Контрольна робота за темою "Рослини" (ІІчастина)

Про матеріал
Контрольна робота охоплює теми: "розмноження рослин", "квітка", "плід". Робота містить два варіанти завдань. Кожен варіант має шість завдань з вибором однієї правильної відповіді (оцінюється в 3 бали), три завдання на встановлення відповідності (кожне завдання оцінюється в 2 бали), одне завдання на встановлення послідовності (1 бал) та одне завдання відкритого типу (оцінюється в 2бали). Загальна кількість балів - 12.
Перегляд файлу

                                Контрольна  робота з теми «Рослини»

І варіант

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді. (3бали)

1. Маточка квітки складається з:

А)квітконіжки та квітколожа;                      Б)тичинкової нитки та пиляка;

В)приймочки,стовпчика,зав’язі;                  Г) чашечки та віночка.

2.У конвалії, смородини, черемхи, суцвіття:

А) головка,         Б)щиток,        В) зонтик,           Г)китиця.

3.У комахозапильних рослин квітки переважно:

А) поодинокі та яскраві,                          Б) дрібні та зібрані в суцвіття,

В) великі з привабливим запахом ,          Г) мають яскраву оцвітину.

4. Зернівка кукурудзи, жолудь дуба--це:

А) багатонасінні сухі плоди;                  Б) сухі нерозкривні плоди,

В) сухі розкривні плоди,                         Г) однонасінні соковиті плоди.

5.Плоди та насіння можуть поширюватись:
А)тільки вітром та людиною,                     Б)транспортом та водою,
В)вітром, водою, тваринами, людиною,    Г)самопоширенням та тваринами.

6.Цибуля, бульба картоплі – це:

А) плоди;      Б) видозмінені підземні пагони;     В) видозміни кореня.

 

ІІ.Завдання на встановлення відповідності.

 

7. Установіть відповідність між назвами рослин та схемами суцвіть, що їм належать.   (2бали)

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/22/2254/bio-2010_54_2254_1.jpgА

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/22/2254/bio-2010_54_2254_2.jpgБ

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/22/2254/bio-2010_54_2254_3.jpgВ

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/22/2254/bio-2010_54_2254_4.jpgГ

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/22/2254/bio-2010_54_2254_5.jpgД

1 морква,      2 ромашка,     3 кукурудза,    4 подорожник,  5 конвалія

 

8. Установіть відповідність між типом плоду (1–5) та його зображенням (А–Д)   (2бали)

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/108/10823/44.jpg

 

 

 

 

 

1 кістянка,    2 коробочка,    3 яблуко,     4 біб,    5 кістянка

 

9. Установіть відповідність між назвою рослини та властивим їй способом поширення

    плодів та насіння.  (2бали)

     А) вітром                          1.горобина.

     Б) водою                           2. розрив-трава

     В) птахами                       3.кульбаба

     Г) саморозкидання          4.латаття біле.

 

10. Установіть послідовність етапів розвитку рослинного організму.  (1бал)

   А) насіння ,          Б) проросток,

   В) цвітіння,          Г) доросла рослина.

 

ІІІ. Завдання відкритого типу. (2бали)

11. Яке біологічне значення плодів  в житті рослин.

 

 

 

 

Контрольна  робота з теми «Рослини»

ІІ варіант

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді. (3бали)

1. Гамети- це

А) особливі органи;                Б) особливі тканини;

В) статеві клітини;                  Г) речовини, необхідні для життя.

2. Головні частини квітки:

А) маточка і пелюстки;          Б) тичинки і маточки;

В) пелюстки і квітконіжка;    Г) чашолистки і пелюстки.

3. Суцвіття бувають:

А) прості і складні;                                            Б) однодомні і дводомні;

В) самозапильні і перехреснозапильні;           Г) поодинокі та зібрані групами.

4.У вітрозапильних рослин квітки:

А) поодинокі та яскраві,                          Б) дрібні та зібрані в суцвіття,

В) великі з привабливим запахом ,          Г) мають яскраву оцвітину.

5.  Плід утворюється:

А) з квітконіжки; Б) віночка;         В) зав’язі;  Г) тичинки.

6. Щеплення – це один із способів:

А) вегетативного розмноження;      Б) статевого розмноження.

 

ІІ.Завдання на встановлення відповідності.

7. Установіть відповідність між типом плоду (1-5) та його зображенням (А-Д). (2бали)

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/103/10317/441_1.jpg

1яблуко    2біб     3стручок      4ягода    5 кістянка

 

  1. Установіть відповідність між схемами суцвіть і рослинами, яким вони належать.(2бали)

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/22/2254/bio-2010_54_2254_1.jpg1

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/22/2254/bio-2010_54_2254_2.jpg2

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/24/2434/bio-prob-2011_54_2434_3.jpg3

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/24/2434/bio-prob-2011_54_2434_4.jpg4

 

А  айстра        Б пшениця       В вишня       Г конвалія

 

  1. Установіть відповідність між назвою рослини та властивим їй способом поширення

         плодів та насіння.  (2бали)

     А) вітром                              1. калина.

     Б) водою                               2. огірок - пирскач

     В) птахами                           3. клен

     Г) саморозкидання              4. латаття біле.

 

10. Установіть послідовність процесу утворення плодів.  (1бал)

     А) запилення ,          Б) цвітіння,

     В) запліднення,        Г) утворення  насіння та плодів.

 

ІІІ. Завдання відкритого типу.   (2бали)

11.  Поясніть значення квітки в життєдіяльності рослин.

 

doc
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
3426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку