Корекційно-розвиткове заняття "У світі природи"

Про матеріал
1. Гра "Скажи добрі слова" 2. Загадки 3. Гра "Графічний диктант" 4. Гра "Відгадай на смак" 5. Фіз.хвилинка 6. Гра "Героями яких казок є ці звірі?" 7. Гра "Розкажи про себе" 8. Гра "Дай відповідь швидко" 9. Релаксація "Відпочинок у лісі" 10. Рефлексія
Перегляд файлу

Корекційно-розвиткове заняття

«У світі природи»

Мета:

Навчальна:

  • Розширювати знання про деяких звірів.
  • Продовжувати вчити дітей відгадувати загадки.

Корекційна:

  • Розвивати пам’ять, логічне мислення, творчу уяву.
  • Корегувати зв’язне мовлення, дрібну моторику.

Виховна:

  • Виховувати вміння слухати один одного, спілкувати.

Форма проведення: корекційна гра.

Обладнання: мультимедійна дошка, презентація, листи звірів, листівки-смайли

Хід заняття

І. Організаційний момент

Любі діти!

У наш клас завітали гості щирі ,

Привітайте в добрий час

Гостей усмішкою й миром.

Доброго дня вам!

Доброго дня нам!

Доброго дня всій Україні!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Для початку нашого заняття я пропоную вам невеличку гру.

Гра має назву «Скажи добрі слова». У вас на столах є листівки беріть їх і ставайте у коло. Давайте зачитаємо що там записано, кожен своєму сусідові.

Молодці. Як бачите у мене також є такі листівки я пропоную вручити їх нашим гостям і прочитати побажання.

Добре. Сідайте, будь ласка.

Діти, мені прийшли декілька листів від звірів, вони хочуть з вами погратися.

Оголошення теми та мети:

Тема нашого заняття «У світі природи». Граючи, ми будемо розширювати знання про деяких звірів; розвивати пам’ять, логічне мислення, творчу уяву, дрібну моторику; виховувати вміння слухати один одного та спілкуватися.

ІІІ. Основна частина

Але перш ніж погратися нам треба дізнатися, які саме звірі нам написали. Для цього необхідно відгадати загадки.

Загадки

  1. Котиться клубочок
    Зовсім без ниточок.
    Замість ниточок – 
    Триста колючок.
    (Їжак)

 

 

  1. Взимку спить цей звір в барлозі

  І прокинутись невзмозі.

  Смокче лапу уві сні.

  Хто це? Підкажіть мені.

  (Ведмідь)

  1. У лісі живе,

   Горішки гризе,

   Грибочки збирає,

   На зиму складає.

   (Білка)

  1. Я — вухастий ваш дружок,
    В мене сірий кожушок,
    Куций хвостик, довгі вуса.
    Я усіх-усіх боюся. 
    (Заєць)
  2. Маленьке, сіреньке,
    А хвостик як шило.
    (Миша)

Молодці. Ось, ми і дізналися які тваринки принесли вам завдання.

Тож, перший лист у нас від їжачка.

Гра «Графічний диктант»

Треба з’єднати крапочки так, щоб утворилось зображення тваринки.

Добре. Виходьте і покажіть свої роботи, що в кого вийшло.

Наступне завданнячко від ведмедика.

Ось його лист. Він пропонує гру «Відгадай на смак»

Гра «Відгадай на смак»

Я зав’яжу вам очі і покладу їжу до рота. Вам необхідно впізнати на смак, що саме у вас у роті, та сказати яка тваринка живиться таким.

І з цим завданням впоралися. Які молодці!

Давайте відпочинемо і зробимо фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка

Наступний лист, як ви гадаєте від кого?

Правильно, від білочки.

Вона пропонує згадати, в яких казках зустрічаються наші сьогоднішні звірята.

Гра «Героями яких казок є ці звірі»

     Вам треба загадати та назвати казки в яких є їжак, ведмідь, білка, заєць, миша.

Добре, впоралися.

Далі у нас лист від зайчика.

Зайчик хоче з вами познайомитися.

Гра «Розкажи про себе»

По черзі виходьте до дошки і розкажіть про себе, як звуть, де живете, у якому     класі навчаєтесь, та чим любите займатися.

Чудово!

І останній лист у нас від лісової мишки.

Вона пропонує вам веселу гру.

Гра «Дай відповідь швидко»

Правила такі: я читаю питання, ви уважно слухаєте, хто знає правильну відповідь підіймає руку і відповідає. Ніхто не викрикує, є тільки піднята рука. Домовились?

Чудово!

  • Де живе білка? (У дуплі)
  • Що полюбляє їсти ведмідь? (Мед)
  • Скільки лап у їжачка? (4)
  • Яким кольором хутро зайця взимку? (Білим)
  • Скільки лап у мишки?

 Підсумок

Релаксація «Відпочинок»

Діти закрийте будь ласка оченята і послухайте мелодію лісу. Що ви бачите? Що відчуваєте? Яких звірів хотіли б там зустріти?

     Добре, ось і пограли ми зі звірятами. Сподіваюсь, що їм сподобалося.

 Рефлексія

а) Мені сподобалось…

б) я дізнався…

в) найбільше запам’яталося…

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Інкл
Додано
30 липня 2019
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку