Шановні колеги! Пропоную контрольні роботи з Природознавства для 3 класу (за підручником Ірини Грущинської )з тем "Рослини, тварини і середовища їх існування"
Тварини, тіло яких вкрите м’якою, вологою шкірою, живуть на суші і у воді |
риби |
Тварини, тіло яких укрите сухими лусочками; вони рухаються «плазуючи», тобто тягнуть своє тіло по землі |
комахи |
Найчисленніша група тварин, які мають шість ніг |
плазуни |
Тварини, тіло яких вкрите слизькою лускою |
земноводні |
1варіант ______________________________________
2. Як розмножуються плазуни? ________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Назви істотні ознаки ссавців? ________________________________________________________________
________________________________________________________________
4.Установи послідовність розвитку риби. Упиши відповідні номери в клітинки.
5. Склади схему ланцюга живлення таких організмів:
Куниця, гусениця, шпак, капуста
________________________________________________
6. Доведи, що дельфін – це не риба.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2варіант ______________________________________
.
Тварини, тіло яких вкрите слизькою лускою |
комахи |
Тварини, тіло яких вкрите м’якою, вологою шкірою, живуть на суші і у воді |
плазуни |
Тварини, тіло яких укрите сухими лусочками; вони рухаються «плазуючи», тобто тягнуть своє тіло по землі |
риби |
Найчисленніша група тварин, які мають шість ніг |
земноводні |
2. Як розмножуються земноводні тварини? ____________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
3. Назви істотні ознаки птахів? ____________________________________________________________
____________________________________________________________
4.Установи послідовність розвитку комахи. Упиши відповідні номери в клітинки.
5.Склади схему ланцюга живлення таких організмів:
Гадюка, миша, їжак, зерна пшениці.
____________________________________________________________ 6. Доведи, що вислів «диво риба –кит» невірний. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1варіант ______________________________________
Контрольна робота за темою «Рослини»
1.Підкресли потрібне:
Всі живі організми поділяються на царства:
бактерії, рослини, квіти, дерева, гриби, віруси, тварини, кущі
2.До істотних ознак дерев належать:
а) корінь; б) стовбур; в)стебло.
3.Яке значення кореня в житті рослин:
А) закріплює рослину у грунті і всмоктує воду з поживними речовинами;
Б) проводить воду до всіх органів;
В) у ньому утворюються поживні речовини.
4.Насіння хвойних рослин утворюється :
а) у квітах; б) у хвої; в)у шишках.
5.Як відбувається процес живлення рослин? Встав потрібні слова.
Рослина за допомогою ____________ всмоктує із грунту _________________________________________________ . У зелених листках на світлі з води і мінеральних солей утворюються _____________________________________ .
6. З ’єднай ознаки рослин і їх вид.
Водорості |
|
У них замість плодів і насіння на верхівці стебла є коробочка із спорами. |
Хвойні |
Вони мешканці водойм, не мають справжніх органів. |
|
Квіткові |
Має стовбур, видозмінене листя у формі голок, квітки і плоди у них відсутні. |
|
Мохи |
Найчисельніша група рослин. Має усі органи. Серед них є і кущі, і дерева, і трав’янисті рослини. |
7.Що необхідно рослинам для росту і розвитку?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2варіант ______________________________________
Контрольна робота за темою «Рослини»
1.Підкресли потрібне:
До органів рослин належать: корінь, пилок, стовбур, орган розмноження, стебло, листя, нектар, квітка, плід з насінням.
2.До істотних ознак трав’янистих рослин належать:
а) корінь; б) стовбур; в) трав’янисте стебло.
3.Яке значення стебла( стовбура) в житті рослин:
А) закріплює рослину у грунті і всмоктує воду з поживними речовинами;
Б) проводить воду до всіх органів;
В) у ньому утворюються поживні речовини.
4.Плід з насінням утворюється після:
а) дощу; б) вітру; в)запліднення пилком.
5.Як відбувається процес дихання рослин? Встав потрібні слова.
Рослина вдень вдихає із повітря ____________________, а видихає ______________________. Вночі рослина вдихає ________________ , а видихає ______________.
6. З’ єднай ознаки рослин і їх вид.
Водорості |
|
Найчисельніша група рослин. Має усі органи. Серед них є і кущі, і дерева, і трав’янисті рослини. |
Хвойні |
У них замість плодів і насіння на верхівці стебла є коробочка із спорами. |
|
Мохи |
Вони мешканці водойм, не мають справжніх органів. |
|
Квіткові |
Має стовбур, видозмінене листя у формі голок, квітки і плоди у них відсутні. |
7.Чим, окрім насіння, можуть розмножуватися рослини?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________