кп 3 клас 1 семестр українська мова Вашуленко

Про матеріал
До Вашої уваги, пропоную Вам календарно тематичне планування для третього класу, перший семестр, українська мова до підручника Вашуленка програма Олександри Яківни Савченко 4 уроки в тиждень. Сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.
Перегляд файлу

Українська мова

Зведена таблиця розподілу навчального часу в 3класі

Семестр

Загальна кількість

годин

Кількість

годин на

тиждень

І семестр

 61

4

ІІсеместр

 

3

Усього

 

7

Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану

Календарне планування складено згідно:

 Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22

Підручник:

3 клас Українська мова та читання: підруч. для 3 класу закл. загал. серед. освіти, частина1 :  М.Вашуленко,— Видавничий дiм «Освiта», 2020

№ уроку

Дата проведення

Зміст

навчального матеріалу

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

І СЕМЕСТР

Розділ І. Текст

1

02.09

Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками (Частина 1, с. 3-5, впр. 1-4).

уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування [3 МОВ 1.1]; сприймає уважно монологічне висловлення з конкретною метою [3 МОВ 1.1]; розуміє й адекватно виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя [3 МОВ 1.1]; передає зміст почутого (послідовність подій у розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в міркуванні) [3 МОВ 1.2]; добирає заголовки до частин прослуханого тексту [3 МОВ 1.2]; визначає тему і мету усного повідомлення [3 МОВ 1.4]; вибирає інформацію з почутого з певною метою, використовує її для створення власних висловлень [3 МОВ 1.3]; визначає позицію мовця, погоджується з нею або заперечує [3 МОВ 1.5]; висловлює власні думки з приводу почутого, аргументує їх, спираючись на власний досвід [3 МОВ 1.6]; вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями [3 МОВ 1.7]; аргументує свої думки під час розмови [3 МОВ 1.6], [3 МОВ 1.7]; виявляє доброзичливе ставлення до думок інших; дотримується етичних норм спілкування, правил етикету [3 МОВ 1.8]; вживає у процесі спілкування правильні форми звертань, слів, що виражають прохання, пропозицію, побажання, вибачення [3 МОВ 1.7], [3 МОВ 1.8]; формулює розгорнуту відповідь на поставлене запитання [3 МОВ 1.6]; доводить аргументовано свою думку [3 МОВ 1.6]; будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту, планом, опорними словами, словосполученнями) [3 МОВ 1.6] бере участь у створенні есе під керівництвом учителя[3 МОВ 1.6]; використовує виражальні засоби мови [3 МОВ 1.7]; висловлює власну думку про предмети, явища, події [3 МОВ 1.6] дотримується загальних правил письма [3 МОВ 3.1]; дотримується пропорційної висоти, ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків (! ?) у зошитів одну лінійку [3 МОВ 3.1]; нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою [3 МОВ 3.1]; прискорює письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань[3 МОВ 3.1]; пише розбірливо [3 МОВ 3.1]; оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію[3 МОВ 3.1]; дотримується абзаців, полів зошита [3 МОВ 3.1]; записує слова в колонку [3 МОВ 3.1]; обирає для оформлення повідомлення відповідний шрифт,розмір і колір букв тощо [3 МОВ 3.1]; створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему, на основі вражень від прочитаного твору, переглянутого фільму, ситуації з життя [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2]; висловлює своє ставлення до того, про що пише [3 МОВ 3.1];

2

05.09

Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (Ч. 1, с. 6-7, впр. 1- 5).

3

06.09

Складаю тексти. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 8-9, впр. 6-10).

4

07.09

Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначити тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (Ч. 1, с. 10-11, впр. 1-4).

5

09.09

Будова тексту. Визначаю частини тексту (Ч. 1, с. 12-13, впр. 1-4).

6

12.09

Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст (Ч. 1, с. 14-15, впр. 5-9).

7

13.09

Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст (Ч. 1, с. 16-17, впр. 10—14).

8

14.09

Розвиток зв’язного мовлення

9

16.09

Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будува­ти текст (Ч. 1, с. 18-19, впр. 15-19).

10

19.09

Спостереження за ознаками текстів різних стилів. На­вчаюся розрізняти тексти різних стилів (Ч. 1, с. 20-21, впр. 1-6).

11

20.09

Порівняння художніх і науково-популярних описів. На­вчаюся визначати частини тексту-опису, будувати текс- ти-описи художні і науково-популярні (Ч. 1, с. 22-23, впр. 1-5).

12

21.09

Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся діли­ти текст на абзаци (Ч. 1, с. 24-25, впр. 1-3).

13

23.09

Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом (Ч. 1, с. 26-27, впр. 1-4).

14

26.09

Робота з медіа текстами. Навчаюся розрізняти медіа тексти, досліджувати їх (Ч. 1, с. 28-30, впр. 1-4).

15

27.09

Розвиток зв’язного мовлення

16

28.09

Діагностична робота.Списування

17

30.09

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст» (с. 30).

Розділ ІІ. Речення

18

03.10

Речення. Розпізнаю речен­ня за його основними ознаками (Ч. 1, с. 31-33, впр. 1-6).

складає і записує художні і науково-популярні описи за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел [3 МОВ 3.1]; будує текст-міркування за зразком та поданим початком [3МОВ 3.1];письмово переказує текст розповідного змісту [3 МОВ 3.1]; використовує у власних текстах виражальні засоби мови [3 МОВ 3.1]; оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим [3 МОВ 3.1]; знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки(графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем [3 МОВ 3.3]; обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні характеристики[3 МОВ 3.3] сприймає доступні медіатексти [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 2.1]; визначає мету простих медіаповідомлень [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]; інтерпретує медіаповідомлення на основі власного досвіду [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]; виділяє цікаву для себе інформацію [3 МОВ 1.3]; намагається виявити приховану інформацію в медіапродуктах [3 МОВ 1.4]; пояснює свою реакцію на медіаповідомлення (як буде реагувати у відповідь) [3 МОВ 1.5]; створює прості медіапродукти (листівка, запрошення, sms-повідомлення, фотоколаж, книжечка тощо) [3 МОВ 1.7], [3 МОВ 3.2]; пояснює, кому і для чого призначені створені ним медіапродукти [3 МОВ 1.7] правильно вимовляє слова з апострофом, звуками [ґ], , , , дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим, ненаголошеними голосними [е], [и], подовженими приголосними звуками [3 МОВ 4.1]; правильно наголошує загальновживані слова [3 МОВ 4.1];

19

04.10

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інто­нацією (Ч. 1, с. 34-35, впр. 1-4).

20

05.10

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (Ч. 1, с. 36-37, впр. 5-11).

21

07.10

Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх (Ч. 1, с. 38-39, впр. 1-6).

22

10.10

Навчаюся виокремлювати звертання. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 40-41, впр. 7-12).

23

11.10

Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення (Ч. 1, с. 42-43, впр. 1-3).

 

24

12.10

Розвиток зв’язного мовлення

25

14.10

Зв’язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення (Ч. 1, с. 44-45, впр. 1-4).

26

17.10

Установлюю зв’язок між словами в реченні (Ч. 1, с. 46, впр 5-8).

27

18.10

Діагностична робота.Діалог

28

19.10

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення» (с. 46).

Розділ ІІІ. Слово. Значення слова

29

21.10

Багатознач­ні слова. Пояснюю значення багатозначних слів (Ч. 1, с. 47-49, впр. 1-5).

відтворює напам’ять український алфавіт [3 МОВ 4.1] розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першуі другу літери [3 МОВ 4.1] користується алфавітом під час роботи з навчальними словниками [3 МОВ 4.1]; пояснює пряме і переносне значення слів [3 МОВ 4.1]; добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші синоніми,антонім [3 МОВ 4.1]; користується навчальними словниками синонімів, антонімів [3 МОВ 2.5]; розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їхрізні значення; [3 МОВ 4.1] знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті [3 МОВ 4.1]; доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова [3 МОВ 4.2]; визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові [3 МОВ 4.1]; розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова(з допомогою вчителя) [3 МОВ 4.1]; пояснює, що таке орфограма [3 МОВ 4.1]; розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх [3 МОВ 4.1]; правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е],[и] в корені, які перевіряються наголосом [3 МОВ 4.1]; користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом [3 МОВ 4.1]; правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з- (с-) [3МОВ 4.1] ; розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, ставить до них питання [3 МОВ 4.1];

30

31.10

Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і пере­носне значення слова (Ч. 1, с. 50-51, вир. 1-6).

31

01.11

Близькі за значенням слова — синоніми. Розпізнаю бли­зькі за значенням слова (Ч. 1, с. 52-53, впр. 1-5).

32

02.11

Розвиток зв’язного мовлення

33

04.11

Навчаюся доречно вживати слова в мовленні (Ч. 1, с. 54-55, впр. 6-10).

34

07.11

Протилежні за значенням слова— антоніми. Розпізнаю протилежні за значенням слова (Ч. 1, с. 56-57, впр. 1-6).

35

08.11

Навчаюся користуватися словниками синонімів, антоні­мів. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 57-58, впр. 7-9),

36

09.11

Діагностична робота. Робота з мовними одиницями

37

11.11

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слово. Значення слова» (с. 58).

Розділ ІV. Будова слова

38

14.11

Закінчення слова, його роль у реченні. Навчаюся визначати закінчення у слові (Ч. 1, с. 59-61, вир. 1-6).

розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки[3 МОВ 4.1]; розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання [3 МОВ 4.1]; розрізняє власні і загальні іменники [3 МОВ 4.1]; записує власні іменники з великої букви [3 МОВ 4.1]; визначає рід іменників [3 МОВ 4.1]; змінює іменники за числами [3 МОВ 4.1]; доречно вживає іменники у власному мовленні [3 МОВ 4.2]; розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх [3 МОВ 4.1];правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е],[и] в корені, які перевіряються наголосом [3 МОВ 4.1]; користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом [3 МОВ 4.1]; правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з- (с-) [3МОВ 4.1] ; розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, ставить до них питання [3 МОВ 4.1]; розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки[3 МОВ 4.1]; розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання [3 МОВ 4.1]; розрізняє власні і загальні іменники [3 МОВ 4.1]; записує власні іменники з великої букви [3 МОВ 4.1]; визначає рід іменників [3 МОВ 4.1]; змінює іменники за числами [3 МОВ 4.1]; доречно вживає іменники у власному мовленні [3 МОВ 4.2]; розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх [3 МОВ 4.1]; правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е],[и] в корені, які перевіряються наголосом [3 МОВ 4.1]; користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом [3 МОВ 4.1]; правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з- (с-) [3МОВ 4.1] ; розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, ставить до них питання [3 МОВ 4.1]; розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки[3 МОВ 4.1]; розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання [3 МОВ 4.1]; розрізняє власні і загальні іменники [3 МОВ 4.1]; записує власні іменники з великої букви [3 МОВ 4.1]; визначає рід іменників [3 МОВ 4.1]; змінює іменники за числами [3 МОВ 4.1]; доречно вживає іменники у власному мовленні [3 МОВ 4.2]; розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх [3 МОВ 4.1]; правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е],[и] в корені, які перевіряються наголосом [3 МОВ 4.1]; користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом [3 МОВ 4.1]; правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з- (с-) [3МОВ 4.1] ; розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, ставить до них питання [3 МОВ 4.1]; розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки[3 МОВ 4.1]; розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання [3 МОВ 4.1]; розрізняє власні і загальні іменники [3 МОВ 4.1]; записує власні іменники з великої букви [3 МОВ 4.1]; визначає рід іменників [3 МОВ 4.1]; змінює іменники за числами [3 МОВ 4.1]; доречно вживає іменники у власному мовленні [3 МОВ 4.2]; правильно інтонує речення, різні за метою висловлюваннята вираженням почуттів [3 МОВ 4.1]; правильно будує і записує розповідні, питальні, спонукальні, окличні і неокличні речення [3 МОВ 4.1]; правильно інтонує і записує речення зі звертанням [3 МОВ4.1]; використовує форми кличного відмінка під час звертань [3МОВ 4.1]; визначає в реченні головні (підмет і присудок) та другорядні (без поділу на види) члени речення [3 МОВ 4.1]; виділяє словосполучення в групі підмета і групі присудка [3 МОВ 4.1]; встановлює зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні [3 МОВ 4.1]; встановлює граматичні зв’язки між словами в простому реченні за допомогою питань [3 МОВ 4.1]; будує різні види простих речень [3 МОВ 4.1]; визначає в тексті зачин, основну частину і кінцівку [3 МОВ 4.1]; розпізнає текс-розповідь, опис, міркування, есе [3 МОВ 4.1]; розрізняє за характерними ознаками художні, науковопопулярні та ділові тексти [3 МОВ 4.1]; визначає тему і мету тексту [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 4.1]; добирає заголовок відповідно до теми тексту [3 МОВ 4.1]; складає плану тексту; [3 МОВ 4.1] дотримується абзаців у оформленні текстів на письмі [3МОВ 4.1]; використовує для зв’язку речень у тексті займенники, прислівники, близькі за значенням слова [3 МОВ 4.2]

39

15.11

Навчаюся визначати нульове закінчення (Ч. 1, с. 62-63, вир. 7-11).

40

16.11

Розвиток зв’язного мовлення

41

18.11

Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати ос­нову слова. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 64-65, впр. 1-5).

42

21.11

Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визнача­ти корінь, добирати спільнокореневі слова (Ч. 1, с. 66-67, впр. 1-4).

43

22.11

Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова (Ч. 1, с. 67, впр. 5-7).

44

23.11

Наголос. Правильно наголошую слова (Ч. 1, с. 68-69, впр. 1-6).

45

25.11

Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх (Ч. 1, с. 70—71, впр. 1- 6).

46

28.11

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Поз­начення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и] (Ч. 1, с. 72- 73, впр. 1-4).

47

29.11

Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [е], [и] (Ч. 1, с. 74-75, впр. 5-12).

48

30.11

Діагностична робота. Письмовий переказ

49

02.12

Розвиток зв’язного мовлення

50

05.12

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

51

06.12

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [в], [и], що не перевіряються наголосом. Навчаюся користуватись орфо­графічним словником. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 76-77, впр. 1-5).

52

07.12

Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками (Ч. 1, с. 78-79, впр. 1-6).

53

09.12

Вимова і написання слів зі звуками [г], [дж], [дз], [дз '] Правильно вимовляю, наголошую, записую слова (Ч. 1, с. 80-81, впр. 1—5).

54

12.12

Розвиток зв’язного мовлення

55

13.12

Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними зву­ками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу (Ч. 1, с. 82-83, вир. 1-6).

56

14.12

Діагностична робота.Диктант

57

16.12

Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів (Частина 1, с. 84-85, впр. 1-5).

58

19.12

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

59

20.12

Розвиток зв’язного мовлення

60

21.12

*резервний урок

61

23.12

Повторення вивченого за І семестр

Наскрізні   змістовні лінії

Взаємодіємо усно

спрямована на формування в учнів початкової школи умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.

Взаємодіємо письмово

передбачає формування в учнів повноцінної навички письма, умінь висловлювати свої думки, почуття, ставлення та взаємодіяти з іншими людьми в письмовій формі, виявляти себе в різних видах мовленнєво-творчої діяльності.

Досліджуємо медіа

спрямована на формування в учнів умінь аналізувати, інтерпретувати, критично оцінювати інформацію в медіатекстах та використовувати її для збагачення власного досвіду, створювати прості медіапродукти.

Досліджуємо мовні явища

передбачає дослідження учнями мовних одиниць і явищ з метою опанування початкових лінгвістичних знань, норм літературної вимови та правил українського правопису, формування 7 у школярів умінь послуговуватися українською мовою в усіх сферах життя.

 

docx
Додано
17 жовтня 2022
Переглядів
1175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку