1.Навчання теорії та практичним умінням для опанування сучасними мас-медіа – це:
А) медіаграмотнісить; Б) медіаосвіта; В) медіакультура; Г) медіаімунітет
.
А) дошкільна, шкільна, позашкільна, у вищій школі, батьківська;
Б) фронтальна, групова, парна, індивідуальна;
В)колективна, парна, часткова, наочна, практична;
Г) операційна, загальна, комбінована, змішана.
3. Зміст медійної освіти складають дві логічно пов’язані між собою частини це:…
А) наочна та відтворювальна;
Б) практична та відновлювана;
В) практична та відтворювальна;
Г) наочна та відновлювальна.
4. Формування медіаграмотності на матеріалах та за допомогою засобів масової інформації,кінцева
мета якої критичне сприйняття медіаповідомлень – це:
А) медіаосвіта; Б) медіавиховання; В) медіапедагогіка; Г) медіадидактика.
5. Формування світоглядних позицій, інтересів, потреб, ідеалів, мотивів, ціннісних орієнтацій, свідомості, переконань, суджень, а також конкретних рис характеру, моделі поведінки та культури поведінки засобами масової інформації – це:
А) медіаосвіта; Б) медіадидактика. В) медіапедагогіка; Г) медіавиховання;
6. Розуміння видів медіа та їх впливу людину і суспільство – це:
А) медіакомпетентність; Б) медіакомпетенція; В) медіаобізнаність; Г) медіаімунітет.
7. Вміння користуватися різними медіатехнологіями, вести пошук необхідної інформації, робити правильний вибір її та створювати медіапродукти – це:
А) медіакомпетентність; Б) медіакомпетенція; В) медіаобізнаність; Г) медіаімунітет.
8. Рівень медіакультури, який передбачає засвоєння особистістю системи знань про засоби масової комунікації, їх історію та особливості функціонування, користь і шкоду для людини, уміння убезпечити себе від негативних інформаційних впливів і вільно орієнтуватись у світі інформації – це:
А) медіакомпетентність; Б) медіакомпетенція; В) медіаобізнаність; Г) медіаімунітет.
9. Здатність людини чинити опір агресивному медіа середовищу – це:
А) медіакомпетентність; Б) медіакомпетенція; В) медіаобізнаність; Г) медіаімунітет.
10.Компетентне і здорове самовираження особистості та реалізація її життєвих завдань, покращення якості міжособової комунікації і приязності соціального середовища, мережі стосунків і якості життя в значущих для особистості спільнотах – це:
А) медіарозвиток; Б) медіатворчість: В) медіаобізнаність; Г) медіаздібності.
11.Учителі, викладачі, вихователі всіх ланок системи освіти, керівники медіастудій різного профілю в структурі центрів роботи з молоддю та інших організацій, які мають відповідну педагогічну і медіапсихологічну компетентність та впроваджують медіаосвіту – це:
А) медіановатори; Б) медіапсихологи; В) медіавчені Г) медіапедагоги.
12. Сукупність інформаційно-комунікаційних засобів, що функціонують у суспільстві, знакових систем комунікації, збирання, виробництва, передачі та аналізу інформації, а також її сприймання соціальними групами та соціумом у цілому це--…
А) інформаційне поле Б) Інтернет В) медіа портал Г) медіакультура
Відповіді
1.Б
2.А
3.В
4.А
5.Г
6.А
7.Б
8.В
9.Г
10.Б
11.Г
12.Г
Підручник « Громадянська освіта.10 клас.» Бакка Т.В. 2018