Контрольна робота. Зарубіжна література. 10 клас.

Про матеріал

Контрольна робота за темами «Вступ. Оригінальна й перекладна літера в сучасному світі», «Золоті сторінки далеких епох», "Від романтизму до реалізму"

Мета формувати компетентності: предметні (систематизовані й узагальнені про оригінальну та перекладну літературу, літературу античності й Відродження, її видатних представників; писемне мовлення; гуманістичний світогляд); інформаційну: уміння систематизувати здобуті знання та критично їх осмислювати; загальнокультурну: творчі здібності; прагнення досягти високого результату

Перегляд файлу

Контрольна робота

Золоті сторінки далеких епох. Від романтизму до реалізму

І варіант

1. Тема поеми Гомера «Одіссея» — це:

а) блукання та пригоди хитромудрого Одіссея;           б) мандри Телемаха;

в) гнів Ахілла та його наслідки.

2. Данте вважав за найтяжчий гріх:

а) убивство; б) зраду;                 в) брехню.

3. За жанром «Гамлет» — це:

а) комедія; б) драма;                в) трагедія.

4. Що допомогало  Цахесу приховувати вади:

  а) гроші;                     б)   друзі;            в) золоті волосини.

5. Продовжіть речення:

      Античність – це…

      Трагедія – це…

6. У чому полягають особливості розвитку романтизму у національних літературах і творчості митців?

7. Які особливості лірики Ф. М. Тютчева (1803 – 1873)?

8. У чому полягає особливість індивідуального стилю Волта Вітмена?

9. Напишіть міні-твір на одну із тем:

  Перекладна література як важлива складова вітчизняної культури.

Специфіка італійського Відродження.

Багатогранність шекспірівських характерів.

 

 

Контрольна робота

Золоті сторінки далеких епох. Від романтизму до реалізму

 

ІІ варіант

1. Найголовнішим знаряддям боротьби із життєвими негараздами для Одіс­сея було:

а) уміння задобрювати богів, везіння;      б) гнучкий розум та сила духу;

в) активна підтримка з боку всіх богів Олімпу.

2. У Пеклі й Чистилищі поета супроводжував:

а) Гомер;                б) Верґілій;                    в) Горацій.

3. Гамлет удавав із себе божевільного для того, щоб:

а) Офелія покохала його;         б) ніхто не здогадався про його прагнення помсти;

в) мати піклувалася про нього.

4. За жанром «Крихітка Цахес, на прізвисько Цинобер»:

а) повість-казка;  б) оповідання;   в) легенда.

5. 5. Продовжіть речення:

      Відродження  – це…

      Романтизм – це…

6. Які вам відомі особливості романтизму в Німеччині?

7. Які особливості лірики А. А. Фета (1820 – 1892)?

8. Які художні засоби використовує автор у збірці «Листя трави»?

9. Напишіть міні-твір на одну із тем:

Етапи й шедеври Античності.

Гротескні образи в повісті Е. Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Цинобер»

Традиції й художнє новаторство В. Вітмена.

docx
Додано
19 грудня 2018
Переглядів
4589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку