кп 3 клас 1 семестр Оляницька

Про матеріал
До Вашої уваги, пропоную Вам календарно тематичне планування для третього класу, перший семестр, математика до підручника Любов Оляницька програма Олександри Яківни Савченко 4 уроки в тиждень. Сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.
Перегляд файлу

Математика

 Зведена таблиця розподілу навчального часу в 3 класі

Семестр

Загальна кількість

годин

Кількість

годин на

тиждень

І семестр

62

4

ІІсеместр

 

4

Усього

 

4

Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану

Календарне планування складено згідно:

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22

Підручник:

Математика: підруч. для 3класу закл. загал. серед. освіти :  Л.В.Оляницька,— Київ : Вид-во «Грамота», 2020

 

№ уроку

Дата проведення

При

мітка

Зміст

навчального матеріалу

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

І семестр

Розділ І. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас

1

01.09

С.4-6

Нумерація чисел у межах 100. Усне додавання та віднімання

відтворює послідовність чисел у межах тисячі [3 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [3 МАО 4.2]; визначає розрядний склад трицифрового числа [3 МАО 4.2]; визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі [3 МАО 4.2]; подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3 МАО 4.2]; порівнює числа різними способами [3 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3]; володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО 4.3]; обчислює усно зручним для себе способом [3 МАО 4.3]; володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3 МАО 4.3]; прогнозує результат додавання та віднімання, [3 МАО 1.3]; перевіряє правильність обчислень [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]; розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення [3 МАО4.1]; застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10 [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]; володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО 4.3]; володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі [3 МАО 4.3]; виконує ділення з остачею [3 МАО 4.3]; розуміє, що остача маєбути меншою за дільник [3 МАО 4.3]; перевіряє правильність ділення з остачею [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]; застосовує прийоми раціональних обчислень [3 МАО 3.2]; прогнозує результат множення і ділення, [3 МАО 1.3]; перевіряє правильність обчислень [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]; розуміє сутність кратного порівняння чисел [3 МАО 4.3]; обчислює результат кратного порівняння чисел [3 МАО 4.3]; знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане [3МАО 4.3]; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомихкомпонентів арифметичних дій [3 МАО 4.8]; розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівнихчастин цілого [3 МАО 4.2]; розуміє поняття

2

02.09

С.6-7

Усне додавання та віднімання. Перевірка

правильності виконання арифметичних дій

3

05.09

С.7-9

Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Пряма, промінь, відрізок

4

07.09

С.9-10

Числові рівності й нерівності. Різницеве

порівняння. Многокутник та його елементи

5

08.09

С.10-12

Вирази зі змінною. Кути.

Прямий кут, непрямі кути

6

09.09

С.12-14

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Многокутник Прямокутник.Побудова прямокутника та прямокутника

7

12.09

С.14-16

Збільшення та зменшення числа в кілька разів.

Периметр прямокутника. Кратне порівняння

8

14.09

С.17-18

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Квадрат.

Побудова квадрата. Периметр квадрата

9

15.09

С.18-19

Перевірка правильності виконання

арифметичних дій множення та ділення

10

16.09

С.19.20

Властивості множення

та ділення. Коло й круг. Елементи кола й 

круга: центр, радіус, діаметр, їхнє позначення

11

19.09

С.20-21

Величини. Одиниці вимірювання величин

12

21.09

С.22

Іменовані числа. Порівняння іменованих

чисел. Задачі, сформовані в непрямій формі

13

22.09

С.23

Іменовані числа. Дії з іменованими числами. 

Складання та розв’язування обернених задач

до простих

14

23.09

 

Тематична контрольна робота 1

Розділ ІІ. Таблиці множення та ділення

15

26.09

С.25-26

Таблиця множення числа 6

чисельник і знаменник дробу [3 МАО 4.1]; читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1 [3 МАО 4.2]; порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності [3 МАО 4.2]; застосовує в обчисленнях правило знаходження частини відчисла та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]; знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба,тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць,рік) та співвідношення між ними [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7]; користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях [3 МАО 4.3]; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час [3МАО 4.2], [3 МАО 4.7]; обирає доцільну мірку для вимірювання величини [3 МАО 4.7]; користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами [3 МАО 4.7]; перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань[3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]; виконує арифметичні дії з іменованими числами [3 МАО 4.3]; визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин [3 МАО 1.2]; розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість,вартість [3 МАО 1.2]; розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи,загальний виробіток [3 МАО 1.2]; застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими [3МАО 1.2]; користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2]; прогнозує очікуваний результат [3 МАО 1.3]; зіставляє одержаний результат із прогнозованим [3 МАО 3.3];

16

28.09

С.26-27

Таблиця ділення на 6

17

29.09

С.28-29

Задачі на знаходження четвертого

пропорційного. Спосіб знаходження

однакової величини (зведення до одиниці)

18

30.09

С.29-30

Таблиця множення числа 7

19

03.10

С.31-32

Таблиця ділення на 7

20

05.10

С.32-33

Знаходження значень виразів

і розв’язування задач на застосування 

вивчених таблиць множення та ділення 

21

06.10

С.33-35

Таблиця множення числа 8

22

07.10

С.35-36

Таблиця ділення на 8

23

10.10

С.36-37

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна довжина, довжина одного відрізка, кількість відрізків)

24

12.10

С.38-39

Таблиця множення числа 9.

Прості задачі, що містять трійки

взаємопов’язаних величин (загальна маса,

маса одного предмета, кількість предметів)

25

13.10

С.39-40

Таблиця ділення на 9. Розв’язування задач

на застосування вивчених таблиць множення 

та ділення

26

14.10

С.40-42

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних

величин (вартість, ціна, кількість)

27

17.10

С.42-44

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна місткість, місткість

однієї посудини, кількість посудин)

28

19.10

С.44-46

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи)

29

20.10

 

Тематична контрольна робота 2

Розділ ІІІ.

Нумерація чисел у концентрі «Тисяча». Усне й письмове додавання та віднімання чисел у межах 1000

30

21.10

С.48-49

Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Утворення трицифрового числа

розуміє сутність периметра многокутника [3 МАО 4.7]; користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях [3 МАО 4.3] читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, звикористанням математичних символів [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8]; встановлює відношення рівності й нерівності між числами йчисловими виразами [3 МАО 4.8]; розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності [3МАО 4.8]; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]; застосовує правила порядку виконання дій під час обчисленьзначень виразів без дужок та з дужками [3 МАО 4.3]; розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8]; розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]; розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8]; знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним длясебе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування [3 ГІО2.1]; співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур[3 МАО 4.5]; називає елементи геометричних фігур [3 МАО 4.5]; моделює геометричні фігури [3 МАО 4.6]; будує прямокутник/квадрат [3 МАО 4.6]; розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр) [3 МАО 4.5]; будує за допомогою циркуля коло [3 МАО 4.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу [3 МАО 1.2],[3 МАО 2.3]; складає вираз до задачі з буквеними даними [3 МАО 2.2], [3МАО 4.8]; розв’язує прості задачі на визначення тривалості події [3 МАО3.1], [3 МАО 2.3]; розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3]; створює допоміжну модель задачі різними способами [3 МАО2.1]; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]; планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]; створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3]; перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]; складає сюжетні задачі [3 МАО 1.2]; виконує елементарні дослідження математичних залежностей здопомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 – 1.6] використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 – 1.6] читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм [3МАО 2.1], [3 ІФО 1.2] ; обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації [3 МАО 2.3]; вносить дані до таблиць [3 МАО 2.1]; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач [3 МАО 2.1], [3 МАО 2.3], [3 ІФО 1.2]

31

31.10

С.50

Додавання та віднімання числа 1

(170 + 1, 187 – 1)

32

02.11

С.51

Порівняння сотень.

Додавання та віднімання сотнями

(400 + 200, 400 – 200 )

33

03.11

С.52-54

Лічба в межах 1000. Розряд сотень.Розрядний склад числа. Розрядні числа. Читання та запис трицифрових чисел

34

04.11

С.54-55

Розрядний  склад числа. Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому   числі. Порівняння чисел.

35

07.11

С.55-57

Розрядний склад числа. Рівняння. Розв’язок рівняння. Знаходження невідомого доданка

36

09.11

С.57-58

Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Додавання на основі розрядного складу числа (300+40, 300+4, 300+50+4)

37

10.11

С.58-59

Віднімання на основі розрядного складу числа (345 –300, 345–40, 345–5)

38

11.11

С .59-61

Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр,міліметр.

39

14.11

С.61-65

Додавання на основі правила   додавання суми до числа, числа до суми. Сполучний закон додавання

40

16.11

С.65-66

Віднімання  на основі правила  віднімання числа від суми, суми від числа.

41

17.11

С.66-67

Додавання круглих чисел (349 + 220)

42

18.11

С.67-68

Віднімання круглих чисел( 340 – 220)

43

21.11

С.69-70

Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого зменшуваного

44

23.11

С.70-72

Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого від’ємника

45

24.11

С.72-73

Усне додавання круглих трицифрових чисел (450 + 270

46

25.11

С.73-74

Усне віднімання круглих трицифрових чисел (450 - 270

47

28.11

С.74-77

Одиниця вимірювання маси-тонна, грам. Співвідношення  між одиницями вимірювання величин Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел

48

30.11

С.77-78

Усне додавання та віднімання круглих  трицифрових чисел. Прийом округлення

49

01.12

 

Тематична контрольна робота 3

50

02.12

С.78-81

Залежність результату дій додавання, віднімання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого)

51

05.12

С.83-85

Письмове додавання, віднімання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд)

52

07.12

С.85-89

Письмове додавання, віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд)

53

08.12

С.89-92

Письмове додавання, віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд). Задачі на знаходження  трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків.

54

09.12

С.92-93

Письмове  додавання  та віднімання трицифрових чисел

55

12.12

С.93-96

Перевірка правильності виконання дії додавання та віднімання

56

14.12

С.96-97

Закріплення прийомів додавання та віднімання  чисел у межах 1000

57

15.12

С.97-101

Одиниці  вимірювання часу - тисячоліття,століття,секунда.  . Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Календар. Визначення часу за годинником.

58

16.12

С.101-103

Розв’язування простих і складених задач на визначення тривалості події,  часу початку й закінчення події.

59

19.12

С.103-104

Порівняння іменованих чисел. Додавання  та віднімання іменованих чисел.

60

21.12

 

Тематична контрольна робота 4

61

22.12

С.104-105

Закріплення прийомів додавання  та віднімання чисел у межах 1000

62

23.12

 

Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів.

Наскрізні   змістовні лінії

Числа, дії з числами. Величини

охоплює вивчення у 1 – 4класах питань нумерації цілих невід’ємних чисел умежах мільйона; формування навичок виконання арифметичних дій додавання і віднімання, множення і ділення; ознайомлення на практичній основі зі звичайними дробами; вимірювання величин; оперування величинами.

Вирази, рівності, нерівності

спрямована на формування в учнів уявлень про математичні вирази – числові та зі змінною; рівності і рівняння; числові нерівності та нерівності зі змінною; про залежність результату арифметичної дії від зміни одного з її компонентів. Ця змістова лінія є пропедевтичною до вивчення алгебраїчного матеріалу.

Геометричні фігури

націлена на розвиток в учнів просторових уявлень; формування здатності розрізняти геометричні фігури за їх істотними ознаками; формування практичних умінь будувати, креслити, моделювати й конструювати геометричні фігури від руки та за допомогою простих креслярських інструментів. Ця змістова лінія має пропедевтичний характер.

Робота з даними

передбачає ознайомлення учнів на практичному рівні з найпростішими способами виділення і впорядкування даних за певною ознакою.

Математичні задачі і дослідження

спрямована на формування в учнів здатності розпізнавати практичні проблеми, що розв’язуються із застосуванням математичних методів, на матеріалі сюжетних, геометричних і практичних задач, а також у процесі виконання найпростіших навчальних досліджень.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
17 жовтня 2022
Переглядів
1118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку