ІІ семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Компетентності |
Стор. підр. (друга частина)
|
|
«Числа. Дії з числами» |
|
|
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Складені задачі |
|
|
|
1. (67)
|
Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання виду 350 - 200, 350 – 20
|
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2] - планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2]; - обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];
|
С.4 |
2. (68) |
Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків |
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів |
С.8 |
|
|
добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2] - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2] - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; |
|
3. (69) |
Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 – 240
|
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; - перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3] - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом [4 МАО 4-4.4-2] - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] |
С.11 |
4. (70) |
Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид)
|
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - виконує додавання і віднімання іменованих чисел, - класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4-4.5-4] - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 |
С.16 |
|
|
МАО 2-3.1-2] - планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; |
|
5. (71) |
Додавання виду 70 + 60, 260 + 50 частинами. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного
|
- перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3] - використовує на практичному рівні різні способи подання конкретних даних [4 МАО 5-2.1-2] - обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2] - виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1]; - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; - обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; |
С.20 |
6. (72) |
Віднімання виду 120 - 50 частинами: способом розкладання від'ємника на зручні доданки
|
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2] - продовжує послідовності та знаходить пропущені члени [4 МА О 1-4, 1-4]; - описує зв’язок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером [4 МАО 1-4.1-5] - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2] |
С.24
|
|
|
- розв’язує прості рівняння з однією змінною - визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів [4 МАО 1-4.1-3]; |
|
7. (73) |
Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 – 340
|
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2] - аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] |
С.28 |
8. (74) |
Додавання виду 350 + 170
|
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - розпізнає геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5-2]; - обчислює периметр прямокутника відомими способами [4 МАО 3-1.2-4]; - класифікує та порівнює геометричні фігури за периметром [4 МАО 4-4.5-4 |
С.32 |
9. (75)
|
Віднімання виду 350 - 170 двома способами
|
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] |
С.36 |
10. (76) |
Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі трицифрові числа
|
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2]; - обчислює вирази зі змінною при заданому її числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; - обчислює периметр многокутника відомими способами [4 МАО 3-1.2-4]; - визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів [4 МАО 1-4.1-3]; |
С.40 |
11. (77) |
Округлення чисел до десятків, до сотень |
- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2] - лічить у межах тисячі від будь-якого числа до вказаного [4 МАО 1-4.2-2]; - лічить сотнями до тисячі [4 МАО 1-4.2-3] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] |
С.43 |
12. (78) |
Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень
|
- читає і записує багатоцифрові числа в межах тисячі [4 МАО 2-4.2-1]; - виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2] - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1].
|
С.46 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №1 |
|
|
Письмове додавання й |
|
|
віднімання трицифрових чисел. Складені задачі
|
|
|
|
13. (79) |
Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд
|
- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]; - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - використовує на практичному рівні різні способи подання конкретних даних [4 МАО 5-2.1- 2]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]. |
С.49 |
14. (80) |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд, коли в сумі одержуємо нуль у одному з розрядів
|
- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання [4 МАО 2-4.3-2]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини [4 МАО 3-1.2-6]. |
С.55 |
15. (81) |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків |
- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; |
С.59 |
|
|
- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; - порівнює різні способи розв’язання проблемної ситуації, які підтверджують або спростовують прогноз, обирає найефективніший [4 МАО 2-3.3-1]. |
|
16. (82) |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд
|
- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]. |
С.64 |
17. (83) |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень |
- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1]; - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2] - планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]. |
С.68 |
18. (84) |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в кількох розрядах. |
- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; |
С.71 |
|
Розв’язування задач
|
- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]. |
|
19-20. (85-86) |
Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень
|
- виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2] - порівнює трицифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-7]; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; - знаходить довжину квадрата за відомими периметром [4 МАО 3-1.2-5]; - обчислює периметр прямокутника[4 МАО 3-1.2-4]; |
С.75 |
«Вимірювання величин», «Робота з даними»
|
|
||
Час
|
|
|
|
21. (87) |
Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел
|
- порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3] - виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9] - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2 |
С.84 |
22-23. |
Одиниці часу: рік, |
- порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час |
С. 88 |
(88-89) |
місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними
|
розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3] - виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9] - планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1]; - користується календарем для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1]. |
|
24. (90) |
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами
|
- використовує різні мірки для вимірювання часу [4 МАО 3-4.7-1]; - записує результати вимірювання секундах (с), хвилинах (хв), годинах (год), добах, тижнях, місяцях, роках, століттях, тисячоліттях[4 МАО 3-4.7-2]; - користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1]; - порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3] - виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] |
С.93 |
25. (91) |
Перетворення іменованих чисел та дії над ними
|
- виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3] - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; |
С.96 |
26. (92) |
Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач |
- користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних |
С.99 |
|
на визначення тривалості події
|
даних [4 МАО 2-2.3-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2] - планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; |
|
27. (93) |
Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події |
- користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1]; - записує результати вимірювання часу хвилинах (хв), годинах (год) [4 МАО 3-4.7-2]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]
|
С.103 |
28. (94) |
Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події |
- користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1]; - записує результати вимірювання часу хвилинах (хв), годинах (год) [4 МАО 3-4.7-2]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] |
С.108 |
29. (95) |
Задачі з одиницями часу
|
- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці часу в інші [4 МАО 3-4.7-3]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; |
С.111 |
30. (96) |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Час»
|
- користується годинником і календарем для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1]; - порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]; - перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2- |
С.114 |
|
|
7]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях [4 МАО 5-1.2- 1]; - описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2]; - досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані [4 МАО 5-3.2-1]; - обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2] |
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №2 (+ і – в стовпчик та тема ЧАС)
|
|
|
«Числа. Дії з числами», «Робота з даними» |
|||
Прості і складені задачі. Позатабличне множення і ділення: усні обчислення
|
|
|
|
31. (97) |
Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них |
- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1]; - добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5- 2.3-1]; - обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3- 2] . |
С.120 |
32. (98) |
Множення суми на число і числа на суму |
- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, |
С.125 |
|
|
використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; - виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]. |
|
33. (99)
|
Множення виду 24 • 3, 240 • 3, 204 • 3, 4 • 23, 4 • 230, 4 • 203. Розв’язування задач
|
- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]. - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; - добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5]; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1]. |
С.129 |
34. (100) |
Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового – на трицифрове |
- записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2] - виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2]; - розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4]; - перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО 2-4.8-6]. |
С.133 |
35. (101) |
Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу.
|
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2]; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2]. |
С.136 |
36. |
Задача на спільну |
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО |
С.140 |
(102)
|
роботу та обернена до неї
|
2-4.3-1]; - читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]. |
|
37. (103) |
Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразів до них |
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - порівнює різні способи розв’язання проблемної ситуації, які підтверджують або спростовують прогноз, обирає найефективніший [4 МАО 2-3.3-1]; |
С.143 |
38. (104) |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач
|
- записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6]; - виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]. |
С.146 |
39. (105) |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7. Розв’язування задач |
- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2] - розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4]; - виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; |
С.149 |
40. (106) |
Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, |
- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] |
С.153 |
|
трицифрове числа на одноцифрове
|
- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; - обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2] |
|
41. (107) |
Ділення круглого числа на кругле виду 420 : 20. Задача на подвійне зведення до одиниці
|
- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; - розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4] |
С.156 |
42. (108) |
Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі
|
- читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2]; - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2] - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] |
С.160 |
43. (109) |
Ділення виду 51 : 17 способом підбору
|
- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1]; - досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані [4 МАО 5-3.2-1]; - обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2] - добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5]. |
С.162 |
44. (110) |
Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення |
- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; |
С.166 |
|
|
- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]. |
|
45. (111) |
Залежність результів дій множення та ділення від зміни одного з компонентів при сталому другому |
- обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії [4 МАО 2-4.8-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2] |
С.168 |
46-47. (112- 113)
|
Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею
|
- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2]. - виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел [4 МАО 3-1.2-9 |
С.174 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №3
|
|
|
48. (114) |
Ділення з остачею
|
- виконує ділення з остачею; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; - встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2- 4.2-8]. |
С.180 |
49. (115) |
Властивість остачі
|
- виконує ділення з остачею; - застосовує властивість остачі при діленні; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]; |
С.184 |
|
|
- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]; - виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]. |
|
50. (116) |
Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі
|
- виконує ділення з остачею; - застосовує властивість остачі при діленні; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2] - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1]. |
С.188 |
51. (117) |
Перевірка ділення з остачею
|
- виконує ділення з остачею; - застосовує властивість остачі при діленні; - перевіряє ділення з остачею; - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1]. |
С.191 |
52. (118) |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з остачею»
|
- виконує ділення з остачею; - застосовує властивість остачі при діленні; - перевіряє ділення з остачею; - виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3]; - розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]. |
С.194 |
Частини
|
|
|
|
53. (119) |
Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1
|
- тлумачить дріб як одну або кілька рівних частин цілого, пояснює суть понять «чисельник» і «знаменник» [4 МАО 2-4.2-10]; - читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]. |
С.198 |
54. (120) |
Порівняння дробів із чисельником 1
|
- тлумачить дріб як одну або кілька рівних частин цілого, пояснює суть понять «чисельник» і «знаменник» [4 МАО 2-4.2-10]; - читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - порівнює дроби з чисельником 1; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]. |
С.204 |
55. (121) |
Знаходження частини від числа
|
- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - порівнює дроби з чисельником 1; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1] - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2]; - знаходить частину від числа [4 МАО 2-4.3-4]; - виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]; |
С.208 |
56. (122) |
Закріплення знань, умінь і навичок |
- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - порівнює дроби з чисельником 1; |
С.213 |
|
знаходити частину від числа
|
- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]; - знаходить частину від числа [4 МАО 2-4.3-4]; - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]. |
|
57-58. (123124) |
Знаходження числа за його частиною
|
- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - порівнює дроби з чисельником 1; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]; - знаходить число за його частиною [4 МАО 2-4.3-4]; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необ хідні дії [4 МАО 2-3.4-2]. |
С.216 |
59-60. (125126) |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною
|
- читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9]; - порівнює дроби з чисельником 1; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]; - знаходить число за його частиною [4 МАО 2-4.3-4]; - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]. |
С.221 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №4 |
|
|
«Вимірювання величин», «Числа. Дії з числами»
|
|
||
Місткість*. Маса. Вартість*
|
|
|
61-62*. (127128) |
Місткість |
- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]; - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]; - записує результати вимірювання величин у літрах (л) [4 МАО 3-4.7-2]; - виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1]. |
С.229 |
63. (129) |
Маса. Одиниці вимірювання маси. Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях маси
|
- використовує різні мірки для вимірювання маси [4 МАО 3-4.7-1]; - записує результати вимірювання грамах (г), кілограмах (кг), центнерах (ц), тоннах (т), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними [4 МАО 3-4.7- 2]; - перетворює одні одиниці маси [4 МАО 3-4.7-3]; - порівнює іменовані числа, подані в одиницях маси [4 МАО 3-1.2-6]; - перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2- 7]; - застосовує співвідношення між одиницями маси під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях маси [4 МАО 3-1.2-9]; - планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1]; - знаходить частину від числа та число за його частиною [4 МАО 2-4.3-4]. |
С.234 |
64-65. (130131) |
Розв’язування задач із одиницями маси
|
- продовжує послідовності та знаходить пропущені члени [4 МА О 1-4, 1-4]; - описує зв’язок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером [4 МАО 1-4.1-5] - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]. |
С.239 |
66*. (132) |
Підрахунок грошей
|
- використовує різні мірки для вимірювання вартості [4 МАО 3-4.7-1]; - записує результати вимірювання вартості в копійках (к.), гривнях (грн), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними [4 МАО 3-4.7-2]; - оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2]; - виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-9]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]. |
С.243 |
67. (133) |
Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості
|
- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]; - перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3]; - оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2]; - порівнює іменовані числа, подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6]; - перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2- 7]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості [4 МАО 3-1.2-9]. |
С.246 |
68*. (134) |
Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел
|
- оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2]; - порівнює іменовані числа, подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6]; - перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2- 7]; - виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості [4 МАО 3-1.2-9]. - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]. |
С.249 |
69. (135) |
Задачі з одиницями вартості
|
- оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2]; - порівнює іменовані числа, подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6]; - перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2- 7]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2- 2.1-2] |
С.252 |
|
|
- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]. |
|
70. (136) |
Задачі для майбутніх бізнесменів
|
- аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]; - порівнює іменовані числа, подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості [4 МАО 3-1.2-9]. |
С.255 |
71-72*. (137138) |
Підбір грошей
|
- аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1]; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]; - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]; - порівнює іменовані числа, подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6]; - виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості [4 МАО 3-1.2-9]. |
С.258 |
*додаткова тема (підрозділ)