Корисні копалини України. Кейс - урок.

Про матеріал
Майстер-клас із застосування STEM–технологій у викладанні географії. Кейс-урок у 8 класі «Корисні копалини України» Цей інтерактивний ресурс доцільно використовувати на уроці географії при вивченні корисних копалин України та корисних копалин Черкаської області, згідно чинної програми МОН України. До інтерактивного ресурсу входять розробка кейс-уроку з конспектом уроку, мультимедійною презентацією, інтерактивними вправами та демонстраційними матеріалами на онлайн сервісах. Мета уроку: через виконання навчально-пізнавальних і практико-орієнтованих завдань, відповідно до змістовних ліній, формувати ключові й предметні компетентності: загальнокультурну – розвивати логічне і образне мислення, пам'ять, навички самостійної роботи, увагу; соціальну – розвивати вміння працювати в колективі, з повагою ставитись до вчителя, однокласників; інформаційну – навчати учнів використовувати гаджети як джерела інформації; комунікативну – удосконалювати вміння дітей формулювати цілі власної діяльності та робити висновки за її результатами; уміння вчитися – самоорганізуватися, розивати вміння роботи з контурною картою, поглиблювати знання про основні басейни, райони та родовища корисних копалин Черкащини, емоційно - ціннісну – розвивати усне мовлення; екологічну - виховувати дбайливе ставлення до природи, використання ресурсів планети. Урок спрямований на розвиток логічного мислення, мовлення, інтелекту учнів, уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити висновки. Форми і методи, використані на уроці, покликані активізувати зацікавленість учнів у дослідженні природничо-географічних ресурсів рідного краю.
Перегляд файлу

Корисні копалини.
Кейс-урок

Мета: Сформувати ключові й предметні компетентності:

Загальнокультурну – розвивати логічне і образне мислення, пам'ять, навички самостійної роботи, увагу;

Соціальну – розвивати вміння працювати в колективі, уміння з повагою ставитись до вчителя, однокласників;

Інформаційну – навчати учнів використовувати гаджети як джерела інформації;

Комунікативну – удосконалювати вміння дітей формулювати цілі власної діяльності та робити висновки за її результатами;

Уміння вчитися – само організуватися до навчальної діяльності, вміти наносити на контурну карту основні запаси мінеральної сировини; поглибити знання про основні басейни, райони та родовища  корисних копалин Черкащини,

Сформувати предметні компетентності через виконання навчально - пізнавальних і практико орієнтованих завдань відповідно до змістовних ліній; поглибити знання про основні басейни, райони та родовища  корисних копалин Черкащини, пояснювати значення корисних копалин для господарської діяльності людини,

розвивати логічне мислення, мовлення, інтелект учнів, уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити висновки;

 Емоційно - ціннісної – розвивати усне мовлення

Екологічна - виховувати дбайливе ставлення до природи. Учити дбайливо використовувати ресурси планети.

Тип уроку: узагальнення набутих знань.

Обладнання: інтерактивна дошка, карта, смартфони, роздатковий матеріал.

Перебіг уроку.

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Якою інформацією Ви володієте , щодо корисних копалин?
  2. Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

ІІІ. Мотивація навчання.

  1. Яку професію можна здобути, вивчаючи корисні копалини?

ІV. Опрацювання навчального матеріліалу.

  1. Кейс №1. Звичайні речі.

Застосування корисних копалин у побуті.

https://learningapps.org/display?v=pnb8k4jna21

 

  1. Кейс №2. Географічні досягнення.

Програма мозабук « Видобуток нафти та газу із шельфу моря»

Проаналізувати які наслідки видобутку корисних копалин із дна моря чи океану для навколишнього середовища.

https://padlet.com/yakovleva0401/dwr7oycx6p6xrngm

 

  1. Кейс №3. Знавці рідного краю.

Робота з мультимедійною дошкою та контурною картою. (Нанести на фізичну карту Черкаської області родовища корисних копалин)

 

  1. Кейс №4. Мова – коштовний скарб народу!!!

Корисні копалини в українській народній творчості.

E:\Відкритий урок\1 qr.png   E:\Відкритий урок\2 qr.png  E:\Відкритий урок\3 qr.png

E:\Відкритий урок\4 qr.png  E:\Відкритий урок\5 qr.png

 

  1. Кейс №5. Домашня заготовка. «Авось пригодиться»

Корисні копалини у символіці міст (wikimedia.org)

 

VI. Підсумки уроку.

Кейс №6. Чорний ящик

    http://surl.li/awxry

Заповнення картки самооцінювання.

VIІ. Домашнє завдання.

  1. Приготуйте повідомлення: Чим обумовлена необхідність пошуку та освоєння нетрадиційної паливної сировини в Україні?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
24 травня
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку