордові    Д)Людина

ІІІ рівень (1,5 б)

10. Установіть правильну послідовність органів, які утворюють травний канал, починаючи з ротової порожнини: а) пряма кишка з анальним отвором;

б) глотка; в) ротова порожнина; г) тонкий кишечник; д) стравохід; е) шлунок; є) товстий кишечник.

11. Установіть послідовність рівнів структурної організації від найменш складного до більш складного: а) тканина; б) клітина; в) орган; г) організм.

ІV рівень (1,5  б)

Завдання з відкритою відповіддю

12. Яке значення має травна система?

13. Які функції виконують вітаміни?

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
11 січня 2023
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку