ТРАНС’ЄВРОПЕЙСЬКА ТРАНСПОРТНА МЕРЕЖА

Про матеріал
Широкому загалу мало відомо про політику та процедури функціонування залізничних вантажних коридорів (англ., Rail Freight Corridor, RFC) мережі TEN-T. Однак, безперебійна робота даної мережі кожен день після 24 лютого 2022 року рятує нашу країну, допомагаючи експортувати залізницею українські товари.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТРАНС’ЄВРОПЕЙСЬКА ТРАНСПОРТНА МЕРЕЖААвтор: Шик Богдан та Прозоров Олексій

Номер слайду 2

Широкому загалу мало відомо про політику та процедури функціонування залізничних вантажних коридорів (англ., Rail Freight Corridor, RFC) мережі TEN-T. Однак, безперебійна робота даної мережі кожен день після 24 лютого 2022 року рятує нашу країну, допомагаючи експортувати залізницею українські товари. TEN-T

Номер слайду 3

Мапа пан’європейських транспортних коридорів вперше була визначена на ІІ пан’європейській конференції з транспорту на Криті (березень 1994) і доповнена на ІІІ конференції в Гельсінкі (1997). З 1997 року зміни до мапи коридорів не вносилися. З 10 коридорів 4 проходять територією України (№3 Брюссель - Київ, №5 Венеція-Київ, №7 Північний Захід – Південний Схід, №9 Гельсінкі – Александруполіс). Відносини між державами, які входять до одного транспортного коридору, регулюються меморандумами взаєморозуміння на рівні міністерств. Відповідно, внесення змін до мапи може бути досягнуте шляхом угоди між державами-учасницями відповідних транспортних коридорів.ІСТОРІЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ

Номер слайду 4

Транс’європейська транспортна мережа (TEN-T) є проектом Європейського Союзу та охоплює основні транспортні маршрути в рамках ЄС з метою вирівнювання дисбалансу між рівнем розвитку транспортних мереж держав-членів. Створення транс'європейської транспортної мережі є продовженням реалізованого з початку 90-х років проекту Критських транспортних коридорів, з акцентом на будівництво автобанів. У новому проекті особлива увага приділяється будівництву швидкісних залізниць. Транспортні сполучення та вузли, зображені на мапі транс’європейських транспортних коридорів ґрунтуються на всеохоплюючій та базовій мережах, затверджених Постановою № 1315/2013 Європейського Парламенту та Ради про керівні принципи розвитку транс’європейської транспортної мережі. РОЗВИТОК ТА ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ

Номер слайду 5

Всеохоплююча мережа є базовим рівнем TEN-T, і охоплює усі існуючі та заплановані інфраструктурні об’єкти, які відповідають вимогам Керівних принципів. Кінцева дата завершення всеохоплюючої мережі – грудень 2050 року. Базова мережа є основою розвитку сталої мультимодальної транспортної мережі, і її планується завершити до 2030 року. Базова мережа охоплює дев’ять коридорів, які проходять через ЄС: Балтика - Адріатика, Північне море - Балтика, Середземноморський коридор, Середньосхідний коридор, Скандинавія - Середземне море, Рейн - Альпи, Атлантичний коридор, Північне море - Середземне море і Рейн – Дунай. Коридори об’єднані у три генеральних напрями: «схід-захід», «північ-південь» та діагональні коридори. ВСЕОХОПЛЮЮЧА ТА БАЗОВА МЕРЕЖА

Номер слайду 6

Транс’європейська транспортна мережа (TEN-T) - це не лише залізниця. Це велика мультимодальна транспортна система, що охоплює всю Європу. TEN-T включає залізниці, внутрішні водні шляхи, морські маршрути та автодороги. Вона з'єднує 424 важливих міста з портами, аеропортами та залізничними терміналами. Теперішня стратегія TEN-T ґрунтується на Регламенті (ЄС) № 1315/2013. Залізнична компонента мережі TEN-T включає дев’ять залізничних вантажних коридорів загальною довжиною залізничних колій понад 230 000 км по всій Європі. МУЛЬТИМОДАЛЬНА ТРАНСПОРТНА МЕРЕЖА

Номер слайду 7

Для концентрації ресурсів політика ЄС спрямована на виділення транспортної інфраструктури в державах-членах на маршрутах, що мають високу додану вартість на європейському і міжнародному рівні. З цією ж метою TEN-T поділяють на два «рівнів» мережі:- Базова мережа (англ., The Core Network) включає найважливіші сполучення, що з’єднують найважливіші вузли, і має бути завершена до 2030 року.- Всеосяжна мережа (англ., The Comprehensive Network) охоплює всі європейські регіони і має бути завершена до 2050 року. РОЗВИТОК TEN-T

Номер слайду 8

Російська агресія проти України відкрила можливості для змін у мережі TEN-T. Пропозиції Європейської Комісії від грудня 2021 року включають покращення пасажирських та вантажних залізничних послуг, встановлення високих стандартів для інфраструктури та підвищення швидкостей для залізничних перевезень. НОВІ ПЕРСПЕКТИВИ

Номер слайду 9

Після початку геноцидної російської війни проти громадян України постали нові виклики - допомога переміщення великих обсягів українських вантажів та гуманітарної допомоги Україні. Крім того, значні переміщення збройних сил в межах і за межами ЄС, одразу були визначені в Плані дій щодо військової мобільності та політиках Єврокомісії щодо розвитку TEN-T. Нові виміри політики TEN-T після 24 лютого й були викладені 27 липня 2022 Єврокомісією у запропонованих змінах до своєї пропозиції від грудня 2021 року щодо перегляду Регламенту TEN-T. ТРАНСПОРТНА АДАПТАЦІЯ

Номер слайду 10

1. Коридор Балтійське море – Адріатичне море – залізничні вантажні перевезення, порти та залізнично-дорожні термінали3. Коридор Балтійське море – Адріатичне море – залізничні вантажні перевезення, порти та залізнично-дорожні термінали2. Північне море – Балтійський коридор – залізничні вантажні перевезення, порти та залізнично-автомобільні термінали

Номер слайду 11

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додав(-ла)
Шик Богдан
Пов’язані теми
Географія, Презентації
Додано
28 травня
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку