кп 3 клас 1 семестр Я досліджую світ Бібік

Про матеріал
До Вашої уваги, пропоную Вам календарно тематичне планування для третього класу, перший семестр, я досліджую світ до підручника Бібік програма Олександри Яківни Савченко 3 уроки в тиждень. Сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 Зведена таблиця розподілу навчального часу в 3 класі

Семестр

Загальна кількість

годин

Кількість

годин на

тиждень

І семестр

 46

3

ІІсеместр

 

3

Усього

 

3

Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану

Календарне планування складено згідно:

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22

Підручник:

3 клас Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1 /Н. М. Бібік, Г. П. Бондарчук. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020

 

№ уроку

Дата проведення

Зміст

навчального матеріалу

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

1

02.09

Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5).

знає, що спільного та чим відрізняється людина відінших живих істот (мислення, мова, праця, спілкування і взаємодія з іншими людьми) [3 ГІО 2.2]; розповідає про частини тіла людини, їх значення;правила догляду за ними [3 ПРО 1.1], [3 ПРО 4.3]; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [3 СЗО 2.3], [3 СЗО 4.5] називає умови здорового способу життя (харчування, турбота про здоров’я, уникнення шкідливих звичок) [3 СЗО 2.3], [3 СЗО 3.1], [3 СЗО 3.3]; пояснює, як змінюється людина упродовж життя, наводить приклади з власного досвіду [3 СЗО 3.2]; пояснює, як суспільні групи (сім’я, дитячий колектив, друзі) впливають на розвиток людини [3СЗО 4.3], [3 СЗО 4.7] виявляє інтерес до своєї зовнішності,розповідає про себе, свої захоплення; прагне до акуратності розпізнає риси характеру і дає їм оцінку [3 ГІО 6.1]; називає риси характеру, які сприяють і ті, що заважають досягненню успіху в житті, спілкуваннюз іншими [3 ГІО 8.2]; пояснює, як досягнення мети залежить від наполегливості й старанності [3 ГІО 7.2] володіє прийомами планування робочого часу, тренування уваги, пам’яті [3 СЗО 4.1]; підтримує порядок на робочому місці [3 СЗО 1.1]; виявляє пізнавальну активність на уроках [3 СЗО 4.1]; співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях(навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1] називає правила поведінки у сім’ї, школі, громаді [3СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2]; розуміє почуття відповідальності перед родиною [3ГІО 6.2]; пояснює можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо; [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2] пропонує вирішення посильних проблем школи, громади [3 СЗО 2.1], [3 ГІО 8.1]; співпрацює і взаємодіє з іншими у збереженні традицій школи [3 ГІО 7.1]; виявляє інтерес до пізнання і збереження традицій школи [3 ГІО 7.1]; розуміє переваги доброго ставлення до інших на прикладах вияву таких якостей: чесність, доброзичливість, подільчивість, працьовитість, ввічливість на противагу хитрощам, байдужості, жадібності, лінощам, безкультурності [3 СЗО 1.4]; вирішує конфлікти мирним шляхом [3 СЗО 4.4]; дотримується правил шкільного розпорядку; правил поведінки під час шкільних і громадських заходів [3 ГІО 2.3] усвідомлює свою належність до українського суспільства; необхідність толерантних взаємин міжлюдьми [3 ГІО 7.1]; має уявлення про державну символіку України; своюприналежність до України [3 ГІО 8.3]; ділиться з іншими інформацією про права кожної дитини (право на навчання, медичну допомогу, відпочинок, захист від жорстокого поводження) [3ГІО 6.2]; виявляє інтерес до пізнання минулого і сучасного України; участі у відзначенні пам’ятних подій, державних і народних світ [3 ГІО 3.1], [3 ГІО 3.2]; розпитує старших і збирає інформацію про свій край, про минуле, історії назв [3 ГІО 2.1]; володіє навичками поводження в урочистих ситуаціях, у пам’ятних місцях [3 СЗО 3.3]; розуміє сутність правопорушень як порушень правінших людей [3 ГІО 6.2]; міркує на цю тему, наводить приклади[3 ГІО 4.1]; обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки; встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачає наслідки своїх вчинків; [3 СЗО 1.4] розповідає про значення праці людей різних професій для країни [3 ГІО 4.2], [3 ГІО 3.3]; усвідомлює: себе громадянином України; виявляє патріотичні почуття, шанобливе ставлення до символів держави, захисників і захисниць Вітчизни, традицій і звичаїв твого краю [3 ГІО 8.3] має уявлення про різноманітність народів у світі; наводить приклади звичаїв інших народів, світовихдосягнень; співробітництва країн; виявляє інтерес і повагу до різних культур [3 ГІО 7.1] наводить приклади тіл і явищ природи[3 ПРО 1.1], [3 ПРО 1.5]; розрізняє і називає тіла неживої і живої природи; тілаприроди і ті, що створила людина [3 ПРО 1.2]; складає перелік тіл неживої/живої природи на основі власних спостережень [3 ПРО 2.1]; виявляє у природному оточенні тіла неживої і живої природи, встановлює зв’язки між ними; описує явища природи, висловлює своє враження від них [3 ПРО 1.5]; розповідає про явища природи, що вивчалися і/або якідоводилось спостерігати [3 ПРО 1.2] називає джерела інформації про природу [3 ПРО 2.1]; розрізняє і використовує обладнання для дослідження природи [3 ПРО 1.4]; співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою [3 ПРО 2.1]; пояснює необхідність вивчення природи [3 ПРО 3.3]; здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв [3 ПРО1.5]; визначає головне в інформації природничого змісту, висловлює враження щодо неї; презентує інформацію про природу у вигляді повідомлення, малюнку, схеми, презентації тощо [3 ПРО 2.2]; проводить спостереження тіл і явищ у найближчому природному оточенні за планом, фіксує результати, презентує їх [3 ПРО 1.4]; ставить і відповідає на запитання щодо дослідження тіла/явища природи [3 ПРО 1.2]; аналізує основні кроки дослідження, передбачені планом, пропонує власні ідеї [3 ПРО 1.3]; формулює припущення і перевіряє їх у ході дослідження за наданим або самостійно складеним планом [3 ПРО 1.2]; визначає самостійно або у групі, що необхідно для проведення дослідження (обладнання, інформація тощо) [3 ПРО 1.3]; виконує самостійно/у парі/у групі дослідження тіла/явища природи за планом/інструкцією (об’єкти дослідження обирає самостійно або надаються вчителем) [3 ПРО 1.5]; обговорює у парі/групі і презентує результати дослідження у різний спосіб (схеми, фото- чи відеозвіти, презентації, моделі та інші) [3 ПРО 1.4]; формулює з допомогою вчителя висновок за результатами виконання дослідження; аналізує виконання дослідження, виявляє помилки, пропонує способи їх виправлення, називає чинники успіху [3 ПРО 1.5]; робить висновок: нові знання про природу можна отримати із різних джерел, зокрема у результаті проведення досліджень [3 ПРО 2.1]; виявляє емоційно-ціннісне ставлення до природи та їївивчення [3 ГІО 2.2] наводить приклади речовин [3 ПРО 1.1]; виявляє у своєму оточенні тіла неживої природи і класифікує їх за певними ознаками (формою, кольором, станом тощо) [3 ПРО 4.3]; досліджує глину, крейду, молоко, повітря або інші тіла неживої природи і робить висновок про їхні властивості (колір, стан, твердість, прозорість, текучість, плавучість, крихкість, сипкість та інші) [3 ПРО 1.4]; порівнює тіла неживої природи за зовнішніми ознаками/на основі досліджених властивостей [3 ПРО1.5]; досліджує за інструкцією властивості речовин (води, заліза, цукру, кухонної солі, крохмалю) [3 ПРО 1.3]; застосовує знання про основні дії під час дослідження властивостей тіл і речовин [3 ПРО 1.6]; пояснює значення води у природі; зміни станів води;значення гірських порід і корисних копалин у добробуті людини [3 ПРО 3.3] ; пояснює необхідність охорони водойм і догляду за ґрунтом [3ПРО 3.4]; описує способи очищення води і практикує деякі з них(відстоювання, фільтрування) [3 ПРО 1.3]; досліджує у парі/у групі властивості повітря; властивості ґрунту, гірських порід, складає колекції [3ПРО 4.3], [3 ГІО 7.2 ; ділиться інформацією з іншими щодо вживання достатньої кількості води щодоби, користі прогулянокна свіжому повітрі [3 ПРО 2.2] ; моделює кругообіг води у природі;[3 ПРО 1.4] застосовує знання для ощадливого використання водиу побуті; [3 ПРО 3.4] виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до води, повітря, ґрунту [3 ГІО 1.3] має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1]; називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1]; наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони [3 ПРО 2.1]; розуміє значення води, повітря, світла, тепла для організмів; описує поведінку тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел; [3 ПРО 1.4] [3 ПРО 1.5], [3 ПРО 1.6], [3 ПРО2.1] розпізнає і називає рослини, тварин, гриби різних груп (по 2-3 представники) [3 ПРО 4.3]; порівнює і класифікує рослини, тварин за певними ознаками [3 ПРО 4.3]; співвідносить рослини і тварин (на зображеннях, у колекціях тощо) з умовами їх існування [3 ПРО 1.5]; моделює взаємозв’язки між рослинами і тваринами, організмами і навколишнім середовищем [3 ПРО 3.2]; спостерігає та описує розвиток рослин, які вирощено з різних частин рослини (насінини, бульби, живця, пагона); поведінку тварин [3 ПРО 1.4]; доглядає за рослиною (-ами)/твариною(-ами) і ділиться своїм досвідом з іншими [3 ПРО 4.4]; робить висновок про зв’язки організмів між собою і з неживою природою, виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклується про них [3 ПРО 3.1], [3 ГІО 2.2] наводить приклади матеріалів та їх використання, технологій і винаходів людства, аналізує їх вплив на життя людини і природу [3 ПРО 3.3]; дізнається з різних джерел про професії, пов’язані з діяльністю людини у природі [3 ПРО 2.1]; обговорює використання людиною енергії води і повітря [3 ПРО 3.4]; характеризує способи збереження й охорони природи на планеті [3 ПРО 3.4]; висловлює і аргументує свою позицію щодо зв’язків людини і природи [3 ПРО 3.2]; ідентифікує вивчені матеріали у виробах [3 ПРО 1.1]; досліджує властивості матеріалів [3 ПРО 1.4]; долучається до природоохоронних заходів і ділиться інформацією про них з іншими [3 ПРО 2.2], [3 ПРО 3.4]; пропонує способи повторного використання речей, ощадливого використання води, електроенергії, зменшення витрат тепла в оселі [3 ПРО 4.4]; дотримується правил безпечної поведінки у природі (у лісі, на воді тощо); пояснює наслідки ризикованої поведінки для себе й інших у довкіллі [3 ПРО 3.2]; оцінює власну поведінку і поведінку інших людей у природі [3 ПРО 4.4]; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища [3 ПРО 2.1], [3 ГІО 2.2]

2

05.09

Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 6-7).

3

06.09

Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8).

4

09.09

Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10).

5

12.09

Приватний і громадський простір Правила поведінки в гро­мадських місцях (Ч. 1, с. 11-13).

6

13.09

Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15).

7

16.09

Небезпечні ситуації під час навчання, гри, дозвілля. поведінка під час виявлення незнайомих предметів.

8

19.09

Розпізнавання і реагування на застережливі знаки, сигнали (типу «Прохід заборонено», «Повітряна тривога», «Обережно: міни» тощо

9

20.09

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.

10

23.09

Моделювання поведінки під час виявлення вибухонебезпечних предметів; оголошення повітряної тривоги

11

26.09

Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17).

12

27.09

Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19).

13

30.09

Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21).

14

03.10

Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допо­могою гномона Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 24).

15

04.10

Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26).

16

07.10

Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28).

17

10.10

Вода (Ч. 1, с. 29-30).

18

11.10

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31).

19

14.10

Колообіг води в природі. Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 32-34).

20

17.10

Повітря (Ч. 1, с. 35).

21

18.10

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря (Ч. 1, с. 36-37).

22

21.10

Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40).

23

31.10

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41).

24

01.11

Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43).

25

04.11

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44).

26

07.11

Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46).

27

08.11

Узагальнення і систематизація знань- учнів. Діагностична робота.

28

11.11

Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49).

29

14.11

Рослини. — живі організми. Будова рослин Дерева, кущі, трав’янисті росли­ни (Ч. 1, с. 50-53).

30

15.11

Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56).

31

18.11

Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57).

32

21.11

Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58).

33

22.11

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (Ч. І, с. 59-60).

34

25.11

Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60).

35

28.11

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без на­сіння (Ч. 1, с. 61-62).

36

29.11

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.

37

01.12

Тварини (Ч. 1, с. 63-64).

38

05.12

Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65).

39

06.12

Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66).

40

09.12

Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67).

41

12.12

Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68).

42

13.12

Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69).

43

16.12

Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70).

44

19.12

Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72).

45

20.12

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тварина­ми. Кого поселимо в акваріум? (Ч. 1, с. 73-74).

46

23.12

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Наскрізні   змістовні лінії

Людина

людина – частина природи і суспільства, пізнання себе, своїх можливостей; здорова і безпечна поведінка; безпечна поведінка в умовах надзвичайних ситуацій

Людина серед людей

соціальні ролі (школяр, член сім’ї і громади), стандарти поведінки в сім'ї, в школі, в громадських місцях; моральні норми; навички співжиття і співпраці, соціальні зв’язки між людьми у процесі виконання соціальних ролей; волонтерська діяльність як спосіб вияву безкорисливої допомоги іншим

Людина в суспільстві

(громадянські права та обов’язки як члена суспільства і громадянина України. Оцінювання загроз для себе і інших. Пізнання свого краю, історії, символів держави. Внесок українців у світові досягнення

Людина і світ

Земля – спільний дім для всіх людей; толерантне ставлення до різноманітності світу людей, культур, звичаїв; залежність стану довкілля від поведінки всіх людей; участь у доброчинній діяльності на користь інших; взаємодопомога і підтримка народів у кризових ситуаціях

Природа

різноманітність природи; методи дослідження природи; нежива і жива природа; зв’язки у природі; природа Землі; природа України

Людина і природа

взаємозв'язки людини і природи; використання людиною природничих знань, матеріалів, виробів і технологій; відповідальна діяльність людини у природі; правила поведінки в природі; участь дітей в природоохоронній діяльності

 

docx
Додано
17 жовтня 2022
Переглядів
669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку