Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Контрольна робота за темою: «З української прози: М.Коцюбинський, О.Довженко, Ніна Бічуя»

Про матеріал

Контрольна робота

за темою: «З української прози: М.Коцюбинський, О.Довженко, Ніна Бічуя»

1. За жанром твір О. Довженка

А) кіноповість В) новела

Б) оповіданняГ)балада

2. Усізаписаніперсонажі з твору «Ніч перед боєм» у рядку

А) Петро Колодуб, ЮлькоВащук, Славко Беркут

Б)ІванДробот, Остап Мандрика, Соломія

В) Платон Півторак, Борис Троянда, лейтенант Сокіл

Г) дід Савка, Захар, Мирослава

Перегляд файлу

Контрольна робота

 за темою: «З української прози: М.Коцюбинський, О.Довженко, Ніна Бічуя»

І варіант

 

1. За жанром твір О. Довженка

А) кіноповість     В) новела

Б) оповідання     Г) балада

 

2. Усі записані персонажі з твору «Ніч перед боєм» у рядку

А) Петро Колодуб, Юлько Ващук, Славко Беркут

Б) Іван Дробот, Остап Мандрика, Соломія

В) Платон Півторак, Борис Троянда, лейтенант Сокіл

Г) дід Савка, Захар, Мирослава

3. Запитання командирові Колодубу про його внутрішній секрет ставить

А) Платон Півторак                В) дід Савка

Б) Іван Дробот     Г) Борис Троянда

 

4. До війни командир Колодуб працював

А) садівником     В) трактористом

Б) хліборобом     Г) учителем

 

5. Полковник Левко Півторак знищив чимало танкеток

А) коло Десни     В) біля Дніпра

Б) на Кохин-Голі    Г) неподалік від Києва

 

6. У цитаті «А воїну треба напитися зараз кріпкої …» пропущено слова

А) скорботи й жалю

Б) справедливості та жорстокості

В) ненависті до ворога та презирства до смерті

Г) підсоленої води

 

7. «Викресав з мого (Петра Колодуба) серця огонь уночі…»

А) дід Савка     В) Іван Дробот

Б) дід Платон     Г) лейтенант Сокіл

 

8. Платон Півторак і дід Савка загинули, 

А) захищаючи своїх онуків

Б) потрапивши під ворожі кулі

В) перевернувши човен із фашистами

Г) перевозячи зброю для наших військових

9. Малює синіх коней із червоними гривами, у тому полум’ї чує музику

А) Стефко Вус      В) Славко Беркута

Б) Лілі Теслюк     Г) Юлько Ващук

 

10. Спелеологія – серйозна справа для

А) Лілі      В) Юлька

Б) Славка      Г) Стефка

 

 

 

11. Узимку Славко врятував Юлька од вітру й морозу, 

А) пригостивши гарячим чаєм

Б) віддавши хлопцеві свою шапку

В) запросивши до своєї квартири

Г) допомігши відшукати загублену шапку

12. В особистих змаганнях Ярослав Беркута завоював

А) третє місце     В) перше місце

Б) четверте місце               Г) шосте місце

13. Установіть  відповідність.                                                

Герой

Вчинок

1.Славко Беркута

А) Рятує сороку з  переламаним  крилом.

2.Стефко  Вус

Б) Страждає через невіру однокласників

3.Юлько  Ващук

В) Вірить  у  невинність  Беркути.

4. Лілі   Теслюк

Г) В міліції  називає чуже  прізвище  замість  свого.

 

Д) Не  боїться   пити  вино  на  вулиці

 

14. Сороку з перебитим крилом тицьнув черевиком

А) старий Вус     В) Юлько Ващук

Б) Стефко Вус     Г) Славко Беркута

15. Установіть  відповідність.                                                

Репліка

Герой

1. Чілдрен, ви мене хвалите, бо я із 7-«Б»?

А) Стефко  Вус

2. Їй завжди то птахів, то кошенят носять, вона любить їх…

Б) Лілі   Теслюк

3. …А ти не тільки спортсмен, спелеолог…ти ще й друг живої природи?

В) Юлько  Ващук

4. Покажи мені своїх учнів-і я скажу тобі, хто ти.

Г) Славко Беркута

 

Д) Андрій Степанович

 

16. Чим закінчився бій Юлька і Славка:

А) перемогою Юлька    В) пораненням Юлька

Б) нічиєю      Г) нагородженням хлопців

 

17. З якою сільськогосподарською худобою порівнюється неволя народу:

А) волом;      В) конем;

Б) туром;      Г) биком.

 

18. Від чого застерігає Соломія коханого, коли той ось-ось вирушить у подорож?

