Контрольна робота за І семестр, 9 клас (екстернат)

Про матеріал
Контрольна робота за І семестр із зарубіжної літератури для перевірки знань учнів - екстернів 9 класу у формі тестової роботи та відповіді на запитання.
Перегляд файлу

Контрольна робота за І семестр

Зарубіжна література, 9 клас (екстернат)

 

 

І. Початковий рівень (за кожну правильну відповідь – 0,5 бала, усього – 6 балів)

 

 Оберіть правильний варіант відповіді

1.Доба Просвітництва сповідувала культ:

    а) розуму; б) моралі; в) краси.

 2. До художніх напрямів Просвітництва не належить:

              а) класицизм; б) реалізм; в) романтизм.

 3. Боротьба в Ліліпутії точилась між прихильниками:


             а) широких і вузьких ременів;

             б) високих і низьких підборів;

             в) крислатих і некрислатих

                 капелюхів


4. Дух бунтарства притаманний твору:


            а) «Прометей» Й. В. Гете;

  б) «Травнева пісня» Й. В. Гете;

  в) «Вільшаний король» Й. В.

          Гете.


5. «Вільшаний король» Й. В. Гете є уособленням:

           а) дитячої казки;    б) чаклунства;       в) таємничих сил природи.  

 6. У поезії, що стала гімном гімном Євросоюзу, ключовими словами є:

а) боротьба і перемога; б) єднання і радість; в) змагання і слава.

7. Для романтизму характерні такі ознаки:


а)суворі правила;

б)підвищена емоційність;

в)метафоричність;

г)незвичайні герої, які діють у незвичайних обставинах.


 8. В епоху романтизму вперше з`являється образ:


а) сильної людини;

б) «зайвої людини»;

в) «маленької людини»;

г) «природної людини».


 


 


9. Про почуття самотності, прагнення дружби йдеться у вірші:


а) «Не знаю, що стало зо мною? Г.Гейне;

б)Д.Байрон «Хотів би жити знов у горах»»;

в) «Самотній кедр на стромині» Г. Гейне;

г) «Мій дух, як ніч..» Д. Байрона


 


10. У рядках вірша «Незнана красуня на кручі сидить на самоті»  Г. Гейне наведено портрет героїні вірша:


а) «Не знаю, що стало зо мною»;

б) «Мій дух, як ніч»;

в) «Коли розлучаються двоє»;

г) «Хотів би жити знов у горах».


11. Байрон зображує Мазепу в молодості як людину:


а) розважливу і помірковану;

б) захоплену, дещо безрозсудну;

в) мрійливу, спокійну;

г) героїчну.


12. Основною думкою вірша Б. Байрона «Хотів би жити знов у горах» є :


а) оспівування краси кохання;

б) осуд жорстокості, кровопролитних війн;

в) засудження лукавства, уславлення свободи; г) заклик до повстання.


 

 


 

 ІІ.  Середній рівень (за кожну правильну відповідь – 1 бал, усього – 2 бали)

 

1. Встановіть відповідність між творами та їхніми темами


  1. «Вільшаний король» Й. В. Гете;
  2. «До радості» Ф. Шиллера;
  3. «Прометей» Й. В. Гете;
  4. «Травнева пісня» Й. В. Гете.

 

а) шлях людства до щастя;

б) природа і кохання;

в) протиборство людини і природи;

г) протистояння між богом і титаном.

  


         2. Встановіть відповідність.  Цитата-вірш


         1. «Мій дух, як ніч..»

         2. «Не знаю, що стало зо мною..»

         3. «Коли розлучаються двоє..»

         4. «Хотів би жити знов у горах»

 

         а) «Моя душа, мов птах,  прип`ятий,

         Що прагне  скель і висоти»;

         б) «Ніколи не плакали ми,

         Той сум , о ті тяжкі зітхання»;

         в) «Я ще вчуваю арфи глас..»;

         г) «Привільний Рейн затих..».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ІІІ. Достатній рівень (за  правильну відповідь – 1 бал, усього – 1 бал )

 

  1. Доведіть, що твір Й. В. Гете «Вільшаний король" є баладою

 

     ІV. Високий рівень (3 бали)

 

      Власне висловлювання (5-7 речень).

      Доведіть або спростуйте одне із тверджень.

 

  1. Над чим сміється Джонатан Свіфт ? («Мандри Лемюеля Гуллівера»).
  2. Образ Прометея належить до вічних образів. Які проблеми допоміг порушити цей образ Й. В. Гете ?
  3. Твір Дж. Байрона «Мазепа» - це ліро-епічна поема.
  4. Творам Г. Гейне властиві фольклорні елементи.

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Паращич В.В., Фефілова Г.Є.)
Додано
8 березня 2023
Переглядів
1889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку