30 жовтня. Класна робота Козацько-селянські повстання 20-30-х років XVII ст.
Номер слайду 2
Мета уроку:визначити причини козацько-польських збройних конфліктів і повстань; розповісти про перебіг козацьких виступів проти польської влади; пояснити, у чому виявлявся національно-визвольний характер козацьких рухів; охарактеризувати результати та історичне значення козацько-польських збройних конфліктів і повстань; продовжити вдосконалювати набуті учнями вміння і навички; виховувати почуття поваги до історичного минулого України.
Номер слайду 3
Вибрати з хмаринки події, які відбулися в ХVІ столітті
Номер слайду 4
Вправа «Пізнай мене»У 1572 р. я наказав прийняти на постійну службу було наймано 300 осіб. Сигізмунд ІІ Август У 1578 р. Я до оплати додав реєстровим козакам ще й дозвіл на перебування на південній Київщині. Стефан Баторій У 1591-1593 підняв повстання проти феодала Речі Посполитої, загинув під Черкасами Криштоф Косинський У 1594-1596 підняв повстання проти Речі Посполитої, загинув стратили у ВаршавіСеверин Наливайко
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Козацько – селянські повстання 20-30-х років XVII ст. Діємо практично: протягом перегляду відео складаємо таблицю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Хто очолив , дата Причини Основні події Наслідки
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Повторимо:
Номер слайду 9
ПІДСУМОВУЮЄМО ВИВЧЕНЕ: Після перемоги Речі Посполитої в Хотинській війні загострилися відносини між польською владою і козаками через невиконання обіцянок уряду щодо розширення реєстру. Соціально-економічні та релігійні утиски українського населення, а також спроба польської влади позбавити козацтво його станових прав призвели до спалаху козацьких повстань 20-30-х років XVII ст. Намагаючись приборкати козацькі повстання, король прийняв «Ординацію Війська Запорозького...», що передбачала обмеження прав реєстровців та заборону низового козацтва. Незважаючи на поразку повстань 20-30-х років XVII ст., українське козацтво довело, що є виразником і захисником інтересів українського народу.
Номер слайду 10
Ваші враження…Про що дізналися на уроціЩо запам’яталося найбільше. Що вразило