Краєзнавчо - туристичний похід "Корюківська осінь"

Про матеріал
Мета: розширювати знання про туристичний похід, туристичне спорядження, правила безпечної поведінки у поході; сприяти згуртуванню колективу, формуванню кращого взаєморозуміння між туристами; закріплювати знання дітей про характерні ознаки осені; розвивати спостережливість, увагу; вміння орієнтуватися по карті; удосконалювати фізичні якості дітей : спритність, швидкість, витривалість; формувати вміння долати перешкоди під час туристичного походу, виховувати вольові якості, естетичні почуття, дружні стосунки, любов до природи рідного краю.
Перегляд файлу

 

Краєзнавчо – туристична робота

«Корюківська осінь»

 

Мета: розширювати знання про туристичний похід, туристичне спорядження, правила безпечної поведінки у поході; сприяти згуртуванню колективу, формуванню кращого взаєморозуміння між туристами; закріплювати знання дітей про характерні ознаки осені; розвивати спостережливість, увагу;

вміння орієнтуватися по карті; удосконалювати фізичні якості дітей : спритність, швидкість, витривалість; формувати вміння долати перешкоди під час туристичного походу, виховувати вольові якості, естетичні почуття, дружні стосунки, любов до природи рідного краю.

 

Обладнання: аптечка, лист-конверт, ковдри, сліди, маска їжака, бубен,

мухомор,  вода, полотенце, карта, умовні позначки,  костюми  Осені та Баби Яги.

                                    Х  І  Д

Доброго ранку!- мовлю за звичаєм,

Доброго ранку!- кожному зичу я.

Доброго ранку!- всіх я вітаю,

Щастя, здоровя усім вам бажаю!

1, 2, 3, 4, 5 –

Час нам подорож розпочати.

 І цікаву, і не звичну,

Не проста, а туристичну.

 

Раз - пригода,  два - пригода,

Всі готові до походу?

Перевіримо це вмить.

Що від сонця захистить?

А щоб болю не відчути, що на ніжки треба взути?

Що в поході треба, діти, як захочеш попити?

Якщо хтось подряпав ніжку, чи забив коліно трішки,

знає кожен треба мати…(бинт, зеленку, пластир, вату)

Діти, сьогодні в дитсадок прийшов лист.

              «Лист малятам дитячого садка «Веселка» від  Осені»

 «Любі діти! Зі мною трапилося лихо:  Баба Яга заманила мене у свої володіння і зачарувала.  Я сама не можу звільнитися від її чар. Допоможіть мені будь-ласка.».

Треба поспішати на допомогу.

Я хочу нагадати вам  правила поведінки в лісі, парку.

Розгляд знаків поведінки у природі.

Діти, подивіться уважно на цей знак. Що ви можете про нього сказати?

Осінь в мандрівку

Нас закликає

І про дорогу оповіщає.

Для того, щоб дістатися нашої мети треба бути уважними, навчитися бути спостережливими.  Отож, уважно дивіться, спостерігайте, цікавинки шукайте, які побачите нашим містом, запам’ятайте.

А подорож розпочнемо з нашої вулиці, на якій знаходиться дитячий садочок.

Діти, як називається вулиця на якій знаходиться дитячий садок?

Йдемо вулицею міста.

Рухаємось по території парку згідно карті парка.

Діти, як ви думаєте, ліс - чи жива це істота чи ні? Чому?

Це велика, могутня жива істота, яка дихає і розмовляє, як і ми з вами. Ось прислухайтесь. Чуєте, як глибоко вдихає берізка, як томні зітхає сосна… А ось - де, чуєте, всі дерева разом вітаються з нами,  тихо промовляючи слова привітань. І ми, як ввічливі діти, повинні привітатися з деревами.

 Діти. – Добрий день.

 Бесіда вихователя про дерева, їх значення та з чим вони пов’язані з нашим містом.

Діти, яка зараз пора року?

Давайте помилуємося красою осіннього пейзажу, звернемо увагу на яскраво забарвлене листя дерев. Які фарби використовує осінь? Які кольори переважають?

Що  змінилось  у природі восени порівняно з літом?

У мене в руках гілочка (дуба,  берези, калини. Верби, клена)   з якого вона  дерева?

Що ви цікавого знаєте про про це дерево?

Чим воно пов’язане з нашим містом?

Інструктор. 

Гра  «На лісовій галявині».

Діти по лісочку гуляють,

Жовте листячко збирають,

У пучки гарненькі складають,

Вгору  високо піднімають,

В лісі вітер гуляє,

Листячко розкидає.

Діти, а ви гарно гралися, але  ми прийшли сюди щоб….

Рухаємось по території парку згідно карті парка.

Звернути увагу на сліди..

Діти, як ви думаєте, хто це міг їх залишити? (Баба Яга)

Діти рушають, долають перешкоди.

(на пеньку сидить Баба Яга.)

Б. Яга.            Добрий день, діточки.  Куди це ви зібралися, такі смачненькі, апетитні?

                        Чи бува не до мене?

Інструктор.     Ми – туристи,  йдемо визволяти красуню Осінь. Відпусти нашу Осінь,

                          Баба Яга! Ми її дуже любимо!

Б. Яга.           Та за що ви її любите? З нею одна морока: вона ж то вітер холодний

                       напустить, то дощами ззллє. Ось кашлею – захворіла через цю капосну Осінь. От я її і зачарувала, щоб не господарювала тут мені!

Інструктор.       Ні, Осінь наша хороша. Вона і врожай гарний нам дає на городі, у саду, на полі, і дощами землю напуває, щоб все живе розквітло різнобарвним  листям прикрашає ліси, сади, парки.

Б. Яга.            Ось так-так! Урожай гарний! У мене теж уродило. Ось для вас є

                       гостинець, грибочок смачненький. Візьміть, скуштуйте!  (мухомор).

Інструктор.       Діти, а цей гриб можна їсти?

Б. Яга.            Та мене, Бабусю Ягусю, ніхто не любить, тому я зла непривітна. Хоча б повеселили мене, пожаліли стареньку. 

Діти.             Гаразд,  бабусю,  ми тебе повеселимо – пограємо з тобою.

Естафета  «Зцілення»

Гра «Рюкзачок»

Рюкзачок біжить по колу,

Не зівай!

У кого він зупинився,

Швидко одягай!

Гра «Їжачок».

Б. Яга.     Ура! Здається допомогло. Які ви , туристи, добрі, ласкаві- розчулили мене, стару бабусю. Так тому і бути, покажу вам де я Осінь заховала.

 (Осінь спить зачарована)

Б. Яга.     Як же зняти з неї чари? Ой, лишенько, я забула! Голова моя пуста! Тьху!

Діти.       Що ж робити?

Б. Яга.     Зараз я спробую пригадати – треба теплі слова ,компліменти сказати, щоб Осінь

                  прокинулась.

Дидактична гра «Комплімент Осені».

(Осінь спить, глибоко зітхає)

Осінь.      Як я довго спала. Ой, діти, добрий день! Дякую вам , що визволили мене від Баби Яги. Чи подобається вам тут?

А хто з вас знає вірші про осінь?

Осінь господиня

По землі ступає,

Листям золотистим

Землю устиляє.

Як красиво прийшла в гості Осінь!

Розпустила жовті коси.

І чудеса трапляються,

І осінь усміхається.

 

Жовта осінь тут ходила

І листочки розгубила.

Листячко кленове, листячко шовкове,

Того листя назбираємо,

І в букети поскладаємо.

 

Стоять осінні клени

У барвах золотих

І дивляться на мене,

А я дивлюсь на них.

Ось листячко упало,

Нагнулось до листка

Він жовтий і опалий,

Мов лежа в гусака.

 

Давайте пограємо.

Прогулянка по парку за допомогою карти.

Самостійні ігри дітей : «Городки», «Кільцекиди», «Бадмінтон»…

 

Фото напамять.

Нам час збирати речі і повертатися до дитячого садка. Пам’ятайте, любі  діти,

Щоб сади у нас цвіли,

Щоб літали журавлі,

Щоб пташки у нас співали,

І дерева підростали,

Щоб земля була у  квітах.

Бережіть природу, діти!

(прибрати за собою)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Краєзнавчо – туристична робота

«Корюківська осінь»

 

 

                            

                        

                  Описание: http://goldfish.ucoz.net/1/0_5148b_ed97d46a_orig.png                                                 

 

                                                      Підготувала і провела

                                                      Пилипенко Наталія Віталіївна

                                                      інструктор з фізичного виховання

                                                      м.Корюківка,  ДНЗ №4 «Веселка»

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
24 травня 2020
Переглядів
515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку