У матеріалі подано конспект уроку узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок.
Тема: координати і вектори у просторі.
Формування компетентностей:
Предметна: узагальнити знання учнів про прямокутну систему координат і вектори у просторі; удосконалити практичні уміння та навички розв'язувати задачі на вектори , показати практичне застосування теми при розв’язуванні задач при підготовці до ЗНО.
Ключові компетентності:
-математична компетентність – оперувати геометричними об’єктами в просторі.
- спілкування державною мовою - доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку.
-уміння вчитися впродовж життя - усвідомлювати цінність нових знань і вмінь.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань з теми: «Вектори»
Форма проведення уроку: урок-практикум
Обладнання: інтерактивна дошка, проектор, епіграф до уроку,роздатковий матеріал, картки-завдання, наочність
ХІД УРОКУ:
І. ОРГАНІЗАЦІЯ ЛІЦЕЇСТІВ ДО УРОКУ.
ІІ. ФОРМУЛЮВАННЯ ТЕМИ, МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ .
Епіграф до уроку:
«ТОЙ, У КОГО ВИСТАЧИТЬ СМІЛИВОСТІ ЗАХОТІТИ,
МОЖЕ ЗМІНИТИ СВОЄ МАЙБУТНЄ».
(АНДРЕ МОРУА)
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
1. Вправа «Вставте пропущені слова»
2.Гра «Математичне доміно»
3. Інтерактивна вправа « Мікрофон.
4.Математичний диктант.
ІУ. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ ПРИ РОЗВЯЗУВАННІ ЗАДАЧ І ВПРАВ.
1.Векторна дуель.
2.Рефлексія.
3.Робота в групах.
4. Інтелектуальна гра «Тестувальний марафон»
.
У. ПІДСУМОК УРОКУ.
інтерактивна вправа « Не хочу хвалитися,але я….»
УІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
1.Повторити $ 11-16.
2.Виконати домашню самостійну роботу.
3. ПІДГОТУВАТИСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