Контрольні роботи з природознавства 3 клас. Теми "Рослини", "Тварини"

Про матеріал

Шановні колеги! Пропоную контрольні роботи з Природознавства для 3 класу (за підручником Ірини Грущинської )з тем "Рослини, тварини і середовища їх існування"

Перегляд файлу

Тварини, тіло яких вкрите м’якою, вологою шкірою, живуть на суші і у воді

риби

Тварини, тіло яких укрите сухими лусочками; вони рухаються «плазуючи», тобто тягнуть своє тіло по землі

комахи

Найчисленніша група тварин, які мають шість ніг

плазуни

Тварини, тіло яких вкрите слизькою лускою

земноводні

1варіант ______________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Як розмножуються плазуни?  ________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

3.  Назви істотні ознаки ссавців?   ________________________________________________________________

________________________________________________________________

4.Установи послідовність розвитку риби. Упиши відповідні номери в клітинки.                                

Картинки по запросу послідовність розвитку риби 

5.  Склади схему ланцюга живлення таких організмів:

Куниця, гусениця, шпак, капуста

________________________________________________

6. Доведи, що дельфін – це не риба.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

2варіант ______________________________________

.

Тварини, тіло яких вкрите слизькою лускою

комахи

Тварини, тіло яких вкрите м’якою, вологою шкірою, живуть на суші і у воді

плазуни

Тварини, тіло яких укрите сухими лусочками; вони рухаються «плазуючи», тобто тягнуть своє тіло по землі

риби

Найчисленніша група тварин, які мають шість ніг

земноводні

2. Як розмножуються земноводні тварини?    ____________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

3.  Назви істотні ознаки птахів?   ____________________________________________________________

____________________________________________________________

Похожее изображение4.Установи послідовність розвитку комахи. Упиши відповідні номери в клітинки.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Склади схему ланцюга живлення таких організмів:

Гадюка, миша, їжак, зерна пшениці.

____________________________________________________________     6. Доведи, що вислів «диво риба –кит» невірний.  __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

1варіант ______________________________________

 

 

   Контрольна робота за темою «Рослини»

1.Підкресли потрібне:

Всі живі організми поділяються на царства:

 бактерії, рослини, квіти, дерева, гриби, віруси, тварини, кущі

2.До істотних ознак  дерев належать:

        а) корінь;    б) стовбур;    в)стебло.

3.Яке значення кореня в житті рослин:

А) закріплює рослину у грунті і всмоктує воду з поживними речовинами;

Б) проводить воду до всіх органів;

В) у ньому утворюються поживні речовини.

4.Насіння хвойних рослин утворюється  :

а) у квітах;    б) у хвої;    в)у шишках.

5.Як відбувається процес живлення рослин? Встав потрібні слова.

Рослина за допомогою ____________ всмоктує із грунту _________________________________________________ . У зелених листках на світлі з води і мінеральних солей утворюються _____________________________________ .

6. З ’єднай ознаки рослин і їх вид.

Водорості

 

У них замість плодів і насіння  на верхівці стебла є коробочка із спорами.

Хвойні

Вони мешканці водойм, не мають справжніх органів.

Квіткові

Має стовбур, видозмінене листя у формі голок, квітки і плоди у них відсутні.

Мохи

Найчисельніша група рослин. Має усі органи. Серед них є і кущі, і дерева, і трав’янисті  рослини.

 

7.Що необхідно рослинам для росту і розвитку?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

2варіант ______________________________________

 

 

Контрольна робота за темою «Рослини»

1.Підкресли потрібне:

До органів рослин належать: корінь, пилок, стовбур, орган розмноження, стебло, листя, нектар, квітка, плід з насінням.

2.До істотних ознак  трав’янистих рослин належать:

        а) корінь;    б) стовбур;    в) трав’янисте стебло.

3.Яке значення стебла( стовбура) в житті рослин:

А) закріплює рослину у грунті і всмоктує воду з поживними речовинами;

Б) проводить воду до всіх органів;

В) у ньому утворюються поживні речовини.

4.Плід з насінням утворюється після:

а) дощу;    б) вітру;    в)запліднення пилком.

5.Як відбувається процес дихання рослин? Встав потрібні слова.

Рослина вдень вдихає  із повітря ____________________, а видихає ______________________. Вночі рослина вдихає ________________ , а видихає ______________.

6. З’ єднай ознаки рослин і їх вид.

  

Водорості

 

Найчисельніша група рослин. Має усі органи. Серед них є і кущі, і дерева, і трав’янисті  рослини.

Хвойні

У них замість плодів і насіння  на верхівці стебла є коробочка із спорами.

Мохи

Вони мешканці водойм, не мають справжніх органів.

Квіткові

Має стовбур, видозмінене листя у формі голок, квітки і плоди у них відсутні.


7.Чим, окрім насіння, можуть розмножуватися рослини?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кондратьєва Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
4 березня 2018
Переглядів
9435
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку