Корекційне заняття "Геометричні фігури"

Про матеріал
Корекційне заняття (молодша група) Підготувала вчитель – дефектолог Ірина Куличева Тема: «Чарівні фігури» Мета: закріпити знання дітей про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник) з їх особливостями. Розвивати математичне мовлення, асоціаційну пам’ять, логічне мислення, увагу, уяву. Розвивати дрібну моторику, виконувати пальчикову вправу, узгоджував рухи з діями. Закріпити навички викладати з геометричних фігур. будинок. Закріпити основні кольори.
Перегляд файлу

Корекційне заняття (молодша група)

 Підготувала вчитель – дефектолог Ірина Куличева

Тема: «Чарівні фігури»

Мета: закріпити знання дітей про геометричні фігури (круг, квадрат,

трикутник) з їх особливостями. Розвивати  математичне  мовлення, асоціаційну

пам’ять, логічне мислення, увагу, уяву. Розвивати дрібну моторику,

виконувати пальчикову вправу, узгоджував рухи з діями. Закріпити навички викладати з геометричних  фігур.

будинок. Закріпити основні кольори.

Словник: коло (круг), квадрат, трикутник, будинок, жовтий, синій, червоний.

                          Хід заняття.

 Привітання.

Дефектолог: Добрий день, малята, любі хлопчики й дівчата!

Сьогодні до нас завітав хтось в гості. Ви з ним знайомі.

А щоб дізнатись хто це – відгадайте загадку.

Загадка:

 Не стоїть і не стрибає, жодного кута не має.  ( коло)

Дефектолог:Вірно ось воно.

Це – коло! Воно кругле, котиться, не має кутів.

Давайте пальчиком обведемо його ось так.

А зараз ми намалюємо його у повітрі. Ось так. Молодці! А скажіть мені,

будь ласка, якого воно кольору? Вірно – червоного!

Друзі, погляньте – це коло.

Сонечко на небі сяє, форму кола воно має.

І тарілка, і годинник – часу круглий він лічильник,

Круглий м’яч так бойко скаче, круглий наш пиріг гарячий,

Кругле завжди колесо і у парку і в авто.

Д/г «Що схоже на коло?»

Дефектолог: Малята, давайте подивимось на малюнок і знайдемо

предмети, які за формою схожі на коло. Так, це колобок,

млинець, цукерка. А на цьому малюнку давайте подивимось:

які предмети схожі на коло? Так, це сонечко, ґудзик, печиво.

Молодці, малята!

Дефектолог: Добре слухайте іншу загадку.

Загадка: Маю я три сторони, маю три кути. Чи впізнаєш мене ти?

Вірно, діти, це трикутник. Ось він який.

Дефектолог:У нього три кута: один, два, три. Три сторони: один, два, три. Він якого кольору? Вірно. Він жовтого кольору. Давайте намалюємо

його носиком. Один, два, три. Гарно у вас вийшло! Молодці!

Дефектолог:Подивіться на трикутник: сторони три, три кута.

Познайомтесь, дітвора. Це трикутник, що за диво?

Перетвориться сміливо: то дитяча піраміда, то ялинка вже

красива, дах на домі, гір вершина, в шлюпці нашій він

вітрило.

Д/г  «Що схоже на трикутник?»

Хлопчики та дівчата, погляньте на малюнок та знайдіть

предмети за формою схожі на трикутник. Так, це ялинка та

шматочок піци. А на цьому малюнку які предмети схожі на

трикутник? Так, сир, кутник і морозиво.

Дефектолог:Слухайте наступну загадку.

Загадка:

Він давно знайомий мій, кожен кут в нього прямий,

Всі чотири сторони однієї довжини.

Вірно, діти, це квадрат. Він має чотири сторони та чотири

кута: один, два, три, чотири. А скажіть, будь ласка, якого він

кольору? Синього, вірно.

Ось, а це квадрат. Він давно знайомий мій.

Кожен кут у нім прямий. Всі чотири сторони однієї довжини

Д/г «Що схоже на квадрат?»

Дефектолог:Друзі, подивіться на малюнок та знайдіть предмети за

формою схожі на квадрат. Так, це гаманець, вікно. А на цьому

малюнку які предмети схожі на квадрат? Правильно, картина,

камін і подушка.

Дефектолог:Діти, сьогодні я вам покажу як за допомогою геометричних

фігур можна збудувати будиночок.

Подивіться: з квадрата ми зробимо стіни будиночка, з

трикутника ми зробимо дах. Ось так. А з маленького кола в

нас вийде гарне віконечко. Ось так. Цей будиночок ми з вами

сконструювали для зайчика. Гарно буде зайчику жити в цьому

будиночку. Добре ми з вами попрацювали.

Дефектолог:А зараз ми з вами трошки пограємо

    Ритмічна  гра «Цеглиночки»       Беремо цеглинки і починаємо.

Пальчик-пальчик тук-тук-тук,

По цеглиночці тук-тук,

(4 рази) Плесь-плесь раз, два, три,

Ти цеглиночку бери

Її швидше поміняй, рух спочатку починай

Дефектолог:Сподобалось? Дітки, сьогодні ми з вами вивчили три основні

фігури. Давайте пригадаємо: як же вони називаються? Це

коло,  трикутник, квадрат.

 Дефектолог:Молодці! Вам сподобалось?

До побачення. До нових зустрічей.

 

docx
Додано
12 вересня
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку