Контрольна робота за розділом "Літературна та народна казка"

Про матеріал
Контрольна робота побудована у формі різнорівневих завдання. завдання початкового та середнього рівня - тести з однією правильною відповіддю і оцінюються в 6 балів. Завдання достатнього рівня передбачають два питання на які потрібно дати відповідь (1,5б. за кожну відповідь). Високий рівень передбачає написання твору-мініатюри (3 б.)
Перегляд файлу

Контрольна робота за розділом «Казки народів світу»

Мета: перевірити знання учнів за розділом «Казки народів світу», розвивати навички застосовувати набуті  знання й уміння, виховувати кращі моральні якості на основі загальнолюдських ціностей.

Обладнання: завдання для контрольної роботи.

Тип уроку: урок контролю знань, умінь, навичок.

Хід уроку

  1. Повідомлення теми, мети уроку
  2. Зміст контрольної роботи.

Початковий і середній рівень

1.Казка – це:

а) розповідний твір про реальні події;

б) розповідний твір про фантастичні події;

в) розповідний твір про те, як люди уявляли собі майбутнє.

2. Головний конфлікт народної казки полягає у:

а) боротьбі добра і зла;

б) суперечці між працьовитими та ледачими людьми;

в) змаганні між багатими та бідними.

3. У вступі до поеми «Руслан і Людмила» О.С. Пушкін:

а) уславив народну казку;

б) уславив свою няню, яка розповідала йому казкові історії;

в) розповів про історію створення поеми «Руслан і Людмила».

4. Вирушаючи підкоряти Острів Чудовиськ Момотаро взяв у дорогу:

а) рисового коржа;

б) рисову кашу;

в) просяного коржа.

5. Маляну пензлик подарував:

а) шкільний учитель;

б) імператор;

в) сивобородий дідусь.

6. Брати Грімм:

а) записували народні казки;

б) записували та обробляли народні казки;

в) писали власні казки.

7. Про якого героя казки йдеться «Та щойно закінчив він роботу, як птах змахнув крильми й полетів»:

а) Маляна;

б) поміщика;

в) сивобородого дідуся.

8. Яке прохання старої відмовилася виконати золота рибка:

а) бути вільною царицею;

б) бути володаркою морською;

в) бути стовбовою дворянкою.

9. Г.К. Андерсен - …письменник6

а) італійський;

б) англійський;

в) датський.

10. кого найбільше любив Хлопчик-зірка в сім’ї Лісоруба:

а) батька;

б) сестру;

в) себе.

11. Повернувшись у Багдад, Синдбад і цього разу не забув роздати:

а)  милостиню убогим;

б) крам та прянощі;

в) коштовні речі.

12. Чудодійне народження Момотаро відбулося з:

а) манго;

б) персика;

в ) авокадо.

Достатній рівень

Дати відповідь на запитання:

  1.     У чому схожість та відмінність літературної та народної казок?
  2.     Чи заслуговує Хлопчик-зірка на прощення та любов батьків?

Високий рівень

Написати твір-мініатюру

«Олов’яний солдатик і балерина – втілення незгасаючої любові»

  1. Домашнє завдання

Пригадати улюблені вірші, в яких поети змальовують красу природи.

 

 

 

 

docx
Додано
16 листопада 2023
Переглядів
2151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку