Контрольна робота за творами Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового.

Про матеріал
Запропонований матеріал містить у собі комбіновані завдання для контрольної роботи за вивченими творами Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового. За допомогою даних тестів вчитель може перевірити рівень знань учнів. Завдання може бути використаним для контрольної роботи на уроці або для дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Контрольна робота за творами  Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового

………………………………………………………………..

1.  Якого твору стосується твердження У цьому творі висміяно панів, які хочуть поглумитися над мужиком, щоб показати свою зверхність  ?

А   «Добре торгувалось»

Б   «Запорожці у короля»

В  «Щука»

Г  «Заморські гості»

 

2.  Про кого йдеться у цитаті: «Його співомовки робили велику, благородну справу підвищення народної самосвідомості, пробуджуючи в масах почуття людської гідності»?

А  Л. Глібова

Б  С. Руданського

В  П. Глазового

Г  Е. Андієвську

 

3.  У якому гумористичному творі автор підняв важливе питання мови, яке актуальне і в наші часи?

А  «Похвала»

Б   «Запорожці у короля»

В  «Щука»

Г  «Заморські гості»

 

4.  Улесливість, винахідливість, жорстокість головного героя зображено у творі

А  «Похвала»

Б   «Запорожці у короля»

В  «Муха й Бджола»

Г  «Заморські гості»

 

5.  У якому творі мати вихваляє свого синочка?

А   «Похвала»

Б  «Муха й Бджола»

В  «Найважча роль»

Г  « Заморські гості»

 

6.  Сержант із гуморески «Заморські гості» вирішив, що туристи — виховані, культурні люди, тому що

А  Вони були в дорогому одязі

Б  Вони розмовляли українською мовою

В  Вони дали йому подарунок

Г  Вони приїхали на дорогому авто

7.  Установіть відповідність між характеристикою твору та його назвою.

 1.  Зображення приїзду гостей та їх враження від почутої грамотної української вимови.

 2.  Возвеличення мужності, кмітливості козаків, вміння бути дипломатичними.

3.  Засудження на прикладі героїні негативних людських вад, а саме жадібності, заздрості, пихатості, хвалькуватості

4.  Цим твором автор підкреслив нескореність простого народу, який за століття кріпосницького рабства не втратив морального здоров'я.

5.  Не можна бути лінивим і нахабним, треба любити чесну працю, яка нас годує. 

6.  Засудження хвалькуватості, бездушності, невміння на справі довести свої знання, обдарованість.

А  «Жаба й Віл»

Б  «Муха і Бджола»

В  «Добре торгувалось»

Г  «Заморські гості»

Д  «Запорожці у короля»

Е  «Похвала»

Є  «Найважча роль»

 

8.  Установіть відповідність між цитатою з твору та його назвою.

1.  Зійшлися судді, стали розбирать:

Коли, і як воно, і що їй присудити?

2.  Чи потрапити ми можем  На прийом до мера?

3.  Сидять собі. В них жупани Все кармазинові

4.  За дивну талію твою  І за гарненькі ніжки –

  Я все покинув би й пішов   Хоч на край світу пішки.

5.  Чи де бенкет, чи де обід   Або весіллячко, родини,-

Такої гарної години    Ніколи не втеряю я…

6.  У крамницях, куди глянеш,   Сріблом-злотом сяє

А  «Запорожці у короля»

Б  «Добре торгувалось»

В  «Щука»

Г  «Муха і Бджола»

Д  «Жаба й Віл»

Е  «Похвала»

Є  «Заморські гості»

 

Дайте відповідь на запитання

9. Які риси характеру засуджує Л. Глібов у байці «Щука»?

10. Чому Бджола з байки « Муха й Бджола» не дуже охоче розмовляла з Мухою?

11. Чого вчить нас байка «Жаба й Віл»?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Старикова Алёна
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
8863
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку