І варіант
І рівень (0,5 б)
Виберіть одну правильну відповідь
А) вітаміни; В) вуглеводи; Б) білки; Г) жири.
А) 22; В) 36; Б) 32; Г) 64.
А) розщеплення білків; В) всмоктування води;
Б) розщеплення жирів; Г) розщеплення вуглеводів.
А) травна; Б) нервова; В) опорно-рухова; Г) кровоносна.
ІІ рівень (1 б)
Встановити відповідність
1 носова порожнина А дифузія кисню в кровоносні капіляри
2 гортань Б проведення та знезараження повітря
3 трахея В проведення повітря та формування звуків
4 легеня Г збільшення об΄єму легень
Д лише проведення повітря
9. Установіть відповідність між систематичними категоріями і їх приналежністю.
1. Вид 2. Тип 3. Ряд 4. Клас
А) Людина Б) Ссавці В) Хордові Г)Людина розумна Д) Примати
ІІІ рівень (1,5 б)
Встановити послідовність
10. Укажіть правильну послідовність відділів, з яких складається товстий кишечник: а) сліпа, ободова, сигмоподібна і пряма кишки; б) ободова, пряма, сигмоподібна і сліпа кишки; в) ободова, сигмоподібна пряма і сліпа кишки; г) пряма, сигмоподібна, сліпа та ободова кишки.
11. Установіть правильну послідовність безумовно-рефлекторного слиновиділення: а) нервові імпульси від рецепторів по чутливих нервових волокнах надходять до відповідного нервового центру; б) їжа подразнює рецептори язика і слизової оболонки ротової порожнини; в) центр слиновиділення; г) виділення слини; д) від центру слиновиділення по рухових нервових волокнах імпульси надходять до слинних залоз.
ІV рівень (1,5 б)
Завдання з відкритою відповіддю
12. Яке значення має дихальна система?
13. Назвіть органи травної системи та їх функції
ІІ варіант
І рівень (0,5 б)
А) глотка; Б) носова порожнина; В) бронхи; Г) гортань.
А) трипсин; В) амілаза; Б) ліпаза; Г) пепсин.
б) амілаза; в) пепсин; г) мальтаза.
ІІ рівень (1 б)
2 шлунок Б початок розщеплення вуглеводів
3 тонкий кишечник В початок розщеплення білків
4 товстий кишечник Г всмоктування води
Д дифузія вуглекислого газу
А
9. Установіть відповідність між систематичними категоріями і їх приналежністю.
1. Вид 2. Тип 3. Ряд 4. Клас
А)Ссавці Б)Примати В)Людина розумна Г)Хордові Д)Людина
ІІІ рівень (1,5 б)
10. Установіть правильну послідовність органів, які утворюють травний канал, починаючи з ротової порожнини: а) пряма кишка з анальним отвором;
б) глотка; в) ротова порожнина; г) тонкий кишечник; д) стравохід; е) шлунок; є) товстий кишечник.
11. Установіть послідовність рівнів структурної організації від найменш складного до більш складного: а) тканина; б) клітина; в) орган; г) організм.
ІV рівень (1,5 б)
Завдання з відкритою відповіддю
12. Яке значення має травна система?
13. Які функції виконують вітаміни?