А) небезпечних вовків у лісі;  В) багато не пити холодної води;

Б) розмовляти з будь-ким;   Г) не йти селом.

 

19. Про що попросив Остап Соломію вирушаючи в дорогу?

А) не забувати про нього;   В) щоб вона писала йому листи;

Б) доглядати дідуся героя;  Г) щоб та позичила йому трохи грошей.

 

 

 

 

20. Тікаючи від охорони, Остап із Соломією нагадували:

А) сполоханих птахівт                                В) листячко, що тріпотіло від сильного вітру;

Б) тварин, яких цькували собаками; Г) тремтіння людей перед бурею.

 

21. Встановіть відповідність між цитатою та рисою характеру Остапа.

Цитата

Риса характеру

A) «Хай воно загориться без вогню й диму… Втечу… Піду за Дунай, може, там люди не пособачились..»

1. Сила волі.

Б) «Він затискав зуби та кріпився, щоб не стогнати…»

2. Вболівання за свій народ.

B) «Не так мені страшно ляха, як злість бере на наших людей: застромив віл шию в ярмо та й байдуже йому, тягне, хоч ти що…»

3. Рішучість.

Г) «Знов мене кличеш, Соломіє. Почекай, швидко прийду, не забарюся вже…»

4. Вірність у коханні.

 

5. Потяг до пригод.

 

  1. Якої події не було в повісті «Дорогою ціною»:

А) втечі від пожежі в плавнях

Б) зустрічі з циганською родиною

В) поєдинку з панськими прислужниками під час втечі з села

Г) переправи через Дунай

 

   23.Чим Остап намагався захиститися від вовка?

    А) стовбуром комиша;    В) ножем;

    Б) водою;     Г) помахами рук і криком.

 

  1. «Порушена послідовність»

Завдання: записати цифровий код логічної послідовності розвитку сюжету повісті «Дорогою ціною» М.М.Коцюбинського.

      1. Прощання Соломії з косою.

      2. Переправа до Туреччини, поранення Остапа.

      3. Погроза пана віддати Остапа у некрути.

      4. Соломія проводжає Остапа.

      5. У циганів.

      6. Робота у болгарина.

      7. Втікачі у проваллі.

      8. Зустріч Соломії з Іваном.

      9. Соломія губиться у плавнях.

     10. Смерть Соломії.

     11. Арешт Остапа.

     12. Спогади Остапа.

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

за темою: «З української прози: М.Коцюбинський, О.Довженко, Ніна Бічуя»

 

ІІ варіант

1. Ідея твору «Ніч перед боєм»

А) заклик до єдності перед ворожою небезпекою

Б) возвеличення героїзму, мужності, патріотизму українців під час Великої Вітчизняної війни

В) незнищенність українського народу, віра в його духовну силу

Г) засудження братовбивства

2. У цитаті «…про вас пишуть у всіх газетах як про людину безстрашну і невтомну, хоч ви на вид, пробачте, і маленькі…» схарактеризовано

А) Бориса Троянду    В) Петра Колодуба

Б) Івана Дробота     Г) Платона Півторака

3. Під час спогадів капітана Колодуба про перші дні Великої Вітчизняної війни бійців об’єднувало почуття

А) єдиної сім’ї       В) відчаю

Б) страху      Г) зацікавленості

 

4. «Було йому літ сімдесят чи, може, й більше. Він був маленький, з підстриженою борідкою» - це характеристика

А) діда Савки                  В) Бориса Троянди

Б) діда Платона      Г) Левка Півторака

 

5. Слова «Душа, хлопче, вона буває всяка. Одна глибока і бистра, як Дніпро, друга – як Десна, ось третя – як калюжа…» належать 

 А) Борисові Троянді    В) Петрові Колодубу

 Б) дідові Савці     Г) дідові Платону

6. Думку «Чим же далі ви тікаєте, тим більше крові проллється! Та не тільки вашої, солдатської, а й материнської, й дитячої крові» висловив

А) дід Платон     В) дід Савка

Б) лейтенант Сокіл                Г) Іван Дробот

 

7. Дід Платон і дід Савка переправляли військових через річку

 А) Дунай      В) Прут

 Б) Дніпро      Г) Десну

8. Після війни капітан Колодуб мріяв поклонитися в ноги за науку

А) дідові Платону                 В) своїм землякам

Б) дідові Савці     Г) Борисові Троянді

9. У цитаті «Була маленька, худа, варила на трьох, як уміла, борщ та картоплю…» ідеться про 

А) Стефкову сестру Настю              В) Ліду

Б) Лілі Теслюк     Г) Стефкову бабусю

 

10. «…було в його постаті щось дуже незалежне й водночас невеселе» так розповідається про персонажа

А) Славка Беркута    В) Стефка Вуса

Б) Юлька Ващука    Г) механіка Комарина

 

11. Славко Беркута поїде на змагання шпажистів до 

А) Харкова     В) Запоріжжя

Б) Києва      Г) Одеси

 

12.Відшукайте  проблему, якої  не  порушено  у повісті Ніни  Бічуї «Шпага  Славка  Беркути»

А) збереження життя  дитини;

Б) віра  у  свій талант;

В) самовдосконалення і  самореалізація  дитини;

Г) відповідальність людини  за  свої вчинки.

13.Установіть  відповідність                                                

Проблема

Герой

1. Відсутність  повноцінного спілкування з дорослими                                                      

А) Лілі Теслюк

2. Протистояння брехні і правди

Б) Стефко  Вус

3. Самотність  дитини

В) Юлько  Ващук

4. Віра  у  свій  талант

Г) Славко  Беркута

 

Д) Андрій Лопух

 

14. Події розгортаються в такій послідовності

А) Бунт 7-«Б» - вистава – змагання в Харкові – поранення Юлька;

Б) Змагання в Харкові - поранення Юлька - бунт 7-«Б» - вистава;

В) Вистава – змагання в Харкові – поранення Юлька - бунт 7-«Б»;

Г) Вистава – змагання в Харкові – бунт 7-«Б» - поранення Юлька.

15.Установіть  відповідність                                                

Хобі

Герой

1. Балет                                                      

А) Славко  Беркута

2. Малювання

Б) Юлько  Ващук

3. Фехтування

В) Лілі Теслюк

 

Г) Стефко  Вус

 

16. Чим закінчується твір:

А) примиренням Славка з друзями В) походом у театр

Б) описом зимового вечора   Г) допитом в міліції.

 

17. Боротьбу двох станів — панського і мужичого М. Коцюбинський називає:

А) жорстокою;     В) масовою;

Б) хронічною;      Г) одвічною.

 

18. Де відбувалося розтавання Остапа з коханою?

А) у хаті старого лірника;   В) під вербами у ставка;

Б) край лісу;     Г) біля панського колодязя.

 

19. Чому втікачі, переховуючись, раптом погасили вогнище?

А) Вже добре зігрілись;   В) почули кінський тупіт;

Б) напекли картоплі;    Г) хтось чужий кричав у темряві.

 

20. Що робили Остап із Соломією для того, щоб переправитися через річку?

А) латали свій одяг;    В) майстрували пліт;

Б) готували зброю;    Г) ремонтували човен.

 

21. Встановіть відповідність між цитатою та рисою характеру Соломії.

Цитата

Риса характеру

A) «Далі прокинулась і чую, що все мені противне, все гидке: і чоловік, і панщина, й життя моє безщасне… Пропадай воно все пропадом… Піду і я світ за очі».

1. Винахідливість.

Б) «Тоді спідницю з себе, штани на ноги, накинула на плечі чугаїн- ку, а на голову шапку – і козак козаком…»

2. Сила волі.

B) «А ось що буде! – промовила Соломія і з цими словами здерла з голови очіпок. Чорні буйні коси впали їй на плечі й вкрили їх нижче пояса. – На, ріж…»

3. Оптимізм.

Г) «Новий приплив енергії, шалена відвага пойняли її волю, і вона кинулась уперед».

4. Здатність на рішучі вчинки.

 

5. Любов до природи.

22. Знайдіть серед поданих помилкове твердження:

А) подружжя - Остап і Соломія - уособлювало прагнення українців до свободи

Б) циганська родина, до якої потрапили герої, займалася грабіжництвом

В) Іван Котигорошко виявився справжнім другом Остапа й Соломії

Г) багатьох українських утікачів вабила Задунайська Січ

 

23.Музичний інструмент, яким Гіца розважав сім’ю:

А) гітара;      В) сопілка;

Б) акордеон                 Г) скрипка.

 

24. «Порушена послідовність»

Завдання: записати цифровий код логічної послідовності розвитку сюжету повісті «Дорогою ціною» М.М.Коцюбинського.

  1. Переправа через ставок.
  2. Старий турецький пістоль не врятував Остапа.
  3. Соломія з Остапом у скрутному становищі.
  4. Розмова Остапа з Соломією про втечу від пана.
  5. Перепочинок втікачів перед переправою.
  6. Порятунок у Галаці.
  7. Соломія жертвує життям заради врятування Остапа.
  8. Зустріч Соломії з Іваном на базарі.
  9. Плавні – небезпечне місце.
  10. Спогади Остапа.
  11. Бакшиш драгоману.
  12. Соломія втікає від пана вслід за Остапом.

 

 

1

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Антонюк Егор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
2479
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку