Корекційні ігри для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Дана розробка містить Корекційні ігри для дітей з особливими освітніми потребами. Мета – розвиток у дітей навичок самообслуговування, формування уміння слухати інструкцію (вказівку) і виконувати її. Використовуються іграшкові лялькові меблі, посуд.
Перегляд файлу

C:\Users\Пк\Desktop\педагогічні сходинки\unnamed-removebg-preview.png

Корекційні ігри

 

Гра «Що змінилось?»

1-й варіант. Перед дитиною ставиться іграшковий автомобіль, у нього садять  декілька котиків (3-4). Дитині пропонується уважно подивитися і запам’ятати.

Потім вона повинна закрити очі. Один котик приймається. Відкривши очі,  дитина визначає, що змінилось.

 

2-й варіант. На стіл ставляться два кубики (червоний і зелений). Дається  вказівка: «Подивись уважно і запам’ятай. Тепер закрий очі». Ставиться ще  червоний кубик. Дитина повинна визначити, який кубик добавився або що  змінилося. Цю гру можна широко варіювати, використовуючи різні іграшки та предмети. Гра розвиває увагу, спостережливість, пам’ять.

 

Гра «Квітка і метелик»

C:\Users\Пк\Desktop\педагогічні сходинки\image_La4osCcj1zR56k4l5eiwcu-removebg-preview.png

Гру краще проводити з декількома дітьми

Із паперу зроблені квіти різного кольору і відповідні i за кольором метелики . Ставляться квіти. Кожній дитині дається метелик якогось одного кольору (жовтий, білий, червоний). Вихователь каже: «Жовтий метелик. лети на свою квітку». Дитина, в руках у якої жовтий метелик виходить і садить його на жовту квітку. Те ж саме повторюється з метеликами інших кольорів. В цю гру можна грати і з однією дитиною. Із поданих їй 3-4 метеликiв рiзного кольору слід вибрати такого по кольору, що називає вихователь і посадити його на відповідну квітку .

 

 

 

 

Гра «Маленька господиня»

 

C:\Users\Пк\Desktop\педагогічні сходинки\02005kg2-efc8-378x191-removebg-preview.pngМета гри – розвиток у дітей навичок

самообслуговування, формування уміння слухати інструкцію (вказівку) і  виконувати її. Використовуються іграшкові лялькові меблі, посуд. Дитині  пропонується обставити кімнату. Дається одна вказівка, дитина її виконує. Після цього дається інша вказівка. Наприклад: «Поставити шафу, диван, стіл, стільці» і т.п. «Посади ляльку. Дай їй тарілку. Налий туди борщ. Погодуй її.

Прибери посуд. Поклади ляльку спати» і т.п. (кожного разу виконується тільки одна дія). Цю гру можна використовувати і для розвитку мовлення. Дитина

повинна розповідати про те, що вона робить. Наприклад: «Я саджу ляльку. Я даю їй тарілку. Наливаю їй борщ. Я годую ляльку.» і т.п.

 

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку