КП з математики 3 клас ІІ семестр

Про матеріал
за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) за підручником «Математика» для 3 класу авт. О.М.Гісь, І.В.Філяк Укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти. за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) та підручником «Математика » О.М.Гісь, І.В.Філяк
Перегляд файлу

ІІ семестр

 

 

 уроку

 

Тема уроку

 

Компетентності

Стор. підр. (друга частина)

 

 

 

«Числа. Дії з числами»

 

Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Складені задачі

 

 

1.

(67)

 

Додавання виду 350 + 200, 350 + 20.

Віднімання виду 350

- 200, 350 – 20

 

-                      виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2]

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4

МАО 2-4.8-2];

-                      обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

 

С.4

2. (68)

Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків

-   виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-   знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-   знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії

[4 МАО 2-3.4-2]

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів

С.8

 

 

 

добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

 

3.  (69)

Додавання виду 350 + 240. Віднімання

виду 350 – 240

 

-                      виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

-                      перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3]

-                      застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

-                      переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом [4 МАО 4-4.4-2]

-                      знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

С.11

4. (70)

Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид)

 

-                      виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

-                      відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

-                      застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

-                      виконує додавання і віднімання іменованих чисел,

-                      класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4-4.5-4]

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4

С.16

 

 

 

МАО 2-3.1-2]

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

 

5. (71)

Додавання виду        70 + 60, 260 + 50 частинами.

Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного

 

-                      перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3]

-                      використовує на практичному рівні різні способи подання конкретних даних [4 МАО 5-2.1-2]

-                      обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4

МАО 5-3.2-2]

-                      виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

-                      обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

С.20

6. (72)

Віднімання виду          120 - 50 частинами: способом розкладання від'ємника на зручні доданки

 

 

 

-                      виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]

-                      продовжує послідовності та знаходить пропущені члени [4 МА О 1-4, 1-4];

-                      описує зв’язок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером

[4 МАО 1-4.1-5]

-   прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-   визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

-   відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

-   обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

-   зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2]

С.24

 

 

 

 

-   розв’язує прості рівняння з однією змінною

-   визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів [4 МАО 1-4.1-3];

 

7.

(73)

Додавання виду           380 + 120.

Віднімання виду 500

– 340

 

-                      виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2]

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

С.28

8.

(74)  

Додавання виду           350 + 170

 

 

-                      виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4

МАО 2-3.1-2]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

-                      розпізнає геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5-2];

-                      обчислює периметр прямокутника відомими способами [4 МАО 3-1.2-4];

-                      класифікує та порівнює геометричні фігури за периметром [4 МАО 4-4.5-4

С.32

9.

(75)

 

Віднімання виду          350 - 170 двома

способами

 

-                      виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

-                      знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

С.36

 

10. 

(76)

Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі

трицифрові числа

 

 

 

-   виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-   знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-   знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії

[4 МАО 2-3.4-2]

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4

МАО 2-4.8-2];

-                      обчислює вирази зі змінною при заданому її числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

-                      обчислює периметр многокутника відомими способами [4 МАО 3-1.2-4];

-                      визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів [4 МАО 1-4.1-3];

С.40

11.

(77)

Округлення чисел до десятків, до сотень

-   уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]

-   лічить у межах тисячі від будь-якого числа до вказаного [4 МАО 1-4.2-2];

-   лічить сотнями до тисячі [4 МАО 1-4.2-3]

-   обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]  

С.43

12.

(78)

Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень

 

-   читає і записує багатоцифрові числа в межах тисячі [4 МАО 2-4.2-1];

-   виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-   знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-   знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії

[4 МАО 2-3.4-2]

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4

МАО 2-3.1-2]

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1].

 

С.46

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №1

 

 

Письмове додавання й

 

 

 

віднімання трицифрових

чисел. Складені задачі

 

 

 

13. 

(79)

Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд

 

 

-                      виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4

МАО 2-4.3-1];

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2];

-                      представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

-                      використовує на практичному рівні різні способи подання конкретних даних [4 МАО 5-2.1-

2];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1].

С.49

14.

(80)

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд, коли в сумі одержуємо нуль у одному з розрядів

 

 

-   виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4

МАО 2-4.3-1];

-   встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання [4

МАО 2-4.3-2];

-   знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-   обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4

МАО 2-4.8-3];

-   представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

-   прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-   планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

-   знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії

[4 МАО 2-3.4-2]

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини [4 МАО 3-1.2-6].

С.55

15. 

(81)

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

-                      виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4

МАО 2-4.3-1];

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

С.59

 

 

 

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2];

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

-                      перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

-                      порівнює різні способи розв’язання проблемної ситуації, які підтверджують або спростовують прогноз, обирає найефективніший [4 МАО 2-3.3-1].

 

16.

(82)

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд

 

-                      виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4

МАО 2-4.3-1];

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії

[4 МАО 2-3.4-2]

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3].

С.64

17.

(83)

Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень

-   виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4

МАО 2-4.3-1]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-   знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії

[4 МАО 2-3.4-2]

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1].

С.68

18.

(84)

Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в кількох розрядах.

-   виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4

МАО 2-4.3-1];

-   знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-   знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії

[4 МАО 2-3.4-2];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

С.71

 

 

Розв’язування задач

 

 

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2].

 

19-20.  (85-86)

Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності

обчислень

 

-   виконує письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4

МАО 2-4.3-1];

-   знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-   знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії

[4 МАО 2-3.4-2]

-                      порівнює трицифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-7];

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2];

-                      перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

-                      знаходить довжину квадрата за відомими периметром [4 МАО 3-1.2-5];

-                      обчислює периметр прямокутника[4 МАО 3-1.2-4];

С.75

 

«Вимірювання величин», «Робота з даними»

 

 

Час

 

 

 

21.

(87)

Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення

іменованих чисел

 

 

-                      порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3]

-                      виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2

С.84

22-23.

Одиниці часу: рік,

-   порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6];

-   застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час

С. 88

 

(88-89)

місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними

 

 

розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3]

-                      виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9]

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

-                      користується календарем для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1].

 

24.

(90)

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими

числами

 

 

-                      використовує різні мірки для вимірювання часу [4 МАО 3-4.7-1];

-                      записує результати вимірювання  секундах (с), хвилинах (хв), годинах (год), добах, тижнях, місяцях, роках, століттях, тисячоліттях[4 МАО 3-4.7-2];  

-                      користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО

3-1.2-1];

-                      порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3]

-                      виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

С.93

25.

(91)

Перетворення іменованих чисел та дії над ними

 

 

-                      виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9];

-                      застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8]; - перетворює одні одиниці величин часу в інші [4 МАО 3-4.7-3]

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

С.96

26.

(92)

Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач

-   користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО

3-1.2-1];

-   знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-   аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних

С.99

 

 

на визначення

тривалості події

 

даних [4 МАО 2-2.3-1];

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2]

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

 

27.

(93)

Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події

-   користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО

3-1.2-1]; - записує результати вимірювання часу хвилинах (хв), годинах (год) [4 МАО 3-4.7-2]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2]

-   обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

 

С.103

28.

(94)

Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події

-   користується годинником для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО

3-1.2-1]; - записує результати вимірювання часу хвилинах (хв), годинах (год) [4 МАО 3-4.7-2]; - обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2]

-   обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

С.108

29.

(95)

Задачі з одиницями часу

 

-                      виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО

3-1.2-9];

-                      застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

-                      перетворює одні одиниці часу в інші [4 МАО 3-4.7-3];

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

С.111

       30.     (96)

Закріплення знань, умінь і навичок з

теми «Час»

 

 

-                      користується годинником і календарем для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1];

-                      порівнює іменовані числа, подані в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-6]; - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

-                      виконує додавання і віднімання, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях часу [4 МАО 3-1.2-9];

-                      перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-

С.114

 

 

 

7];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

-                      читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях [4 МАО 5-1.2-

1];

-                      описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2];

-                      досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані [4 МАО 5-3.2-1];

-                      обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2]

 

 

ДІАГНОСТИЧНА

РОБОТА №2

(+ і – в стовпчик та тема ЧАС)

 

 

 

«Числа. Дії з числами», «Робота з даними»

Прості і складені задачі. Позатабличне множення і

ділення: усні обчислення

 

 

 

31.

(97)

Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них

-                      читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

-                      добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-

2.3-1];

-                      обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-

2] .  

С.120

32.

(98)

Множення суми на число і числа на суму

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації,

С.125

 

 

 

використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]

-                      перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

-                      виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1].

 

33.

(99)

 

Множення виду          

24 3, 240 3, 204 • 3, 4 23, 4 230,  4 203. 

Розв’язування задач

 

 

-                      виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1].

-                      представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4

МАО 2-4.8-3];

-                      добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО

2-4.8-5];

-                      читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1].

С.129

34.

(100)

Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового – на трицифрове

-                      записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]

-                      виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-                      описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2];

-                      розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4];

-                      перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО 2-4.8-6].

С.133

35.

(101)

Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу.

 

 

-                      виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-                      читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4

МАО 2-4.8-2];

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2] - відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2].

С.136

36.

Задача на спільну

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

С.140

 

(102)

 

роботу та обернена до неї

 

 

2-4.3-1];

-                      читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4

МАО 2-4.8-2];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2];

-                      перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1].

 

37.

(103)

Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразів до них

-                      виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-                      представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - порівнює різні способи розв’язання проблемної ситуації, які підтверджують або спростовують прогноз, обирає найефективніший [4 МАО 2-3.3-1];

С.143

38.

(104)

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду

39 : 3, 63 : 3, 396 : 3.

Розв’язування задач

 

-   записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6];

-   виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО

2-4.3-1];

-   обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2];

-   прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-   відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

-   використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2].

С.146

39.

(105)

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду

42 : 3, 112 : 7.

Розв’язування задач

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4

МАО 2-3.1-2]

-                      розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4];

-                      виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

С.149

40.

(106)

Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове,

-                      виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

С.153

 

 

трицифрове числа на одноцифрове

 

 

-   перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

-   обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4

МАО 2-4.8-3];

-   уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]

 

41.

(107)

Ділення круглого числа на кругле виду 420 : 20. Задача на подвійне зведення до одиниці

 

-                      виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

-                      розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4]

С.156

42.

(108)

Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі

 

 

-   читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4

МАО 2-4.8-2];

-   добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4

МАО 2-3.1-2]

-   представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

-   використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

С.160

43.

(109)

Ділення виду 51 : 17

способом підбору

 

 

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

-                      читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

-                      досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані [4 МАО 5-3.2-1];

-                      обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4

МАО 5-3.2-2]

-                      добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5].

С.162

44.

(110)

Обчислення виразів виду 64 : 16 способом 

послідовного ділення

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]; - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

С.166

 

 

 

 

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2].

 

45.

(111) 

Залежність результів дій множення та ділення від зміни одного з компонентів при сталому другому

-                      обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії [4

МАО 2-4.8-1];  - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2]

С.168

46-47.

(112-

113)

 

Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею

 

 

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2] - обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

-                      зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2].

-                      виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел [4 МАО 3-1.2-9

С.174

 

ДІАГНОСТИЧНА

РОБОТА №3

 

 

 

48.

(114) 

Ділення з остачею

 

 

-                      виконує ділення з остачею;

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2];

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

-                      встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-

4.2-8].

С.180

49.

(115)

Властивість остачі

 

 

-          виконує ділення з остачею;

-          застосовує властивість остачі при діленні;

-          обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО

2-2.1-2];

С.184

 

 

 

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО

2-3.4-1];

-                      виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1].

 

50.

(116) 

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати

властивість остачі

 

 

-                      виконує ділення з остачею;

-                      застосовує властивість остачі при діленні;

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2];

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4

МАО 2-3.1-2] - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2] - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1].

С.188

51.

(117)

Перевірка ділення з остачею

 

 

-                      виконує ділення з остачею;

-                      застосовує властивість остачі при діленні;

-                      перевіряє ділення з остачею;

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1].

С.191

52.

(118)

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з

остачею»

 

 

-                      виконує ділення з остачею;

-                      застосовує властивість остачі при діленні;

-                      перевіряє ділення з остачею;

-                      виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

-                      обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4

МАО 2-4.8-3];

-                      розв’язує прості рівняння [4 МАО 2-4.8-4];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2].

С.194

 

Частини

 

 

 

53.

(119) 

Поділ на рівні частини. Дріб з

чисельником 1

 

 

-                      тлумачить дріб як одну або кілька рівних частин цілого, пояснює суть понять

«чисельник» і «знаменник» [4 МАО 2-4.2-10];

-                      читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

-                      виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2];

-                      уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2].

С.198

54.

(120) 

Порівняння дробів із

чисельником 1

 

 

-                      тлумачить дріб як одну або кілька рівних частин цілого, пояснює суть понять

«чисельник» і «знаменник» [4 МАО 2-4.2-10];

-                      читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

-                      порівнює дроби з чисельником 1;

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3] - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2].

С.204

55.

(121)

Знаходження

частини від числа

 

 

-                      читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

-                      порівнює дроби з чисельником 1;

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

-                      відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

-                      зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2];

-                      знаходить частину від числа [4 МАО 2-4.3-4];

-                      виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];  

С.208

56.

(122)

Закріплення знань, умінь і навичок

-   читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

-   порівнює дроби з чисельником 1;

С.213

 

 

знаходити частину від числа

 

 

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

-                      відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3];

-                      знаходить частину від числа [4 МАО 2-4.3-4];

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2].

 

57-58.

(123124)

Знаходження числа

за його частиною 

 

 

-                      читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

-                      порівнює дроби з чисельником 1;

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

-                      відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3];

-                      знаходить число за його частиною [4 МАО 2-4.3-4];

-                      знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необ хідні дії [4 МАО 2-3.4-2].

С.216

59-60.

(125126)

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за

його частиною

 

 

-                      читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

-                      порівнює дроби з чисельником 1;

-                      прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

-                      визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

-                      відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3];

-                      знаходить число за його частиною [4 МАО 2-4.3-4];

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2].

С.221

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №4

 

 

 

«Вимірювання величин», «Числа. Дії з числами»

 

 

 

Місткість*. Маса. Вартість*

 

 

 

 

61-62*.

(127128)

Місткість 

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1];

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4

МАО 2-3.1-2];

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2];

-                      записує результати вимірювання величин у літрах (л) [4 МАО 3-4.7-2];

-                      виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1].

С.229

63.

(129)

Маса. Одиниці вимірювання маси. Перетворення іменованих чисел, виражених в

одиницях маси

 

 

 

-                      використовує різні мірки для вимірювання  маси [4 МАО 3-4.7-1];

-                      записує результати вимірювання грамах (г), кілограмах (кг), центнерах (ц), тоннах (т), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними [4 МАО 3-4.7-

2];

-                      перетворює одні одиниці маси [4 МАО 3-4.7-3];

-                      порівнює іменовані числа, подані в одиницях маси [4 МАО 3-1.2-6];

-                      перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-

7];

-                      застосовує співвідношення між одиницями маси під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

-                      виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях маси [4 МАО

3-1.2-9];

-                      планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

-                      знаходить частину від числа та число за його частиною [4 МАО 2-4.3-4].

С.234

64-65.

(130131)

Розв’язування задач

із одиницями маси

 

-   продовжує послідовності та знаходить пропущені члени [4 МА О 1-4, 1-4];

-   описує зв’язок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером

[4 МАО 1-4.1-5]

-                      уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2];

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1];

-                      обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3].

С.239

 

66*.

(132)

Підрахунок грошей

 

 

-                      використовує різні мірки для вимірювання вартості [4 МАО 3-4.7-1]; - записує результати вимірювання вартості в копійках (к.), гривнях (грн),

використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними [4 МАО 3-4.7-2];

-                      оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2];

-                      виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вартості [4

МАО 3-1.2-9];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

-                      добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2].

С.243

67.

(133)

Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в

одиницях вартості

 

 

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3];

-                      перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3];

-                      оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2];

-                      порівнює іменовані числа, подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6];

-                      перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-

7];

-                      застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

-                      виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості [4 МАО 3-1.2-9].

С.246

68*.

(134)

Додавання і віднімання різнойменних

іменованих чисел

 

 

-                      оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2];

-                      порівнює іменовані числа, подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6];

-                      перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-

7];

-                      виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості [4 МАО 3-1.2-9].

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3].

С.249

69.

(135)

Задачі з одиницями вартості

 

 

-   оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2];

-   порівнює іменовані числа, подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6];

-   перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3-1.2-

7];

-   обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-

2.1-2]

С.252

 

 

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3].

 

70.

(136)

Задачі для майбутніх бізнесменів

 

 

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3];

-                      порівнює іменовані числа, подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6];

-                      знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-                      виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості [4 МАО 3-1.2-9].

С.255

71-72*.

(137138)

Підбір грошей

 

 

-                      аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

-                      використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2];

-                      обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3];

-                      порівнює іменовані числа, подані в одиницях вартості [4 МАО 3-1.2-6];

-                      виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості [4 МАО 3-1.2-9].

С.258

 

     *додаткова тема (підрозділ)

 

 

pdf
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
2387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку